Gå til innhold

Barn, ADD,Angst,Stoffskifte


Gjest Bekymret mann og pappa

Anbefalte innlegg

Gjest Bekymret mann og pappa

Hei. Har lest ganske mye om stoffskifte blant kvinner og barn i det siste i og med at min kone har plager med skjoldbrukskjertelen. Hun er blitt behandlet med antideprisiva i mange år pga panikkangst. Vi har nå funnet ut at dette kan være helt feil for henne og at alt bunner ut i skjoldbr.kjertelen. Hun skal nå til videre utredning. Det egentlige spørsmålet er om ADD på barn kan forveksles med denne kjertelen og stoffskifte. Det er jo mange symptoner som er veldig like. Vi har en datter på 14 år som har fått diagnosen ADD men er ikke helt ferdig utredet enda. Men, jo mere jeg har lest begynner jeg å lure på om hun har fått feil diagnose. Problemet med skjoldbrukskertelen er jo arvelig og det er flere i min kones familie som lider av dette. Er det kanskje noen som har opplevd dette selv eller kan gi et fornuftig svar eller er jeg helt på jordet nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes ikke du er på jordet. Jeg synes dere skal ta stoffskifteprøver av dattera deres, jeg har gjort det på minstemann fordi han kan være ganske urolig. Vi har også arvelig høyt stoffskifte i familien og jeg var så plaget en periode at jeg satt i taket. Jeg ble mye bedre etter behandling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...