isbe Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Har sett de siste par dagene at endel innlegg plutselig utvikler seg pga at noen går inn og provoserer, svarer helt idiotisk og dumt. Og det er jo utrolig synd fordi det virkelig ødeleggende på, i utgangspunktet, gode diskusjoner, MEN dersom folk klarer å la være å la seg provosere vil vel denne personen slutte etterhvert - det må da være for å få oppmerksomhet? Unger legger seg på magen og hyler og skriker midt i butikken, mens på nettet legger man seg midt i diskusjoner og "Hyler og skriker" - ungene slutter dersom man ikke bryr seg - da må da virke ovenfor en slik provokatør også, eller tar jeg feil? 0 Siter
Chloe Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Jeg har stilt meg det spørsmålet mange ganger alle de årene jeg har vært her. Jeg tror man svarer først fordi man tenker "kan hende det ikke er en provokatør." Vi er jo alle her fordi vi liker å diskutere og finner vi en mening som er totalt forskjellig fra vår, får vi ofte lyst å protestere høyt på våre egne eller andres vegne. Kanskje ønsker vi å fortelle eventuelle tilskuere at "vi er ikke like gærne hele gjengen"? ) 0 Siter
Katt-ja Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Jeg har stilt meg det spørsmålet mange ganger alle de årene jeg har vært her. Jeg tror man svarer først fordi man tenker "kan hende det ikke er en provokatør." Vi er jo alle her fordi vi liker å diskutere og finner vi en mening som er totalt forskjellig fra vår, får vi ofte lyst å protestere høyt på våre egne eller andres vegne. Kanskje ønsker vi å fortelle eventuelle tilskuere at "vi er ikke like gærne hele gjengen"? ) Enig med deg. Man skjønner ikke alltid fra det første innlegget at det er et trolle-innlegg, og så svarer man, og så er man igang... Men jeg har tenkt å skjerpe meg 0 Siter
Chloe Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Enig med deg. Man skjønner ikke alltid fra det første innlegget at det er et trolle-innlegg, og så svarer man, og så er man igang... Men jeg har tenkt å skjerpe meg "Men jeg har tenkt å skjerpe meg :)" Hehe! Problemet er jo at det blir fryktelig trist om vi skal sitte å mistenke de fleste anonyme for å være tullinger! Da mister iallefall Dol sin funksjon som et nettsted hvor man kan få råd om ting man ellers ikke vil snakke om. Derfor syns jeg webbis' outing er en god ting. Kanskje blir det ikke like morsomt å holde på i lengden når man blir røpet hele tiden? Å få slutt på alle tulleinnlegg vil nok aldri skje. Men selv tulleinnlegg har en funksjon - andre som virkelig er i en sånn situasjon kan jo "risikere" å få noen gode råd fra sånne som deg. ) 0 Siter
Gjest glombus Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Jeg har stilt meg det spørsmålet mange ganger alle de årene jeg har vært her. Jeg tror man svarer først fordi man tenker "kan hende det ikke er en provokatør." Vi er jo alle her fordi vi liker å diskutere og finner vi en mening som er totalt forskjellig fra vår, får vi ofte lyst å protestere høyt på våre egne eller andres vegne. Kanskje ønsker vi å fortelle eventuelle tilskuere at "vi er ikke like gærne hele gjengen"? ) Du er vel en av de væreste provokatør svarerene er du ikke? 0 Siter
Gjest glombus Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Enig med deg. Man skjønner ikke alltid fra det første innlegget at det er et trolle-innlegg, og så svarer man, og så er man igang... Men jeg har tenkt å skjerpe meg Det er vel ikke alle "trollene" som dere liker å kalle dem som svarer stygt før dere selv har vært sleivete? 0 Siter
Katt-ja Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Det er vel ikke alle "trollene" som dere liker å kalle dem som svarer stygt før dere selv har vært sleivete? Jeg har ikke svart noen stygt først, såvidt jeg kan huske. Er som regel blid, jeg :-) Hva er du, forresten? 0 Siter
Gjest glombus Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Jeg har ikke svart noen stygt først, såvidt jeg kan huske. Er som regel blid, jeg :-) Hva er du, forresten? Du er vel ganske sleivete du også. Håpløst nå da, for noen ser troll i alt her. Latterlig, for hvis folk bare sluttet å bry seg med disse ville de forsvinne. 0 Siter
