Gå til innhold

Det eneste i livet


Gjest veldig trist nu

Anbefalte innlegg

Gjest veldig trist nu

som jeg gleder meg til er å sove. Hele min våkne existense er som et levende mareritt!!

Jeg har for bare et halvt år siden vært aktiv innen mange foreninger, gjort mange ting som er bra, har overhode ikke hatt angst for noe.

Plustelig slo den ned som en bombe , angsten. og nu er jeg redd alt.

Joda jeg går til terapi, men nu har terapauten også ferie. En kveld fant jeg fram kniven for å kutte meg opp.. alle som har gjort det vet at da blir smerten inni seg mye mildere, fordi man må konsentrere seg om den ytre smerte. Men jeg klarte det ikke!!

Nu venter jeg bare på at klokken skal næreme seg midnatt så jeg kan sove. Da presser jeg meg til å sove helt til jeg ikke klarer mer. Dvs mange ganger i 12 timer.

Hvilket liv? Tankene om å forlate denne verden har også vert til stede,men jeg klarer å ta de bort.

En time igjen til jeg kan flykte , flykte til en verden der angsten ikke finnes. Drømmeverden:) min eneste glede i verden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forstår problemet ditt.Jeg vil også sove,sove bort livet... men klarer ikke å sovne for tiden:( Og så må jeg opp for å gå på jobb. Resultat: dundrende hodepine hver dag. Jeg bruker opp flere pakker med ibux i uken for å idethele tatt å holde ut..Men hang in there, jeg tror vi får det bedre, en dag blir livet verdt å leve!

Søvnløs klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest veldig trist nu

Forstår problemet ditt.Jeg vil også sove,sove bort livet... men klarer ikke å sovne for tiden:( Og så må jeg opp for å gå på jobb. Resultat: dundrende hodepine hver dag. Jeg bruker opp flere pakker med ibux i uken for å idethele tatt å holde ut..Men hang in there, jeg tror vi får det bedre, en dag blir livet verdt å leve!

Søvnløs klem,

takk for svar:) ja henger nu med, en så lenge. Nu skal legge meg ( å salige glede) det er høydepunktet i livet mitt nå:)Jeg er så glad vær kveld rundt denne tiden for da vet jeg at jeg får sove.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar:) ja henger nu med, en så lenge. Nu skal legge meg ( å salige glede) det er høydepunktet i livet mitt nå:)Jeg er så glad vær kveld rundt denne tiden for da vet jeg at jeg får sove.

God natt,da! håper du får drømme om noe fint i det minste:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...