Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøver å komme i bedre form.

Foruten å tenke over hva jeg stapper i munnen, har jeg lyst til å trene litt.

Jeg ønsker å få mindre mage! Det er et av hovedmålene mine nå for tida.

Hvilke øvelser gjør jeg da? Jeg har bare en ergometersykkel... og ikke har jeg lyst til å kjøpe noe mer heller.

Hvilke øvelser fungerer, tror dere?

Gjest ikke no avansert
Skrevet

Utenom å spise riktig, er det lurt (hvis du ikke har lyst til å bruke penger), å jogge, eller gå fort hver dag, + gjøre situps. Mer er det ikke;) Forskjellige øvelser for magen finner du på nettet hvis du søker litt,men husk å trene både nedre delen og øvre delen av magen.

Du vil se resultatet i løpet av noen måneder.

Lykke til

Gjest ikke no avansert
Skrevet

Utenom å spise riktig, er det lurt (hvis du ikke har lyst til å bruke penger), å jogge, eller gå fort hver dag, + gjøre situps. Mer er det ikke;) Forskjellige øvelser for magen finner du på nettet hvis du søker litt,men husk å trene både nedre delen og øvre delen av magen.

Du vil se resultatet i løpet av noen måneder.

Lykke til

Glemte å nevne at Pilates øvelser er kjempebra for magen! ;) De gjør underverker.

Pilates kan du enten laste ned fra nettet eller kjøpe. Mary Winsor er "treneren".

Skrevet

Det finnes ingen øvelser av typen situps e.l som gir deg mindre mage. Du kan trene magemusklene, men med mindre du fjerner fett så vil ikke magen bli mindre. Og fjerne fett gjør du ved å trene kardio (jogging, gåing, sykling etc.).

"..................................."

Gjest hengemage
Skrevet

Glemte å nevne at Pilates øvelser er kjempebra for magen! ;) De gjør underverker.

Pilates kan du enten laste ned fra nettet eller kjøpe. Mary Winsor er "treneren".

Hvor kan jeg laste den det?

Skrevet

hihi - leste litt rart jeg -trodde du ville laste ned en hengemage-----jeg kan legge ut min! :-)

Gjest ikke no avansert
Skrevet

På f.eks DC++, eller kazaa ;) bare søk deg frem.

lalala1365380457
Skrevet

hvis du plages med det samme som meg, nemlig at magen er flatere på morgen enn på kveld, så kan jeg faktisk opplyse deg om at kun trening funker (uten å gå ned i kilo).

Jeg har begynt med oppvarming (Orbitrec ev tidligere sykling), etterfulgt av 6 repitisjoner med situps (12-15stk situps med bena bøyd i luften i 90grader opp fra bakken, 12-16stk hvor jeg har bena likedann, men tar situps til annenhver side v/h/v/h, og møter albuen med det motsatte benet(jeg føler jeg kjenner dette mer enn om jeg kun konsentrere på en side av gangen).

Dette har jeg gjort i noen få måneder, og nå er magemålet det samme på morgen som på kveld =D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...