willow Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 noen som har peil på hvordan å koble fra en vaskemaskin? vi har prøvd å skru løs slangen, men den rikker seg ikke fra oppkoblinga mot vannrøret. nå skal det sies at den har sittet der i 33 år, så kanskje den har rusta fast...for alt jeg vet. akkurat nå drypper det bare masse vann fra der vi prøvde å løsne slangen 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Steng hovedkrana (inntak) Demonter hele krana, monter ny. Da dette er såpass gammelt, vil jeg tro at her er galvanisert jernrør, så dette er en spennende oppgave;) 0 Siter
willow Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Skrevet 20. juli 2005 ...slå av vannet først? hm. vi ikke stengt av hovedkrana til alt vannet i leiligheten, men stengt den som lar vann renne inn i slangen til maskina så godt vi bare kan....og det med rør etc...får vi ikke til var ganske bekymra for alt dette i går, men min kjære mente at det ordnet seg. å nevne rørlegger var å problematisere ting for mye. vet ikke hva han synes nå..... 0 Siter
willow Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Skrevet 20. juli 2005 Steng hovedkrana (inntak) Demonter hele krana, monter ny. Da dette er såpass gammelt, vil jeg tro at her er galvanisert jernrør, så dette er en spennende oppgave;) vi flytter, vil bare ha ut maskina, ikke erstatte med nytt. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 vi flytter, vil bare ha ut maskina, ikke erstatte med nytt. Viss krana har stått såpass lenge kan den bli vrien å redde. 0 Siter
willow Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Skrevet 20. juli 2005 Viss krana har stått såpass lenge kan den bli vrien å redde. ikke bra vi er midt i flyttinga og vil ha minst mulig trøbbel. ikke masse ekstrautgifter 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 ikke bra vi er midt i flyttinga og vil ha minst mulig trøbbel. ikke masse ekstrautgifter En halv-toms kuleventil koster under hundre kroner. Kanskje han i tilegg må ha en muffe til en ca tredve kroner. En skiftnøkkel og en vannpumpetang. (og litt hamp) 0 Siter
willow Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Skrevet 20. juli 2005 En halv-toms kuleventil koster under hundre kroner. Kanskje han i tilegg må ha en muffe til en ca tredve kroner. En skiftnøkkel og en vannpumpetang. (og litt hamp) men vi skjønner jo ikke hva vi skal gjøre med det utstyret. nå er han på telefon med rørlegger. så får vi se om det ordner seg . ingen av oss er særlig fix-it mennesker 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 men vi skjønner jo ikke hva vi skal gjøre med det utstyret. nå er han på telefon med rørlegger. så får vi se om det ordner seg . ingen av oss er særlig fix-it mennesker Ja - dette er ordentlig high-teck:-/ Bare hør på denne karen når han rasler med vannpumpetanga: http://www.geocities.com/jimbomania_76_2000/vaskemaskin.html 0 Siter
Gemini Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 men vi skjønner jo ikke hva vi skal gjøre med det utstyret. nå er han på telefon med rørlegger. så får vi se om det ordner seg . ingen av oss er særlig fix-it mennesker Når man ikke er særlig fix-it-mennesker, så får man heller fagfolk til å gjøre jobben. :-) 0 Siter
willow Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Skrevet 20. juli 2005 Når man ikke er særlig fix-it-mennesker, så får man heller fagfolk til å gjøre jobben. :-) var det jeg sa og. men du vet menn... skal så innstendig ikke tenke problematisk på det og fikse det selv. alt annet blir svartmaling 0 Siter
willow Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Skrevet 20. juli 2005 Ja - dette er ordentlig high-teck:-/ Bare hør på denne karen når han rasler med vannpumpetanga: http://www.geocities.com/jimbomania_76_2000/vaskemaskin.html høhehe 0 Siter
Gemini Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 var det jeg sa og. men du vet menn... skal så innstendig ikke tenke problematisk på det og fikse det selv. alt annet blir svartmaling Det er jo ren dumhet å være så sta som han er da. Særlig når man ikke har litt peil på det man driver med... 0 Siter
willow Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Skrevet 20. juli 2005 Det er jo ren dumhet å være så sta som han er da. Særlig når man ikke har litt peil på det man driver med... det kan jeg være enig i. men det er ikke sånt man sier til sin kjære.... man må heller lære av sine feil. første gangen vi gjør dette , og mest sannsynlig siste. forhåpentligvis 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.