Freya Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Ja det blir digg det..Da skal jeg jagghu slå ut håret litt! ;-) Høres ut som en lur løsning å jobbe til ulike tider..Ser man hverandre sjelden vet man vel bedre å ha kvalitetstid! :-) Tja, vi har kanskje litt mer å snakke om når vi først treffes, da. Enkelte perioder er det jo bare "hei" og "hadet" når vi møtes i døra. Tiil gjengjeld har begge to lange perioder med fri, og når det klaffer at begge har fri samtidig, så er det jo supert! 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Skrevet 20. juli 2005 Vil også gi deg støtte, ut fra hva du skriver nå, og har skrevet før, så høres det absolutt ut som om dette er det rette. Og ikke gi etter, dersom forholdet deres skulle ha livets rett, så får han bevise det grundig, med tiden. Jeg tror han trenger mer enn en måned for i tenkeboksen og for å bevise at han KAN forandre seg, om han vil. Om du vil så kan du kontakte meg på mail: g-mini at netcom dot no Stå på jente! :-) Takk gemini, du er grei! Det er utrolig hyggelig å få støtte her, en blir liksom så forvirret i hodet av å bare snakke med den det gjelder..Han forsøker jo bare å få meg på "bedre tanker".. Takk for mail adressen! Vi må jo mailes om evt. løkka tur..? :-) (om du fortsatt vil til byen?) Det blir kjekt! 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Skrevet 20. juli 2005 Skjønner deg godt jeg, men vet det kreves masse av deg akkurat nå siden du er så glad i ham.. hold bare på at om ting ikke endres så vil det hele tiden bli en berg og dalbane i forholdet, det orker ingen i det lange løp. Føler bare med deg akkurat nå, sånne tilstander er så utrolig vanskelige alene, nærmest umulig, men ser jo at du har masse støtte her iallfall:-) Er sikker på at uansett hvordan dette ender/begynner så er du ei jente med bein i nesa og vit du har støtte:-) Du klarer deg Laguna, med glans! :-) Tusen, tusen takk! :-) Så grei du er! :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Skrevet 20. juli 2005 Du aner ikke hvor mye jeg vet hvor godt det er med sympati;) Det er lett å si at tiden leger alle sår, men det er faktisk sant;) :-) 0 Siter
Gyda Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Først må jeg jo få si at jeg føler med deg i enså vanskelig prosess. Men det virker helt klart at du gjør det rette nå. Husk å stå rak i ryggen og fullfør det du har starta. Så ønsker jeg deg lykke til, og håper at det ender på best mulig måte for dere begge! Klem fra 0 Siter
Gemini Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Takk gemini, du er grei! Det er utrolig hyggelig å få støtte her, en blir liksom så forvirret i hodet av å bare snakke med den det gjelder..Han forsøker jo bare å få meg på "bedre tanker".. Takk for mail adressen! Vi må jo mailes om evt. løkka tur..? :-) (om du fortsatt vil til byen?) Det blir kjekt! Ja, det var bl.a. det jeg tenkte på :-) Men selvsagt også om du vil taste om andre ting... *klem* 0 Siter
Chloe Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Neida, vi er fattigfranser,og leier..Men det er MIN kontrakt (og den er fordelaktig) og den beholder jeg..Uansett hva han måtte si, han har ikke annet enn skittentøyet sitt her.. Heldigvis eier vi ingenting sammen, så akkurat DEN biten skulle være grei..:-) Du vet vel at du i verste fall kan få assistanse til å kaste ham ut? Ja, jeg vet det høres brutalt ut. Men ofte holder det å true med det så pakker de snippsekken fortere enn et middels lyn! Jeg tror jeg ville valgt å benytte meg av sovesofaer o.l hos venner akkurat nå. Det er tøft å gå sånn selv for halvannen uke. Jeg ønsker deg lykke til og håper inderlig at det ordner seg! Du er tøff! ) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Skrevet 20. juli 2005 Først må jeg jo få si at jeg føler med deg i enså vanskelig prosess. Men det virker helt klart at du gjør det rette nå. Husk å stå rak i ryggen og fullfør det du har starta. Så ønsker jeg deg lykke til, og håper at det ender på best mulig måte for dere begge! Klem fra Tusen takk! :-) Det var så supert å få så mye støtte fra dere her..Vanskelig å beholde hodet klart, jeg er jo så glad i ham og blir dessuten konstant mast på.. Men jeg SKAL fullføre dette. Klarer jeg ikke det har jeg tapt både selvrespekt og antagelig alt som eventuelt kunne fikses med type også.. Tusen takk for snille ord&støtte! :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Skrevet 20. juli 2005 Ja, det var bl.a. det jeg tenkte på :-) Men selvsagt også om du vil taste om andre ting... *klem* Takk!:-) Lagrer deg på kontakter jeg, så mailer jeg deg min derfra..(inneholder navn) :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Skrevet 20. juli 2005 Du vet vel at du i verste fall kan få assistanse til å kaste ham ut? Ja, jeg vet det høres brutalt ut. Men ofte holder det å true med det så pakker de snippsekken fortere enn et middels lyn! Jeg tror jeg ville valgt å benytte meg av sovesofaer o.l hos venner akkurat nå. Det er tøft å gå sånn selv for halvannen uke. Jeg ønsker deg lykke til og håper inderlig at det ordner seg! Du er tøff! ) Takk igjen! :-) Føler meg ikke så tøff akkurat nå..;-) Jeg får håpe han ikke slår seg SÅ vanskelig..Men gjør han det..Så ut skal han faktisk.. Jeg får tenke litt lurtmed hva jeg gjør til den første..Kattene kompliserer sånn hjemtil mor/sove hos venner opplegg, men jeg får se hva jeg kan finne på for noe lurt. Om ikke annet får jeg går mye på besøk/på bar o.l..;-) Ikke så galt at det ikke er godt for noe..;-) 0 Siter
