Gå til innhold

Har dere lånt bøker etter boktips herfra?

Anbefalte innlegg

hare1365380455
Skrevet

Jeg har notert noen titler, men jeg har ikke hatt tid til å låne dem enda.

Mista nikket
Skrevet

Ja, det har jeg gjort. Tror det var på overgrepsforumet. Boka het Vannliljen og var skrevet av Hanne Dahl.

Det var en av de vondeste og mest såre bok jeg har lest.

Skrevet

Har kjøpt den "Halvbroren" og får ikke klart å lest den ferdig - jeg interesser meg null for hva en 12-åring finner på på en øy med kameraten sin - den er så vanvittig kjedelig!

Så har jeg også kjøpt "Alkymisten" og satt og ventet på at livet mitt skulle ta helt av - -men jeg har tenkt alle de tankene før i en alder av 5 år som han prøvde å formidle.

Jeg får ikke noe ut av de "riktige" bøkene.....mulig jeg er avstumpet altså :)

Skrevet

Ja, det har jeg gjort. Tror det var på overgrepsforumet. Boka het Vannliljen og var skrevet av Hanne Dahl.

Det var en av de vondeste og mest såre bok jeg har lest.

Den er grusom. Leste den for flere år siden og får fremdeles gåsehud og blir kvalm når jeg ser boka.

Skrevet

Ja, det har jeg, men jeg husker ikke hvilke! ;) Tror kanskje det var noe Henning Mankell.

Mista nikket
Skrevet

Den er grusom. Leste den for flere år siden og får fremdeles gåsehud og blir kvalm når jeg ser boka.

Tenker fortsatt på den jeg også. Lurer på hvordan livet ble videre for henne. Avslutningen i boka gjorde at jeg ikke tror det ble noe bedre.

Gjest den ekte noor
Skrevet

Nei, den eneste som så langt har gitt meg et bra boktips er faktisk min mor:D hvis jeg ikke regner med det jeg leser på bokhandlerne sine sider da...

Skrevet

Tenker fortsatt på den jeg også. Lurer på hvordan livet ble videre for henne. Avslutningen i boka gjorde at jeg ikke tror det ble noe bedre.

Nå husker jeg ikke avslutningen, men det er vel uansett vanskelig å leve tilnærmet "normalt" etter en slik barndom.

Mista nikket
Skrevet

Nå husker jeg ikke avslutningen, men det er vel uansett vanskelig å leve tilnærmet "normalt" etter en slik barndom.

Var det ikke sånn at hun ble gift/forlovet med en av de eldre de hun måtte ha sex med på låven. At boka sluttet med at hun satt seg inn i bilen hans for å få et "nytt og bra"liv

Skrevet

Har kjøpt den "Halvbroren" og får ikke klart å lest den ferdig - jeg interesser meg null for hva en 12-åring finner på på en øy med kameraten sin - den er så vanvittig kjedelig!

Så har jeg også kjøpt "Alkymisten" og satt og ventet på at livet mitt skulle ta helt av - -men jeg har tenkt alle de tankene før i en alder av 5 år som han prøvde å formidle.

Jeg får ikke noe ut av de "riktige" bøkene.....mulig jeg er avstumpet altså :)

Enig! Halvbroren er fryktelig kjedelig! Men den handler da ikke om en 12-åring og kameraten på en øy? Med mindre det er flere bøker med samme tittel.

Skrevet

Enig! Halvbroren er fryktelig kjedelig! Men den handler da ikke om en 12-åring og kameraten på en øy? Med mindre det er flere bøker med samme tittel.

åjoda - de dra på ferie midt i boka -

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...