hare1365380455 Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Jeg har notert noen titler, men jeg har ikke hatt tid til å låne dem enda. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Ja, det har jeg gjort. Tror det var på overgrepsforumet. Boka het Vannliljen og var skrevet av Hanne Dahl. Det var en av de vondeste og mest såre bok jeg har lest. 0 Siter
flisa Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Har kjøpt den "Halvbroren" og får ikke klart å lest den ferdig - jeg interesser meg null for hva en 12-åring finner på på en øy med kameraten sin - den er så vanvittig kjedelig! Så har jeg også kjøpt "Alkymisten" og satt og ventet på at livet mitt skulle ta helt av - -men jeg har tenkt alle de tankene før i en alder av 5 år som han prøvde å formidle. Jeg får ikke noe ut av de "riktige" bøkene.....mulig jeg er avstumpet altså 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Ja, det har jeg gjort. Tror det var på overgrepsforumet. Boka het Vannliljen og var skrevet av Hanne Dahl. Det var en av de vondeste og mest såre bok jeg har lest. Den er grusom. Leste den for flere år siden og får fremdeles gåsehud og blir kvalm når jeg ser boka. 0 Siter
Freya Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Ja, det har jeg, men jeg husker ikke hvilke! Tror kanskje det var noe Henning Mankell. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Den er grusom. Leste den for flere år siden og får fremdeles gåsehud og blir kvalm når jeg ser boka. Tenker fortsatt på den jeg også. Lurer på hvordan livet ble videre for henne. Avslutningen i boka gjorde at jeg ikke tror det ble noe bedre. 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Nei, den eneste som så langt har gitt meg et bra boktips er faktisk min mor:D hvis jeg ikke regner med det jeg leser på bokhandlerne sine sider da... 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Tenker fortsatt på den jeg også. Lurer på hvordan livet ble videre for henne. Avslutningen i boka gjorde at jeg ikke tror det ble noe bedre. Nå husker jeg ikke avslutningen, men det er vel uansett vanskelig å leve tilnærmet "normalt" etter en slik barndom. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Nå husker jeg ikke avslutningen, men det er vel uansett vanskelig å leve tilnærmet "normalt" etter en slik barndom. Var det ikke sånn at hun ble gift/forlovet med en av de eldre de hun måtte ha sex med på låven. At boka sluttet med at hun satt seg inn i bilen hans for å få et "nytt og bra"liv 0 Siter
Platina Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Har kjøpt den "Halvbroren" og får ikke klart å lest den ferdig - jeg interesser meg null for hva en 12-åring finner på på en øy med kameraten sin - den er så vanvittig kjedelig! Så har jeg også kjøpt "Alkymisten" og satt og ventet på at livet mitt skulle ta helt av - -men jeg har tenkt alle de tankene før i en alder av 5 år som han prøvde å formidle. Jeg får ikke noe ut av de "riktige" bøkene.....mulig jeg er avstumpet altså Enig! Halvbroren er fryktelig kjedelig! Men den handler da ikke om en 12-åring og kameraten på en øy? Med mindre det er flere bøker med samme tittel. 0 Siter
flisa Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Enig! Halvbroren er fryktelig kjedelig! Men den handler da ikke om en 12-åring og kameraten på en øy? Med mindre det er flere bøker med samme tittel. åjoda - de dra på ferie midt i boka - 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.