Chloe Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Du er vel ganske sleivete du også. Håpløst nå da, for noen ser troll i alt her. Latterlig, for hvis folk bare sluttet å bry seg med disse ville de forsvinne. "Latterlig, for hvis folk bare sluttet å bry seg med disse ville de forsvinne." Er det ikke det du er redd for, da? Å forsvinne, mener jeg. Som sagt, jeg syns utrolig synd på deg! Om jeg kunne, så skulle jeg sett deg inn i øynene og sagt; "Jeg ser deg!" og gitt deg en skikkelig god klem. God sommer! Vennlig hilsen 0 Siter
flisa Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Det ville vært idioti å vært "stille sammen" på DOL, enda det kan være en god mellommenneskelig syssel det - men man går ikke inn på en debattside og bare er stille.....hehe 0 Siter
Gjest glombus Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 "Latterlig, for hvis folk bare sluttet å bry seg med disse ville de forsvinne." Er det ikke det du er redd for, da? Å forsvinne, mener jeg. Som sagt, jeg syns utrolig synd på deg! Om jeg kunne, så skulle jeg sett deg inn i øynene og sagt; "Jeg ser deg!" og gitt deg en skikkelig god klem. God sommer! Vennlig hilsen Redd for å forsvinne? jaha...? Som sagt synes du synd på meg? Vi har da ikke snakka før? *forvirra* 0 Siter
Chloe Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Det ville vært idioti å vært "stille sammen" på DOL, enda det kan være en god mellommenneskelig syssel det - men man går ikke inn på en debattside og bare er stille.....hehe *LOL* ) 0 Siter
Gjest Moderator Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Redd for å forsvinne? jaha...? Som sagt synes du synd på meg? Vi har da ikke snakka før? *forvirra* Hva med en ny start for deg også? Hvis du bruker litt mindre tid på å provosere og i stedet engasjerer deg i debatter du finner interessante, så er jeg enig i at dine "trollete" sider vil forsvinner:-) 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Hva med en ny start for deg også? Hvis du bruker litt mindre tid på å provosere og i stedet engasjerer deg i debatter du finner interessante, så er jeg enig i at dine "trollete" sider vil forsvinner:-) En outing...ikke dårlig. Bra jobbet, mener det. Takk 0 Siter
Prozak Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Redd for å forsvinne? jaha...? Som sagt synes du synd på meg? Vi har da ikke snakka før? *forvirra* Jeg skjønner ikke hvorfor du gidder å gang på gang komme med innlegg med nytt nick, og så late som om det ikke er du som er trollen - selv om webmaster outer deg. Er det ikke på tide å gi seg snart? "...................................." 0 Siter
Goliath Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Det ville vært idioti å vært "stille sammen" på DOL, enda det kan være en god mellommenneskelig syssel det - men man går ikke inn på en debattside og bare er stille.....hehe he-he.....:-) 0 Siter
Goliath Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Redd for å forsvinne? jaha...? Som sagt synes du synd på meg? Vi har da ikke snakka før? *forvirra* Forvirra er du nok ja - med så mange "nick" du opptrer med.... Bare så synd at personligheten er lik i all sammen. 0 Siter
Prozak Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Forvirra er du nok ja - med så mange "nick" du opptrer med.... Bare så synd at personligheten er lik i all sammen. "Bare så synd at personligheten er lik i all sammen." Ikke sant? Fjolset kunne ihvertfall _prøve_ å høres ut som forskjellige personer :-) "....................................." 0 Siter
Chloe Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 "Bare så synd at personligheten er lik i all sammen." Ikke sant? Fjolset kunne ihvertfall _prøve_ å høres ut som forskjellige personer :-) "....................................." Isåfall bør vedkommende ha en viss porsjon sosial intelligens! ;o) 0 Siter
Prozak Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Isåfall bør vedkommende ha en viss porsjon sosial intelligens! ;o) Det er kanskje mangelvare hos vedkommende, ja - ikke vet jeg :-) "....................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.