Sør Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Hvordan kan vi være bekjent denne rabiate religiøse tullingen, som vil ha oss tilbake til middelalderen. Halvbror til bin Laden? http://www.dagsavisen.no/debatt/article1668234.ece Slik trenering (her og i USA) kan faktisk drepe langt fler enn det bin Laden gjør. Med vennlig hilsen 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Det er bare et tidsspørsmål før fyren tar opp igjen sine forfedres sysling med fyrstikker og lek med hekser. 0 Siter
Sør Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Skrevet 20. juli 2005 Det er bare et tidsspørsmål før fyren tar opp igjen sine forfedres sysling med fyrstikker og lek med hekser. Han er nesten like skremmende som Manto Tshabalala-Msimang - Sør Afrikas helseminister, som forfekter hvitløk mot HIV/AIDS. Det er så skremmende at det er nesten ikke til å tro - i et land hvor minst 25% av befolkningen er HIV positive. Med vennlig hilsen 0 Siter
Kaoz Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Forrige stortingsvalg gjorde jeg en politisk kardinalsynd, jeg stemte Høyre. Høres kanskje anskje ikke så ille ut, men det fikk den tragiske konsekvensen at slimålene Bondevik og Høybråten om til makten. Nå har de satt seg på sin høye hest med bibelen i sin hånd både som skjold og sverd. Aldri igjen skal jeg gjøre denne tabben. Så "Sør", også jeg er ansvarlig for at denne kristen-junkien har anleding til å leke stedsfortreder for den guden han hevder å tro på. Tenke seg til, omtrent 96,5% av alle stemmeberettige her til lands stemmer andre partier enn KRF, og ikke engang hans egne ville ha ham som stortingsrepresentant før det var noen bønder på flatjæren (som for øvrig er nødt til å tro på Gud&sånt for å akseptere det at akkurat de er nødt til å skuffe møkk hver kveld) som lekte bamjetige samaritaner for å unngå nok en KRF-skandale på vestlandet. Jeg mener, til og med Bush hadde bedre odds enn denne karen, men likevel er han pinadø minister..!!! 0 Siter
Sør Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Skrevet 20. juli 2005 Forrige stortingsvalg gjorde jeg en politisk kardinalsynd, jeg stemte Høyre. Høres kanskje anskje ikke så ille ut, men det fikk den tragiske konsekvensen at slimålene Bondevik og Høybråten om til makten. Nå har de satt seg på sin høye hest med bibelen i sin hånd både som skjold og sverd. Aldri igjen skal jeg gjøre denne tabben. Så "Sør", også jeg er ansvarlig for at denne kristen-junkien har anleding til å leke stedsfortreder for den guden han hevder å tro på. Tenke seg til, omtrent 96,5% av alle stemmeberettige her til lands stemmer andre partier enn KRF, og ikke engang hans egne ville ha ham som stortingsrepresentant før det var noen bønder på flatjæren (som for øvrig er nødt til å tro på Gud&sånt for å akseptere det at akkurat de er nødt til å skuffe møkk hver kveld) som lekte bamjetige samaritaner for å unngå nok en KRF-skandale på vestlandet. Jeg mener, til og med Bush hadde bedre odds enn denne karen, men likevel er han pinadø minister..!!! Du er tilgitt, siden du skriver så fantastisk godt! Med vennlig hilsen 0 Siter
amber sun Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Forrige stortingsvalg gjorde jeg en politisk kardinalsynd, jeg stemte Høyre. Høres kanskje anskje ikke så ille ut, men det fikk den tragiske konsekvensen at slimålene Bondevik og Høybråten om til makten. Nå har de satt seg på sin høye hest med bibelen i sin hånd både som skjold og sverd. Aldri igjen skal jeg gjøre denne tabben. Så "Sør", også jeg er ansvarlig for at denne kristen-junkien har anleding til å leke stedsfortreder for den guden han hevder å tro på. Tenke seg til, omtrent 96,5% av alle stemmeberettige her til lands stemmer andre partier enn KRF, og ikke engang hans egne ville ha ham som stortingsrepresentant før det var noen bønder på flatjæren (som for øvrig er nødt til å tro på Gud&sånt for å akseptere det at akkurat de er nødt til å skuffe møkk hver kveld) som lekte bamjetige samaritaner for å unngå nok en KRF-skandale på vestlandet. Jeg mener, til og med Bush hadde bedre odds enn denne karen, men likevel er han pinadø minister..!!! Utrolig kult skrevet! Er forøvrig helt enig. "Forrige stortingsvalg gjorde jeg en politisk kardinalsynd, jeg stemte Høyre. Høres kanskje anskje ikke så ille ut, men det fikk den tragiske konsekvensen at slimålene Bondevik og Høybråten om til makten. Nå har de satt seg på sin høye hest med bibelen i sin hånd både som skjold og sverd. Aldri igjen skal jeg gjøre denne tabben. " Jeg kan bare innrømme det med en gang, jeg gjorde akkurat det samme. Stemte Høyre uten å forutse at det ville gi fritt spillerom for Krf. Iår aner jeg ikke hva jeg skal stemme. 0 Siter
Gjest Pausefiskebolla Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Dette er et intolerant og "rasistisk" innlegg og er innklaget til webmaster i 3 eksemplarer. 0 Siter
gripp Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Dette er et intolerant og "rasistisk" innlegg og er innklaget til webmaster i 3 eksemplarer. Du har ikke lært deg grunnregelen for Åpent forum; man kan servere hva som helst om kristne, men blir strengt behandlet om man ytrer seg negativt om islam og de som verbalt avsuger islamistene. 0 Siter
