Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dersom du kan ha mistet den ute, bør du sperre den snarest mulig!

Jeg ventet et par timer med å sperre min, innen et par timer(!) var det ringt for 500 kr.

Jeg har kontantkort, og der var det ikke mye penger, nei.

Skrevet

snakk om å være vekke...en gang sa sjefen på min nye arbeidsplass at jeg måtte ringe inn til han slik at han kunne låse opp om morgenene. Da svarte jeg: "har du telefonnummeret mitt da?" Han bare så dumt på meg. Det er typisk meg å si slike ting når jeg er på nye plasser

*lol*

Jeg kjenner jeg nesten rødmer på dine vegne!

:o)

Gjest ohahh
Skrevet

Ser at du har sett i bilen....Mellom setene framme er typisk plass..

Ellers alle steder i brysthøyde rundt om i leiligheten...Viduskarmer og slikt.

Gjest Tufsitufs
Skrevet

en gang tok jeg bossposen med meg og dro på jobb:) Kom ikke så langt at jeg faktisk dro den ut av bilen igjen og inn på jobb da:)

Jeg kom med bossposen til barnehagen, og da var det ikke så vanskelig å gjette hvor posen med regntøy hadde tatt veien.

Skrevet

*Hehe* Hiver inn lommeboka med det samme melka går i kjøleskapet etter at man har vært på butikken ja. :o)

Var det ikke noen her inne som oppdaget 8 doruller på rad og rekke i kjøleskapet? Da tror jeg hadde ledd så jeg hadde tisset på meg!

Tror det var et ammetåke-tilfelle.

Hun har et gresk gudinne-nick hvis jeg ikke husker helt feil. Og er veldig ordentlig når hun ikke ammer :-)

Skrevet

Hun har et gresk gudinne-nick hvis jeg ikke husker helt feil. Og er veldig ordentlig når hun ikke ammer :-)

Ah! Var det henne ja. :o) Men morsomt var det!

Skrevet

Her føler jeg for å presisere at det ikke var meg.

Men det hadde vært en morsom historie.

lalala1365380457
Skrevet

en gang tok jeg bossposen med meg og dro på jobb:) Kom ikke så langt at jeg faktisk dro den ut av bilen igjen og inn på jobb da:)

for lenge siden tok mamma med søppelposen på trikken på morgenen..tror hun ble utrolig flau når hun etterhvert oppdaget at folk satt og snuset, og hun så hun satt der med søppelposen! hehe

Skrevet

Her føler jeg for å presisere at det ikke var meg.

Men det hadde vært en morsom historie.

Bra du gjorde det, da husker jeg fullstendig feil. Beklager - skal ikke spre det ryktet mer! Ikke at jeg går og tenker på den episoden til stadighet :-)

Det var en eller annen som til vanlig har orden i sakene, som i ammetåka ryddet dopapiret inn i kjøleskapet etter handleturen. Men det spiller jo egentlig ingen rolle hvem det var.

Skrevet

Bra du gjorde det, da husker jeg fullstendig feil. Beklager - skal ikke spre det ryktet mer! Ikke at jeg går og tenker på den episoden til stadighet :-)

Det var en eller annen som til vanlig har orden i sakene, som i ammetåka ryddet dopapiret inn i kjøleskapet etter handleturen. Men det spiller jo egentlig ingen rolle hvem det var.

Nå har du selvfølgelig fått meg til å tvile på meg selv. Var det meg likevel tro ?

Ikke kan jeg skylde på ammetåke heller.

Nåvel. Det er jo som du sier egentlig ikke viktig hvem det var. Det er uansett en morsom historie.

Skrevet

*Hehe* Hiver inn lommeboka med det samme melka går i kjøleskapet etter at man har vært på butikken ja. :o)

Var det ikke noen her inne som oppdaget 8 doruller på rad og rekke i kjøleskapet? Da tror jeg hadde ledd så jeg hadde tisset på meg!

Har lett i kjøleskapet og i fryseren.

Jeg fant fjernkontrollen til TV'n i kjøleskapet en gang.

Gjest sommerfugler
Skrevet

Jeg kom med bossposen til barnehagen, og da var det ikke så vanskelig å gjette hvor posen med regntøy hadde tatt veien.

nei! irriterende. Fikk du fatt i regntøyet igjen?

Skrevet

Har telefonen blitt funnen no? :-))

Gjest sommerfugler
Skrevet

Har telefonen blitt funnen no? :-))

Nå tror jeg du skrev feil. Jeg er ikke org

Gjest Tufsitufs
Skrevet

Ja da. Heldigvis var det ikke dagen for tømming av bosset, så den lå der jeg hadde lagt den om morgenen :o)

Skrevet

har du funne telefonen din? :-))

Nei, det har jeg ikke.

Har egentlig ikke hatt så mye tid til å tenke på det heller, for vi har kjelleren full av kloakk... 1 cm over hele kjelleren.

Heldige oss!!! *S*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...