periskop Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Til dokumentskanning har jeg brukt et program som heter MS Office Document Imaging, og som jeg synes er veldig anvendlig. Nå fungerer det imidlertid ikke lenger, det kommer opp en plakat som sier "Kan ikke initialisere skanneren, kontroller skannertilkoplingen og programvaren for skanneren". Jeg bruker en multifunksjonsprinter, som virker for de andre funksjonene, den virker også med andre skannerprogram. Programmet inngår i MS Office, som jeg derfor har reinstallert, men til ingen nytte. Er det noen som kan hjelpe? 0 Siter
Gemini Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Har du forsøkt å reinstallere programvaren til multifunksjonsskriveren? 0 Siter
periskop Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Skrevet 20. juli 2005 Har du forsøkt å reinstallere programvaren til multifunksjonsskriveren? Jeg har reinstallert driveren, men ikke annen programvare. Jeg har en CD som bl.a. inneholder "printer and scanner setup". Er det dette som er programvaren? 0 Siter
Gemini Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Jeg har reinstallert driveren, men ikke annen programvare. Jeg har en CD som bl.a. inneholder "printer and scanner setup". Er det dette som er programvaren? Ja, det høres sånn ut. Eller - for å være ærlig så er jeg usikker. Det er år og dag siden jeg installerte noe ifbm. en skriver/scanner. Men det kan umulig skade å installere den på nytt. Eller du kan prøve å scanne fra et bildebehandlingsprogram, om du har et på maskinen? Adobe Photoshop, Jasc Paint Shop Pro, Microsoft Photo Editor eller andre programmer. Scanner-muligheten ligger vanligvis under Fil-menyen i slike programer, så Acquire - Twain. Lykke til! 0 Siter
periskop Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Skrevet 21. juli 2005 Ja, det høres sånn ut. Eller - for å være ærlig så er jeg usikker. Det er år og dag siden jeg installerte noe ifbm. en skriver/scanner. Men det kan umulig skade å installere den på nytt. Eller du kan prøve å scanne fra et bildebehandlingsprogram, om du har et på maskinen? Adobe Photoshop, Jasc Paint Shop Pro, Microsoft Photo Editor eller andre programmer. Scanner-muligheten ligger vanligvis under Fil-menyen i slike programer, så Acquire - Twain. Lykke til! Jeg forsøker en reinstallering. Takk for hjelpen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.