Gjest do re mi fa so... Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Jeg ser det er en del turer dit som er billige. Hvordan er det der? Er det veldig stille og rolig, sånn at det blir kjedelig? Vi er to + unge 0 Siter
Prozak Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Nei, men jeg skulle gjerner vært der en tur. Såvidt jeg vet er det imidlertid en av de dyreste greske øyene. "...................................." 0 Siter
Gjest Mæmi Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Jeg har vært der, og der var nydelig ! Jeg kan imidlertid ikke svare på om dere vil synes der er "kjedelig". Her er en link som kanskje kan være av interesse: http://www.greekhotel.com/greekislands/santorini/home.htm 0 Siter
flisa Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Vi hadde tenkt oss dit neste år - men min bror sier at det er lavaklumper på strendene -så det er lite barnevennlig, dyrt der, men vakkert...:-) Så vi velger antagelig noe annet. 0 Siter
Cumbria Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Det spørs hvilken by du velger. Oia er bratt og kronglete, uten strender. Perissa er en rolig by med fin strand, Kamari er partybyen men bra strand her også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.