flisa Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Skrevet 21. juli 2005 Stilig! hehe... men unga da? Har du bare to så går de anføttes med de to minste her på 3 og 8 - hehe 0 Siter
Gimmick Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Har du bare to så går de anføttes med de to minste her på 3 og 8 - hehe *flire* jepp, 2 og 5 år! 0 Siter
flisa Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Skrevet 21. juli 2005 *flire* jepp, 2 og 5 år! Da er det bare å komme - ingen kommer til å merke noe. Med dere 3 så er vi på lørdag 13 her noen dager:) Forslag til middager man kan lage i spann? hehe 0 Siter
Gimmick Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Da er det bare å komme - ingen kommer til å merke noe. Med dere 3 så er vi på lørdag 13 her noen dager:) Forslag til middager man kan lage i spann? hehe Haha, hadde vært festlig! Tja, lapskaus, pølser, grille hele dyr, koldtbord hvor alle får en halvtime til disp på kjøkkenet;) 0 Siter
flisa Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Skrevet 22. juli 2005 Haha, hadde vært festlig! Tja, lapskaus, pølser, grille hele dyr, koldtbord hvor alle får en halvtime til disp på kjøkkenet;) Grille hele dyr er uaktuelt - hehe! syns jeg så oss..... Men det var lurt med lapskaus - det har jeg aldri laget *flau* - men det skal jeg sannelig gjør i kveld - invasjonen kommer i morgen - nå er vi bare 5 0 Siter
Gimmick Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Grille hele dyr er uaktuelt - hehe! syns jeg så oss..... Men det var lurt med lapskaus - det har jeg aldri laget *flau* - men det skal jeg sannelig gjør i kveld - invasjonen kommer i morgen - nå er vi bare 5 okei, jeg venter:) Jeg er en j.. på å gjøre "litt gærne" ting så jeg kunne faktisk ha gjort det.. hehe! 0 Siter
flisa Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Skrevet 22. juli 2005 okei, jeg venter:) Jeg er en j.. på å gjøre "litt gærne" ting så jeg kunne faktisk ha gjort det.. hehe! Vi gjorde det vi - reiste på ferie til en usett DOL'er - venner for livet!!! og det er 5 år siden nå. 0 Siter
Gimmick Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Vi gjorde det vi - reiste på ferie til en usett DOL'er - venner for livet!!! og det er 5 år siden nå. Nei, så stilig! Synes sånt er litt artig:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.