Gjest Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Eller enda bedre, si at blomsten er fra en hemmelig beundrer :-) Gratulerer med dagen. Takk Ikke så dumt... 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Jeg hadde blitt såret om kjæresten min glemte bursdagen min. Sånt forebygger jeg ved å prate mye om bursdagen min, sånn 2 mnd i forveien (minst 0 Siter
Freya Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Happy birthday to you! *bukke, nikke, neie* Kjøp en fødselsdagskalender til mannen din og skriv inn alle strategiske dager på den. Her i huset er begge to notoriske bursdagsglemmere, så den kalenderen er uvurderlig. *bursdagsklem fra meg* 0 Siter
Gjest Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Jeg hadde blitt såret om kjæresten min glemte bursdagen min. Sånt forebygger jeg ved å prate mye om bursdagen min, sånn 2 mnd i forveien (minst Jeg har også gjort det, men det hjelper egentlig ikke så mye. Men nå skal vi i hvert fall ut å spise i kveld da, det blir koselig 0 Siter
Gjest Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Happy birthday to you! *bukke, nikke, neie* Kjøp en fødselsdagskalender til mannen din og skriv inn alle strategiske dager på den. Her i huset er begge to notoriske bursdagsglemmere, så den kalenderen er uvurderlig. *bursdagsklem fra meg* Takk Vet ikke om han hadde sett på den da, men det er jo verdt et forsøk 0 Siter
Freya Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Takk Vet ikke om han hadde sett på den da, men det er jo verdt et forsøk Jeg glemmer det også, husket først langt utpå dagen i dag at søsteren min har bursdag i dag. Til tross for kalenderen altså. Men jeg fikk iallfall kjøpt og sendt en liten gave, så bedre sent enn aldri! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Jeg har også gjort det, men det hjelper egentlig ikke så mye. Men nå skal vi i hvert fall ut å spise i kveld da, det blir koselig Hmm..han har nok en overraskelse til deg når dere skal ut å spise.. Kanskje han frir? Har lagd suprise-party? GRATULERE MED DAGEN! =) 0 Siter
Gjest Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Hmm..han har nok en overraskelse til deg når dere skal ut å spise.. Kanskje han frir? Har lagd suprise-party? GRATULERE MED DAGEN! =) Takk Vi er gift da, så jeg tviler på han frir... Men det var jeg som dro han med, så jeg tviler på han har noe i ermet. Men koselig blir det uansett, da c",) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Takk Vi er gift da, så jeg tviler på han frir... Men det var jeg som dro han med, så jeg tviler på han har noe i ermet. Men koselig blir det uansett, da c",) Okei..da var det vel et dårlig forsøk på oppmuntring fra min side. =) Den mannen din må være passe distre som har glemt bursdagen din! Du får gi han inn!! 0 Siter
Gjest Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Okei..da var det vel et dårlig forsøk på oppmuntring fra min side. =) Den mannen din må være passe distre som har glemt bursdagen din! Du får gi han inn!! Hehe, ja får gjøre det! Neida, det kunne jo vært verre. Han kunne vært voldelig eller alkoholiker eller dødssyk eller noe annet fælt... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.