Sør Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 "Politiet i Malaysia har arrestert 58 medlemmer av en kult som er bygget opp rundt en gigantisk tekanne. Kulten er ulovlig i Malaysia, og de 58 medlemmene risikerer nå bøter på rundt 5000 kroner eller to år i fengsel, melder Reuters. Lederen av kulten, Ayah Pin, er ikke blant de arresterte. Han har trolig gått under jorden etter at rundt 30 personer bevæpnet med macheter og Molotov-cocktailer angrep kulten og satte fyr på den store tekannen mandag." Kilde: http://pub.tv2.no/nettavisen/verden/article425334.ece *kremt* 0 Siter
Jeg er en annen Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 He he, fantastisk. Skulle tro det var performancekunst for å vise det absurde ved religion. 0 Siter
Gjest Pausefiskebolla Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Kult! Hvordan kommer man seg til Malaysia? Men faen, der har jeg jo vært. Hvordan kunne jeg unngå å se det? 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 En tekanne? En TEKANNE?? Av alle ting. Hva skjer med dem som bryter kultens lover da? Kokes de i den eller? 0 Siter
Sør Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Skrevet 20. juli 2005 En tekanne? En TEKANNE?? Av alle ting. Hva skjer med dem som bryter kultens lover da? Kokes de i den eller? Earl Grey or darjeeling, Madam? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.