Gjest sussilei Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 og føler meg egentlig litt idiotisk når jeg vandrer rundt. Men folk er veldig hyggelige, ingen ekle blikk foreløpig, og kun en kommentar fra en guttejeng (17 år +/-) om at jeg hadde glemt skiene.... Det beste er at mine akk så stive skuldre og tilhørende spenningshodepine er betraktelig bedre, etter kun noen ukers trening. Dette skriver jeg bare for å få støtte på at det ikke er teit med staver, og dessuten for å få litt skryt over hvor flink jeg er.... Tusen takk! 0 Siter
Gemini Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Har staver jeg også, men har vært dårlig på å bruke dem. Men nå starter jeg opp i en stavganggruppe snart. Blir ålreit å få noen å gå sammen med. Kommentarer om gjenglemte ski fikk jeg også tidligere i sommer. Men det er ikke så nøye da. Jeg bare svarte muntert tilbake, at "å ja, jeg syntes det var noe som mangla, takk for tipset". 0 Siter
flisa Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Du er veldig flink -og det er en veldig fin trim! 0 Siter
flisa Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Har staver jeg også, men har vært dårlig på å bruke dem. Men nå starter jeg opp i en stavganggruppe snart. Blir ålreit å få noen å gå sammen med. Kommentarer om gjenglemte ski fikk jeg også tidligere i sommer. Men det er ikke så nøye da. Jeg bare svarte muntert tilbake, at "å ja, jeg syntes det var noe som mangla, takk for tipset". Hehe - den kommentaren har jeg sikkert fått 100 ganger! - og svart det samme som du .) 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Du skal ikke føle deg idiotisk med staver. Ofte noen moromenn som roper heia heia, eller få opp farta, når jeg løper. De får bare holde på. Jeg har tenkt på å kjøpe staver for å bruke, når jeg ikke kan løpe. Det er kun èn type stavgang jeg synes ser dumt ut, og det er de som rusler rundt å slenger stavene. Da har de jo ingen funksjon. Ellers er jo staver perfekt for trening, og som støtte for eldre 0 Siter
flisa Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Du skal ikke føle deg idiotisk med staver. Ofte noen moromenn som roper heia heia, eller få opp farta, når jeg løper. De får bare holde på. Jeg har tenkt på å kjøpe staver for å bruke, når jeg ikke kan løpe. Det er kun èn type stavgang jeg synes ser dumt ut, og det er de som rusler rundt å slenger stavene. Da har de jo ingen funksjon. Ellers er jo staver perfekt for trening, og som støtte for eldre Ja, hihi, jeg gikk sammen med ei - EN gang, som gikk PASSGANG med stavene -slå den! hoho! - og hun skulle lukte på alle blomstene i grøftekanten og syns det var SÅ deilig å få trimmet! -hehe Holdt meg langt unna ho etter det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.