Gå til innhold

Politiaksjon mot tekanne-kult

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Politiet i Malaysia har arrestert 58 medlemmer av en kult som er bygget opp rundt en gigantisk tekanne.

Kulten er ulovlig i Malaysia, og de 58 medlemmene risikerer nå bøter på rundt 5000 kroner eller to år i fengsel, melder Reuters.

Lederen av kulten, Ayah Pin, er ikke blant de arresterte. Han har trolig gått under jorden etter at rundt 30 personer bevæpnet med macheter og Molotov-cocktailer angrep kulten og satte fyr på den store tekannen mandag."

Kilde: http://pub.tv2.no/nettavisen/verden/article425334.ece

*kremt*

Jeg er en annen
Skrevet

He he, fantastisk.

Skulle tro det var performancekunst for å vise det absurde ved religion.

Gjest Pausefiskebolla
Skrevet

Kult!

Hvordan kommer man seg til Malaysia?

Men faen, der har jeg jo vært. Hvordan kunne jeg unngå å se det?

Skrevet

En tekanne? En TEKANNE?? Av alle ting. Hva skjer med dem som bryter kultens lover da? Kokes de i den eller?

Skrevet

En tekanne? En TEKANNE?? Av alle ting. Hva skjer med dem som bryter kultens lover da? Kokes de i den eller?

Earl Grey or darjeeling, Madam?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...