Kaoz Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Utrolig kult skrevet! Er forøvrig helt enig. "Forrige stortingsvalg gjorde jeg en politisk kardinalsynd, jeg stemte Høyre. Høres kanskje anskje ikke så ille ut, men det fikk den tragiske konsekvensen at slimålene Bondevik og Høybråten om til makten. Nå har de satt seg på sin høye hest med bibelen i sin hånd både som skjold og sverd. Aldri igjen skal jeg gjøre denne tabben. " Jeg kan bare innrømme det med en gang, jeg gjorde akkurat det samme. Stemte Høyre uten å forutse at det ville gi fritt spillerom for Krf. Iår aner jeg ikke hva jeg skal stemme. Ikke lett å forutsi når mannhora Bondevik har fått smaken på statsministerstolen. Det er han og kakerlakkene, de overlever begge en kjernefysisk bombe. Han falt igjennom allerede fra før den nye regjeringen var satt når han sa nei til koalisjonen, men at det ikke hadde noe med at han ikke fikk statsministerpossisjonen. Så snur (dessverre) Høyre og sier at han skulle få bli statsminister likevel, og vips så hadde vi en statsminister som så vidt kom over sperregrensen..! Han viste vel sitt sanne jeg når han med sitt såkalte "kristne livssyn" hevdet at det å treffe Clinton var det største som hadde skjedd ham! Håper Foss en dag blir dritlei hele fyren og rævkjører ham slik at han får oppleve hvordan han selv rævkjører hele nasjonen som han har satt seg selv over. 0 Siter
Sør Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Skrevet 20. juli 2005 Dette er et intolerant og "rasistisk" innlegg og er innklaget til webmaster i 3 eksemplarer. Nei, det går på *handlingen* til én bestemt person, og ikke "alle kristne". Skivebom igjen! 0 Siter
Sør Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Skrevet 20. juli 2005 Du har ikke lært deg grunnregelen for Åpent forum; man kan servere hva som helst om kristne, men blir strengt behandlet om man ytrer seg negativt om islam og de som verbalt avsuger islamistene. Du har åpenbart ikke lært noe som helst. Full stopp. Jeg skriver om handlingene til én bestemt person, og sverter ingen andre. At du ikke ser forskjellen sier nok mest om deg. 0 Siter
Gjest mørke striper Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Dette er et intolerant og "rasistisk" innlegg og er innklaget til webmaster i 3 eksemplarer. Mener du det seriøst at du har klaget til webmaster 0 Siter
Prozak Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Dette er et intolerant og "rasistisk" innlegg og er innklaget til webmaster i 3 eksemplarer. Rassistisk? Er høybråten og de andre fascistsvina i KrF en egen rase, nå? "....................................." 0 Siter
Kaoz Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Rassistisk? Er høybråten og de andre fascistsvina i KrF en egen rase, nå? "....................................." Ja visste du ikke det? De er jo kun milimetre fra vå være Gud selv, og jeg kan ikke forstå annet en at de er av en høyerestående rase som representerer 3,5% av befolkningen her i Norge (jmfr siste måling fra MMI). De ser ut til å a store likheter med en annen rase som også er Guds gave til jorden. Disse går ofte under navnet "Amerikanere"..! 0 Siter
gripp Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Ja visste du ikke det? De er jo kun milimetre fra vå være Gud selv, og jeg kan ikke forstå annet en at de er av en høyerestående rase som representerer 3,5% av befolkningen her i Norge (jmfr siste måling fra MMI). De ser ut til å a store likheter med en annen rase som også er Guds gave til jorden. Disse går ofte under navnet "Amerikanere"..! Såså gutter..driv nå ikke denne verbalonanien så langt at webmaster må hente runkefilla og tørke opp etter dere. Hun er ganske streng nå for tiden. 0 Siter
sheba Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Du har ikke lært deg grunnregelen for Åpent forum; man kan servere hva som helst om kristne, men blir strengt behandlet om man ytrer seg negativt om islam og de som verbalt avsuger islamistene. For no tull, det er ikke min oppfatning her på dol iallfall og ikke ellers i samfunnet heller.. Personlige meninger og saklige diskusjoner må vel være mulig selv om man er uenige?? *himle med øynene* 0 Siter
Gyda Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Jeg er helt enig i at det ufattelig tragisk at vi ikke snarest kan åpne for forskning på stamceller her i landet. Dette kan hjelpe så utrolig mange alvorlig syke mennesker til et bedre liv. Tenk om Høybråten & co selv (eller andre i nær familie) ble rammet av en av disse sykdommene der man vet at man kan gi behandling og forbedre livskvaliteten betraktelig? Ville man tenke på en litt annen måte da? Eller må det bare være slik fordi Gud vil det? Nei takk! Folk med slike holdninger vil heller ikke jeg ha til å regjere i landet mitt. 0 Siter
Sør Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Skrevet 20. juli 2005 Jeg er helt enig i at det ufattelig tragisk at vi ikke snarest kan åpne for forskning på stamceller her i landet. Dette kan hjelpe så utrolig mange alvorlig syke mennesker til et bedre liv. Tenk om Høybråten & co selv (eller andre i nær familie) ble rammet av en av disse sykdommene der man vet at man kan gi behandling og forbedre livskvaliteten betraktelig? Ville man tenke på en litt annen måte da? Eller må det bare være slik fordi Gud vil det? Nei takk! Folk med slike holdninger vil heller ikke jeg ha til å regjere i landet mitt. Det verste er at de trolig ville tatt det som et tegn på "Gud ville det". Med vennlig hilsen 0 Siter
Kaoz Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 "flere", selvsagt! Forrige melding var selvsagt ikke til "sør" men til krf-rasisten gripp! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.