Gå til innhold

Jeg kunne tenke meg en feriegjest en uke...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stilig! hehe... men unga da?

Har du bare to så går de anføttes med de to minste her på 3 og 8 - hehe

Skrevet

Har du bare to så går de anføttes med de to minste her på 3 og 8 - hehe

*flire* jepp, 2 og 5 år!

Skrevet

*flire* jepp, 2 og 5 år!

Da er det bare å komme - ingen kommer til å merke noe. Med dere 3 så er vi på lørdag 13 her noen dager:)

Forslag til middager man kan lage i spann? hehe

Skrevet

Da er det bare å komme - ingen kommer til å merke noe. Med dere 3 så er vi på lørdag 13 her noen dager:)

Forslag til middager man kan lage i spann? hehe

Haha, hadde vært festlig!:)

Tja, lapskaus, pølser, grille hele dyr, koldtbord hvor alle får en halvtime til disp på kjøkkenet;)

Skrevet

Haha, hadde vært festlig!:)

Tja, lapskaus, pølser, grille hele dyr, koldtbord hvor alle får en halvtime til disp på kjøkkenet;)

Grille hele dyr er uaktuelt - hehe! syns jeg så oss..... Men det var lurt med lapskaus - det har jeg aldri laget *flau* - men det skal jeg sannelig gjør i kveld - invasjonen kommer i morgen - nå er vi bare 5 :D

Skrevet

Grille hele dyr er uaktuelt - hehe! syns jeg så oss..... Men det var lurt med lapskaus - det har jeg aldri laget *flau* - men det skal jeg sannelig gjør i kveld - invasjonen kommer i morgen - nå er vi bare 5 :D

okei, jeg venter:) Jeg er en j.. på å gjøre "litt gærne" ting så jeg kunne faktisk ha gjort det.. hehe!

Skrevet

okei, jeg venter:) Jeg er en j.. på å gjøre "litt gærne" ting så jeg kunne faktisk ha gjort det.. hehe!

Vi gjorde det vi - reiste på ferie til en usett DOL'er - venner for livet!!! og det er 5 år siden nå.

Skrevet

Vi gjorde det vi - reiste på ferie til en usett DOL'er - venner for livet!!! og det er 5 år siden nå.

Nei, så stilig! Synes sånt er litt artig:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...