lalala1365380457 Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 jeg er litt stolt av meg selv nå! har kommet igang med trening =D kjøpte en brukt Orbitrec forje uke, og jeg har faktisk vært kjempeflink til å bruke den! har elendig kondisjon fra før av, men det går raskt fremover. Første gang jeg gikk på holt jeg på å dø etter 3min (fant så ut at den hadde stått på det tyngste), deretter 5 min, så 7 min og i dag 12 min uten problemer =D I tillegg tar jeg ca 70situps! Har trent litt med ergometersykkel (10min) ettefulgt av litt styrketrening før dette, men følte sykkeln ga meg liten effekt. I tilegg, før ble magen min mye større i løpet av dagen, så den ikke var like fin som på morgenen. I går målte jeg morgen og kveld, og den har begynt å holde seg på samme mål =D Trening fungerer 0 Siter
Gjest stå på! Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Gratulerer med flott innsats! Jeg har også opplevd at trening hjelper, ja. Jeg er litt sånn periodetrener, men heldigvis blir periodene stadig oftere og lengre, fordi jeg merker at det hjelper! 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Skrevet 20. juli 2005 Gratulerer med flott innsats! Jeg har også opplevd at trening hjelper, ja. Jeg er litt sånn periodetrener, men heldigvis blir periodene stadig oftere og lengre, fordi jeg merker at det hjelper! takk takk =) har en mistanke om at jeg blir litt periodetrener jeg også, men skal til syden den 15.august, så skal i allefall prøve å være kjempeflink frem til da, hehe 0 Siter
Kin1365380231 Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Gratulerer! Enda bedre er det jo at desto mer man trener desto morsommere blir det. Til slutt kan man ikke tenke seg for mange dager uten :-)) Ha en fin og aktiv sommer! 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Skrevet 20. juli 2005 Gratulerer! Enda bedre er det jo at desto mer man trener desto morsommere blir det. Til slutt kan man ikke tenke seg for mange dager uten :-)) Ha en fin og aktiv sommer! takk takk =D 0 Siter
Prozak Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Bare et tips: Ta rygghev i tillegg til situps. Masse trening av magen og ikke ryggen gir en skjev balanse mellom disse. "....................................." 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Skrevet 20. juli 2005 Bare et tips: Ta rygghev i tillegg til situps. Masse trening av magen og ikke ryggen gir en skjev balanse mellom disse. "....................................." takk for tipset =) men et lite spørsmål, er rygghev det mest effektive jeg kan gjøre? føler liksom ikke at jeg kjenner det så godt (ikke for det, jeg har ikke prøvd det på lenge, er kanskje noe med å fokusere/kjenne etter at det er ryggmusklene som gjør jobben?) 0 Siter
Prozak Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 takk for tipset =) men et lite spørsmål, er rygghev det mest effektive jeg kan gjøre? føler liksom ikke at jeg kjenner det så godt (ikke for det, jeg har ikke prøvd det på lenge, er kanskje noe med å fokusere/kjenne etter at det er ryggmusklene som gjør jobben?) Rygghev er effektivt for korsryggen, hvis det er det du mener. Gjør du det riktig, så tar det veldig godt. Men det gjør jo lite for resten av ryggen - da må det chins/nedtrekk og roing til. Men det er viktig å ta rygghev sammen med situps, for å unngå potensielle fremtidige problemer med at korsryggen blir for svak i forhold til magen. "................................" 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Skrevet 20. juli 2005 Rygghev er effektivt for korsryggen, hvis det er det du mener. Gjør du det riktig, så tar det veldig godt. Men det gjør jo lite for resten av ryggen - da må det chins/nedtrekk og roing til. Men det er viktig å ta rygghev sammen med situps, for å unngå potensielle fremtidige problemer med at korsryggen blir for svak i forhold til magen. "................................" ok, tusen takk for svaret =D skal legge det inn i treningsrutinen min 0 Siter
Prozak Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 ok, tusen takk for svaret =D skal legge det inn i treningsrutinen min Lykke til :-) "..............................." 0 Siter
Gjest Kvinne78 Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Bare et tips: Ta rygghev i tillegg til situps. Masse trening av magen og ikke ryggen gir en skjev balanse mellom disse. "....................................." Hva er rygghev? Er det noe man kan gjøre uten apparater? 0 Siter
Prozak Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Hva er rygghev? Er det noe man kan gjøre uten apparater? Ligg på magen på gulvet på en matte, med armene ned langs siden. Så løfter du hodet og skuldrene, og forsøker så å løfte overkroppen. Det er en god basic måte å gjøre det på. Har man et stativ, så kan man kjøre lengre bevegelser, men det fungerer helt fint på gulvet. "..................................." 0 Siter
Gjest Kvinne78 Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Ligg på magen på gulvet på en matte, med armene ned langs siden. Så løfter du hodet og skuldrene, og forsøker så å løfte overkroppen. Det er en god basic måte å gjøre det på. Har man et stativ, så kan man kjøre lengre bevegelser, men det fungerer helt fint på gulvet. "..................................." OK, takk. Dette har jeg jo gjort, jeg visste bare ikke at det het rygghev 0 Siter
Prozak Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 OK, takk. Dette har jeg jo gjort, jeg visste bare ikke at det het rygghev Du hever ryggen - ganske logisk, egentlig :-) "................................." 0 Siter
Gjest Kvinne78 Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Du hever ryggen - ganske logisk, egentlig :-) "................................." Ja, ganske logisk. Jeg tenkte bare ikke så logisk da jeg leste innlegget 0 Siter
villee Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Hva er Orbitrec? En maskin fra TVshop? Jeg bare lurer tror jeg har hørt det før et sted, men husker ikke hvor.. 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Skrevet 20. juli 2005 Hva er Orbitrec? En maskin fra TVshop? Jeg bare lurer tror jeg har hørt det før et sted, men husker ikke hvor.. tror den ble solgt på tv-shop for en stund tilbake ja. søk på google så finner du bilder av den =) funker kjempe, for den trener hele kroppen 0 Siter
Prozak Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 tror den ble solgt på tv-shop for en stund tilbake ja. søk på google så finner du bilder av den =) funker kjempe, for den trener hele kroppen Er det den skigåer-maskinen? "................................." 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Skrevet 20. juli 2005 Er det den skigåer-maskinen? "................................." ikke helt tror jeg, en litt annerledes utgave. bilde av en nesten lik i linken nedenfor http://faq.productchat.com/elliptical-trainer.html 0 Siter
Prozak Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 ikke helt tror jeg, en litt annerledes utgave. bilde av en nesten lik i linken nedenfor http://faq.productchat.com/elliptical-trainer.html Jo, det var den jeg tenkte på :-) "..................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.