Gå til innhold

Noen som vet alternativ medisin istedet for vival,stesolid etc


Katty2

Anbefalte innlegg

Får ikke disse medisiner lenger pga skal til utredning innen des ad/hd får derfor ikke bruke avhengighetsmedisin har min lege fått streng beskjed om,jeg sliter skjikkelig for tiden går til lege gjevnlig 2 ganger i uka ca men får ikke sagt mye for jeg åpner meg ikke skikkelig desverre det er kanskje snakk om sykehuopphold en liten periode men ikke sikkert.Alt topper seg liksom jeg er ikke meg liksom,det jeg lurte på er det noen der ute som vet om det er noe som kan være til hjelp når en er urolig/rastløs,tankekjør etc som ikke eravhengighetsmedisin lik vival osv liksom?Legen snakka om noe ser dere men så snakka vi ikke mer om det så noe skal det være,please viss noen vet takker jeg veldig for svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Uansett om slik medisin fantes, så er vel poenget at du skal utredes når du ikke har tatt medisin?

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får kjøpt kapsler med Hypericum Perforatum på apoteket. Den er kjent under navnet Johannesurt og kalles nturens lykkepille. Selges under flere navn, men urten skal være Hppericum perforatum. Men sjekk med legen din først. Dersom du bruker andre medisiner kan Johannesurt hindre kroppen i å ta opp full dose av de andre medisinene. Du kan lese mer om urten her: http://www.rolv.no/urtemedisin/artikler/hype_per/art1.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Uansett om slik medisin fantes, så er vel poenget at du skal utredes når du ikke har tatt medisin?

Med vennlig hilsen

Bruker faste medisiner vanlig da,men er det ikke noe som helst som en kan ta som en blir rolig og får uro og tankekjør vekk,ja vet at disse vival,stesolid etc ikke skal tas som legen sa men det må jo være andre ting det nevnte jo også min lege men det ble ikke mer snakk om det liksom,og jeg er ikke den som er sånn frempå beklagligvis:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...