Goliath Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 "Bare så synd at personligheten er lik i all sammen." Ikke sant? Fjolset kunne ihvertfall _prøve_ å høres ut som forskjellige personer :-) "....................................." Jeg tror ikke evnene til det er til stede....:-) 0 Siter
Katt-ja Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 "Latterlig, for hvis folk bare sluttet å bry seg med disse ville de forsvinne." Er det ikke det du er redd for, da? Å forsvinne, mener jeg. Som sagt, jeg syns utrolig synd på deg! Om jeg kunne, så skulle jeg sett deg inn i øynene og sagt; "Jeg ser deg!" og gitt deg en skikkelig god klem. God sommer! Vennlig hilsen Nå var jeg vel flink,- jeg klarte meg med 2 svar til trollen ;-) 0 Siter
isbe Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Skrevet 20. juli 2005 Nå var jeg vel flink,- jeg klarte meg med 2 svar til trollen ;-) Veldig bra! - og ser du - trollet forsvant igrunnen av seg selv - iallefall ser det slik ut akkurat nå! 0 Siter
Chloe Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Nå var jeg vel flink,- jeg klarte meg med 2 svar til trollen ;-) *humre* Tja... ;o) 0 Siter
Gjest ikke signatur Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Vi prøver vel, men så hender det at vi svarer på noe vi ikke legger merke til er skrevet for å provosere. 0 Siter
Åsemor Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Fordi det er så utrolig mange idiotiske provoserende spørsmål som ikke er laget av de kjente og kjære tullingene. Se f.eks tråden på foreldre-småbarn hvor en person spør om alle dolere er skilt og single. 0 Siter
Gjest Pausefiskebolla Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Hi-hi. Når unger legger seg på gulvet og skriker, er det bare å gå ut av butikken, vente på utsiden, så kommer det snart en liten utspekulert frekkas løpende ut i full forvirring. Men det var vel ikke det du ville fram til? 0 Siter
isbe Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Skrevet 20. juli 2005 Hi-hi. Når unger legger seg på gulvet og skriker, er det bare å gå ut av butikken, vente på utsiden, så kommer det snart en liten utspekulert frekkas løpende ut i full forvirring. Men det var vel ikke det du ville fram til? ja - og hvordan får man disse "trollene" her på nettet ut da - like enkelt som ungene i butikken? 0 Siter
Gjest Pausefiskebolla Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 ja - og hvordan får man disse "trollene" her på nettet ut da - like enkelt som ungene i butikken? Det er der den logiske bristen er. Fniz. Neida. Selvsagt er det best å ignorere mild uønsket adferd og belønne ønsket. Veldig uønsket bør straffes med kløkt og erfaring. 0 Siter
Gjest jennypenny Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Fordi det er så utrolig mange idiotiske provoserende spørsmål som ikke er laget av de kjente og kjære tullingene. Se f.eks tråden på foreldre-småbarn hvor en person spør om alle dolere er skilt og single. Si meg, forfølger du meg???? 0 Siter
bb71 Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Hi-hi. Når unger legger seg på gulvet og skriker, er det bare å gå ut av butikken, vente på utsiden, så kommer det snart en liten utspekulert frekkas løpende ut i full forvirring. Men det var vel ikke det du ville fram til? Så da bare går vi ut av dol alle sammen og venter på utsiden? ....ikke så dum ide! 0 Siter
Gjest Pausefiskebolla Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Så da bare går vi ut av dol alle sammen og venter på utsiden? ....ikke så dum ide! Du er ikke dum. Fint, for jeg er allergisk mot dumme folk. Fins der noen vaksine? Broren min sier maskingevær. Jeg jobber nå for å finne ut om han mener at det skal peke mot meg. 0 Siter
Chloe Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Du er ikke dum. Fint, for jeg er allergisk mot dumme folk. Fins der noen vaksine? Broren min sier maskingevær. Jeg jobber nå for å finne ut om han mener at det skal peke mot meg. Heltidsjobb? Moahahaha! ;o) 0 Siter
Åsemor Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Si meg, forfølger du meg???? Neida, jeg bare forklarer at siden det er så mange seriøse "rare" spørsmål, så svarer vi på de useriøse rare spørsmålene også. Ta nå det hele med litt humør da, ingenting jeg har skrevet til/om deg har vært vondt ment. Jeg syns at du hadde en lik spørsmålsformulering som en viss annen person, men det er jo flott at du ikke er det da! 0 Siter
Gjest glombus Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Hva med en ny start for deg også? Hvis du bruker litt mindre tid på å provosere og i stedet engasjerer deg i debatter du finner interessante, så er jeg enig i at dine "trollete" sider vil forsvinner:-) Er ikke du snart ferdig med vikarietiden din lille fjortiss? 0 Siter
ikke fast nick Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Jeg skjønner ikke hvorfor du gidder å gang på gang komme med innlegg med nytt nick, og så late som om det ikke er du som er trollen - selv om webmaster outer deg. Er det ikke på tide å gi seg snart? "...................................." H*n gir seg nok snart. Bare sommerferien er over skal h*n sikkert tilbake på lukket avdeling igjen. Så fatt mot! 0 Siter
Gjest Pausefiskebolla Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 H*n gir seg nok snart. Bare sommerferien er over skal h*n sikkert tilbake på lukket avdeling igjen. Så fatt mot! Har de tilgang til internett på lukket avdeling? Det tror jeg. Ser i hvert fall sånn ut :-) 0 Siter
ikke fast nick Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Har de tilgang til internett på lukket avdeling? Det tror jeg. Ser i hvert fall sånn ut :-) Får håpe det ikke stemmer. 0 Siter
Gjest Pausefiskebolla Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Får håpe det ikke stemmer. Internett har da alltid vært totalt anarki. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.