Gjest someone out there,, Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 takk takk =) har en mistanke om at jeg blir litt periodetrener jeg også, men skal til syden den 15.august, så skal i allefall prøve å være kjempeflink frem til da, hehe hehe...kjente meg litt igjen da jeg leste innlegget ditt...jeg har også begynnt å trene litt, sykkle for det meste + litt styrketrening...skal også til tyrkia 15. august, og håper på å komme i litt bedre form frem til det...hehe ;-) lykke til videre 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Skrevet 20. juli 2005 hehe...kjente meg litt igjen da jeg leste innlegget ditt...jeg har også begynnt å trene litt, sykkle for det meste + litt styrketrening...skal også til tyrkia 15. august, og håper på å komme i litt bedre form frem til det...hehe ;-) lykke til videre takk takk =) lykke til til deg og, godt å høre vi er flere! vi skal nok klare det, hehe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.