sheba Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Takk!:-) Lagrer deg på kontakter jeg, så mailer jeg deg min derfra..(inneholder navn) :-) kunne vært fint å se deg på msn, men jeg ble sletta sist gang av webbis:-( adressen inneholder 1 av mine virkelige navn:-) hehe 0 Siter
Gemini Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Takk!:-) Lagrer deg på kontakter jeg, så mailer jeg deg min derfra..(inneholder navn) :-) Ja, gjør det. Vil svare tilbake fra en annen adresse med navn jeg også. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Skrevet 20. juli 2005 kunne vært fint å se deg på msn, men jeg ble sletta sist gang av webbis:-( adressen inneholder 1 av mine virkelige navn:-) hehe Det hadde vært kult det..Jeg får lage meg en mer anonym epost.. Jeg har hatt ett par, men glemt å pleie dem, så passord og alt er gått i glemmeboka. :-) 0 Siter
sheba Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Det hadde vært kult det..Jeg får lage meg en mer anonym epost.. Jeg har hatt ett par, men glemt å pleie dem, så passord og alt er gått i glemmeboka. :-) har som sagt bare en jeg og webbis ble sint! ;-) hehe 0 Siter
Gjest blame Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Om du har halvparten så mye bein i nesa IRL, som du viser her på DOL titt og ofte, så kommer du godt ut av dette, Laguna. Jeg skjønner at det er vanskelig når han prøver å prate deg rundt, du må bare prøve å holde fast i det du har bestemt deg for, og det som ligger bak beslutningen. Ser du har fått råd om å "rømme huset" fram til han flytter; det ville ikke jeg tort. Mulig jeg er kynisk, men samboeren din virker en smule.. ustabil, eller hva jeg nå skal kalle det, og da ville jeg rett og slett være redd for at han skulle stikke av med ting, for å være vanskelig eller for å ha unnskyldning for å komme tilbake på "besøk". Men det er jo du som kjenner han. Gled deg til det er over, jeg er sikker på at du vil få det kjempeflott uten han, ut fra det du har skrevet her før. Kjempe, kjempemasse lykke til! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Jeg har ikke noen voldsomt gode råd (men skal jeg være helt ærlig så tror jeg egentlig du er såpass fornuftig at du vil sørge for det beste både for deg og typen uansett), men tenkte bare å ønske deg lykke til, og si jeg håper det går bra med dere begge! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Jeg vil bare ønske deg lykke til, og jeg tror nok at du klarer dette her fint. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Hei Laguna! Har det litt travelt, så fikk ikke lest så nøye gjennom innlegget ditt. Men vil bare ønske deg lykke til videre!! (Det virker som du får et bedre liv uten han) =) 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Flott, Laguna! Når dere flyttet sammen, kom han rett fra gutterommet og mors gryter da eller? For vi kvinner (de fleste av oss i alle fall) vil da ikke ha menn som ljuger, ikke har økonomisk sans overhode, som truer oss og oppfører seg som småunger. Stå på kravene dine, du skal se du får det mye bedre når han er ute av huset for en periode. Og forhåpentligvis får han tenkt seg så grundig om at han innser at det ikke kan fortsette på denne måten. Du er tøff, Laguna - dette går bra! *Klem* 0 Siter
flisa Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Ja, oppbrudd er aldri som på film hvor de setter to bæreposer på trappa og alle følelser og alt er borte idet de snur ryggen til døra. jeg bodde en måned sammen med min eks før jeg fikk meg leilighet, og det var tid med redsel for det ukjente, vanvittig sorg, hemmelig glede, latter, vennskap, galgenhumor - ja det er en merkelig tid. Man kjenner jo denne personen så godt, og det er så vanskelig å skulle være en "annen" for det gjennomskuer de jo og syns du er rar, anderledes, kald, hva i huleste innbiller du deg at du er etc.etc. Det er normalt! Og klarer dere å bevare et snevn av vennskap - kanskje enda viktigere om man har barn sammen -så har dere på en måte seiret litt. Jeg kan ikke gi deg noen råd om noe som helst, men det er naturlig og helt normalt å kjenne alle de rareste følelser -og du skal tillate deg å kjenne på dem, sørge litt. Og et glass vin i ny og ne har aldri vært feil! Klem!:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.