Gjest Usikker.... ;o) Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Hvem er det normalt å gi dåpsgave til? Kun der man inviteres i dåpen, eller også til venners barn når man får et nyss om at de skal døpes? Jeg fikk nemlig vite det et par dager før dåpen, og lurer på om jeg burde ha ranet en bank og springe beina av meg for å finne en gave!? 0 Siter
ekte nick Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Hvis du ikke er invitert til dåpen, ville jeg nøye meg med å sende et hyggelig kort. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Blant mine venner og bekjente er det ikke vanlig å gi gave med mindre man er invitert i dåpen. Unntak for aller nærmeste venninners (eller venners) barn. 0 Siter
Gjest Usikker.... ;o) Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Blant mine venner og bekjente er det ikke vanlig å gi gave med mindre man er invitert i dåpen. Unntak for aller nærmeste venninners (eller venners) barn. Takk for svar! ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.