Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, dette tar på, gitt!

Visakortet ble stjålet på ferie, det er iorden nå.

Men - dagen før jeg reiste, rota jeg bort mobilen min!

Er det noen som kan tipse meg hvor jeg skal lete?!

(et komplett idiotisk innlegg, men jeg har sømfart bådet huset og bilen nå, og er ganske desperat!)

Gjest forslag til steder
Skrevet

I en veske, i en jakkelomme, i en toalettveske, på badet i skapet der, bak kommoden på gangen, under senga, et sted ved pc'en eller kanskje noen har lånt den?

Gjest forslag til steder
Skrevet

Få noen til å ringe deg. :o)

Eller hun kan ringe selv fra hustelefonen. Om ikke mobilen er tom for strøm, da...

Skrevet

Eller hun kan ringe selv fra hustelefonen. Om ikke mobilen er tom for strøm, da...

Hvis hun har hustelefon. Det har ikke jeg, har bare mobil jeg. Og det er jo forsåvidt ikke sikkert mobilen står på heller.

Skrevet

Få noen til å ringe deg. :o)

Den er sikkert tom for strøm siden det finnes en lov som heter "Murphy's Law"! ;o)

Men, kjøleskap og fryser er pussig nok typiske gjemmesteder for nøkler, lommebøker, mobiler osv.

:o)

Skrevet

Enig med Lillemus. Har du fasttelefon og mobilen er på, så ring!

Skrevet

Den er sikkert tom for strøm siden det finnes en lov som heter "Murphy's Law"! ;o)

Men, kjøleskap og fryser er pussig nok typiske gjemmesteder for nøkler, lommebøker, mobiler osv.

*Hehe* Hiver inn lommeboka med det samme melka går i kjøleskapet etter at man har vært på butikken ja. :o)

Var det ikke noen her inne som oppdaget 8 doruller på rad og rekke i kjøleskapet? Da tror jeg hadde ledd så jeg hadde tisset på meg!

Skrevet

*Hehe* Hiver inn lommeboka med det samme melka går i kjøleskapet etter at man har vært på butikken ja. :o)

Var det ikke noen her inne som oppdaget 8 doruller på rad og rekke i kjøleskapet? Da tror jeg hadde ledd så jeg hadde tisset på meg!

Hehe!

Godt at dopapiret ville vært lett tilgjengelig, da!

Gjest Elextra
Skrevet

Dersom du kan ha mistet den ute, bør du sperre den snarest mulig!

Jeg ventet et par timer med å sperre min, innen et par timer(!) var det ringt for 500 kr.

Skrevet

I jakkelomma -som du ikke har brukt på lenge, fordi det er så varmt at du ikke har tenkt på bruke jakke.

Eller i en liten selskapsveske som du i fylla slang inn i skapet da du stupte i seng.

Gjest sommerfugler
Skrevet

en gang tok jeg bossposen med meg og dro på jobb:) Kom ikke så langt at jeg faktisk dro den ut av bilen igjen og inn på jobb da:)

Gjest forslag til steder
Skrevet

en gang tok jeg bossposen med meg og dro på jobb:) Kom ikke så langt at jeg faktisk dro den ut av bilen igjen og inn på jobb da:)

*Ler*

Gjest forslag til steder
Skrevet

Virkelig? Morsomt!

Skrevet

Hehe!

Jeg har tatt med meg søpla i bilen, jeg også. Men det sier jeg ikke høyt...

Jeg har i hvert fall ikke lagt hanskene i kjøleskapet. Eller solbrillene i vaskemaskinen. Ei heller har jeg lagt lommeboka på taket av bilen når jeg fyller bensin sånn at en snill person kom hjem til meg med den. Ikke har jeg satt melka på peisen og lagt fyrstikkene i kjøleskapet, heller. Og slett ikke tatt den tomme dorullen tilbake på holder'n og kasta den nye i peisen.

Hmm...

Gjest sommerfugler
Skrevet

Hehe!

Jeg har tatt med meg søpla i bilen, jeg også. Men det sier jeg ikke høyt...

Jeg har i hvert fall ikke lagt hanskene i kjøleskapet. Eller solbrillene i vaskemaskinen. Ei heller har jeg lagt lommeboka på taket av bilen når jeg fyller bensin sånn at en snill person kom hjem til meg med den. Ikke har jeg satt melka på peisen og lagt fyrstikkene i kjøleskapet, heller. Og slett ikke tatt den tomme dorullen tilbake på holder'n og kasta den nye i peisen.

Hmm...

:))

Jeg var og kjøpte ny lampe på bohus. Da jeg kom ut og skulle dra hjem igjen, satte jeg lampen på taket, låste meg inn og kjørte av sted. Jeg stoppet ved et kryss, da kom en mann løpende og gav beskjed om lampen på taket

Skrevet

:))

Jeg var og kjøpte ny lampe på bohus. Da jeg kom ut og skulle dra hjem igjen, satte jeg lampen på taket, låste meg inn og kjørte av sted. Jeg stoppet ved et kryss, da kom en mann løpende og gav beskjed om lampen på taket

Blålys i varme farger?

;o)

Gjest sommerfugler
Skrevet

Blålys i varme farger?

;o)

hehe, ja det kan du godt si

Gjest sommerfugler
Skrevet

Blålys i varme farger?

;o)

snakk om å være vekke...en gang sa sjefen på min nye arbeidsplass at jeg måtte ringe inn til han slik at han kunne låse opp om morgenene. Da svarte jeg: "har du telefonnummeret mitt da?" Han bare så dumt på meg. Det er typisk meg å si slike ting når jeg er på nye plasser

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...