Gå til innhold

Hvorfor svarer alle på disse tullete innleggene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Bare så synd at personligheten er lik i all sammen."

Ikke sant? Fjolset kunne ihvertfall _prøve_ å høres ut som forskjellige personer :-)

"....................................."

Jeg tror ikke evnene til det er til stede....:-)

Skrevet

"Latterlig, for hvis folk bare sluttet å bry seg med disse ville de forsvinne."

Er det ikke det du er redd for, da? Å forsvinne, mener jeg.

Som sagt, jeg syns utrolig synd på deg!

Om jeg kunne, så skulle jeg sett deg inn i øynene og sagt; "Jeg ser deg!" og gitt deg en skikkelig god klem.

God sommer!

Vennlig hilsen

Nå var jeg vel flink,- jeg klarte meg med 2 svar til trollen ;-)

Skrevet

Veldig bra! - og ser du - trollet forsvant igrunnen av seg selv - iallefall ser det slik ut akkurat nå!

Skrevet

*humre*

Tja...

;o)

Gjest ikke signatur
Skrevet

Vi prøver vel, men så hender det at vi svarer på noe vi ikke legger merke til er skrevet for å provosere.

Skrevet

Fordi det er så utrolig mange idiotiske provoserende spørsmål som ikke er laget av de kjente og kjære tullingene. Se f.eks tråden på foreldre-småbarn hvor en person spør om alle dolere er skilt og single.

Gjest Pausefiskebolla
Skrevet

Hi-hi.

Når unger legger seg på gulvet og skriker, er det bare å gå ut av butikken, vente på utsiden, så kommer det snart en liten utspekulert frekkas løpende ut i full forvirring.

Men det var vel ikke det du ville fram til?

Skrevet

Hi-hi.

Når unger legger seg på gulvet og skriker, er det bare å gå ut av butikken, vente på utsiden, så kommer det snart en liten utspekulert frekkas løpende ut i full forvirring.

ja - og hvordan får man disse "trollene" her på nettet ut da - like enkelt som ungene i butikken?

Gjest Pausefiskebolla
Skrevet

ja - og hvordan får man disse "trollene" her på nettet ut da - like enkelt som ungene i butikken?

Det er der den logiske bristen er. Fniz.

Neida. Selvsagt er det best å ignorere mild uønsket adferd og belønne ønsket. Veldig uønsket bør straffes med kløkt og erfaring.

Gjest jennypenny
Skrevet

Fordi det er så utrolig mange idiotiske provoserende spørsmål som ikke er laget av de kjente og kjære tullingene. Se f.eks tråden på foreldre-småbarn hvor en person spør om alle dolere er skilt og single.

Si meg, forfølger du meg????

Skrevet

Hi-hi.

Så da bare går vi ut av dol alle sammen og venter på utsiden?

....ikke så dum ide!

Gjest Pausefiskebolla
Skrevet

Så da bare går vi ut av dol alle sammen og venter på utsiden?

....ikke så dum ide!

Du er ikke dum.

Fint, for jeg er allergisk mot dumme folk.

Fins der noen vaksine?

Broren min sier maskingevær. Jeg jobber nå for å finne ut om han mener at det skal peke mot meg.

Skrevet

Du er ikke dum.

Fint, for jeg er allergisk mot dumme folk.

Fins der noen vaksine?

Broren min sier maskingevær. Jeg jobber nå for å finne ut om han mener at det skal peke mot meg.

Heltidsjobb?

Moahahaha!

;o)

Skrevet

Si meg, forfølger du meg????

Neida, jeg bare forklarer at siden det er så mange seriøse "rare" spørsmål, så svarer vi på de useriøse rare spørsmålene også. ;)

Ta nå det hele med litt humør da, ingenting jeg har skrevet til/om deg har vært vondt ment. Jeg syns at du hadde en lik spørsmålsformulering som en viss annen person, men det er jo flott at du ikke er det da!

Gjest glombus
Skrevet

Hva med en ny start for deg også? Hvis du bruker litt mindre tid på å provosere og i stedet engasjerer deg i debatter du finner interessante, så er jeg enig i at dine "trollete" sider vil forsvinner:-)

Er ikke du snart ferdig med vikarietiden din lille fjortiss?

ikke fast nick
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor du gidder å gang på gang komme med innlegg med nytt nick, og så late som om det ikke er du som er trollen - selv om webmaster outer deg. Er det ikke på tide å gi seg snart?

"...................................."

H*n gir seg nok snart. Bare sommerferien er over skal h*n sikkert tilbake på lukket avdeling igjen. Så fatt mot!

Gjest Pausefiskebolla
Skrevet

H*n gir seg nok snart. Bare sommerferien er over skal h*n sikkert tilbake på lukket avdeling igjen. Så fatt mot!

Har de tilgang til internett på lukket avdeling? Det tror jeg. Ser i hvert fall sånn ut :-)

ikke fast nick
Skrevet

Har de tilgang til internett på lukket avdeling? Det tror jeg. Ser i hvert fall sånn ut :-)

Får håpe det ikke stemmer.

Gjest Pausefiskebolla
Skrevet

Får håpe det ikke stemmer.

Internett har da alltid vært totalt anarki.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...