Gå til innhold

Jeg kunne tenke meg en feriegjest en uke...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nemlig Debbie Travis....fanken, så lettvint alt ser ut for ho. Men det hjelper kanskje litt å ha med seg 20-30 folk med fagkunnskap? :_)

Likte dagens program tpå TvNorge

(og for de som ikke hvet hvem hun er _FaceLift - - hun pusser opp rom for folk)

*sukk*

Skrevet

Brrr! Hadde aldri turt å latt den dama fått fritt spillerom i mitt hus. Det ser jo alltid helt forferdelig ut etter at de har pusset opp. Og hun er ganske utålelig selv også. :P

Skrevet

Brrr! Hadde aldri turt å latt den dama fått fritt spillerom i mitt hus. Det ser jo alltid helt forferdelig ut etter at de har pusset opp. Og hun er ganske utålelig selv også. :P

Ja, da har vi veldig ulik smak! hehe, dama er jo helt RÅ! :)

Skrevet

Det er ikke alltid jeg er overbegeistret nei, enig i det, men ofte er det ganske stilig da.

Gjest catchy
Skrevet

Ble stilig i dag ja! Men syntes fargene ble litt vel mørke etter min smak. Tror jeg hadde følt meg innestengt.

Skrevet

Skal vi spleise på henne? Jeg digger programmet jeg også, og selv om løsningene noen ganger er litt vel spenstige så er tanken på å få et nytt hus uten å jobbe for det ganske så forlokkende.

Skrevet

Ja, da har vi veldig ulik smak! hehe, dama er jo helt RÅ! :)

Tror jeg hadde fått sjokk (ikke positivt) hvis jeg hadde kommet hjem til et soverom som så ut som DET horereiret som hun presterte å lage en gang. Urk, mørkelilla og rødt!?? Hva i all verden tenkte hun på!?

Skrevet

Tror jeg hadde fått sjokk (ikke positivt) hvis jeg hadde kommet hjem til et soverom som så ut som DET horereiret som hun presterte å lage en gang. Urk, mørkelilla og rødt!?? Hva i all verden tenkte hun på!?

men tror du ikke de vet litt om de som bor der først? jo...

Skrevet

men tror du ikke de vet litt om de som bor der først? jo...

Jeg stoler ikke helt på sånne oppussingsdamer, altså... Har grøsset mang en gang over de interiørkjerringene Hilde Hummelvoll har med seg i Forandring Fryder. Så da puster jeg lettet ut og er glad det ikke er mitt hus. :)

Skrevet

Jeg stoler ikke helt på sånne oppussingsdamer, altså... Har grøsset mang en gang over de interiørkjerringene Hilde Hummelvoll har med seg i Forandring Fryder. Så da puster jeg lettet ut og er glad det ikke er mitt hus. :)

Forandring fryder har alt for lita tid til å gjøre ting fagmessig utført,. Det er helt noe annet med Debbie Travis.

Skrevet

Forandring fryder har alt for lita tid til å gjøre ting fagmessig utført,. Det er helt noe annet med Debbie Travis.

Jeg liker'a ikke likavæl! :)

Skrevet

Jeg liker'a ikke likavæl! :)

men det MÅ du! - hun ligner på søstra mi!

Skrevet

men det MÅ du! - hun ligner på søstra mi!

Stakkars søstera di... ;)

Håper det bare er utseendemessig og ikke oppførselen.

Skrevet

Stakkars søstera di... ;)

Håper det bare er utseendemessig og ikke oppførselen.

hehe

Skrevet

hehe

Følte meg litt råtten etter den kommentaren altså. Søstera di er sikkert ei super dame det! :)

Skrevet

Følte meg litt råtten etter den kommentaren altså. Søstera di er sikkert ei super dame det! :)

Hehe -ikke tenk på det! :)

Skrevet

Ja, alt er bedre enn de psykotiske, lykkepilleavhengige galningene som pusser opp hus sammen med Hilde Hummelvold!

En hevet kjøkkenskapene slik at fruen i huset måtte bruke krakk for å nå glass og asjetter, en brukte stygge striesekker som gardiner, en skrev sitt eget (!) navn med store bokstaver på veggen, en malte et gutterom knall lilla, en fjernet et gelender de hadde fått streng beskjed om å ta vare på pga minner.

Aldri om jeg hadde sluppet disse til hos meg!

Skrevet

Hehe, leste først bare overskriften, så jeg tenkte jeg skulle tilby meg å ta en tur.. *ler*

Skrevet

Hehe, leste først bare overskriften, så jeg tenkte jeg skulle tilby meg å ta en tur.. *ler*

Bare kom! :) en gjesteseng ledig enda! :) (og det er ikke tull engang - alle rom og gulv er snart fylt opp med folk som er så glad i å være her sammen med oss-----:-D

Skrevet

Bare kom! :) en gjesteseng ledig enda! :) (og det er ikke tull engang - alle rom og gulv er snart fylt opp med folk som er så glad i å være her sammen med oss-----:-D

Stilig! hehe... men unga da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...