Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På TvNorge til søndag - kl.2000 er det et program hvor de tar 3 halvfeite damer og kjører samme opplegg på de soom Jennifer Lopez bruker for å holde kroppen smal - gjennom 3 mnd.

DET skal jeg se!

JA! jeg VET at det vil ende opp med jojo-slanking og at man da går opp mer etterpå om manikke passer seg - likevel - de få månedene med lykken av å være i str. 38 er verdt det!

WOW så lekker jeg skal bli!

:-)

• Svar 146
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

35

• Prozak

33

• Lillemus

4

• Gemini

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest vatthjerte
Skrevet

Morsomt med den ironien der. Samme program som J.lo bruker for å holde kroppen smal. Den dama er vel ikke akkurat smal...

Skrevet

Morsomt med den ironien der. Samme program som J.lo bruker for å holde kroppen smal. Den dama er vel ikke akkurat smal...

Neivel...

Gjest Aimabel
Skrevet

"Den dama er vel ikke akkurat smal... "

Har ikke sett så mye valker på henne. Kroppsbyggningen er veldig kvinnelig, og midjen er smal! Tror det er mye muskler i den rompa!

Skrevet

Ho er smalere enn meg - men feitere enn Twiggy. jeg syns hun har en flott kropp.

Skrevet

Sa ikke at hun ikke var det, men på de aller fleste bilder jeg har sett henne vil jeg ikke kalle henne smal. Rompa hennes minner meg litt om ei låvedør. Men så liker jeg slanke jenter best da.

Låvedør? gudameg, hvor mann er du? :-) trodde Lopez-rompa var alle gutters drøm jeg!

med en sån låvedør ville det være problematisk å fått inn høyet! :)

Sånn låvedør vill ejeg gjern ehatt: http://mapage.noos.fr/necrofries/Jennifer%20Lopez/1521Jennifer_Lopez_Thong_2.jpg

Gjest vatthjerte
Skrevet

Låvedør? gudameg, hvor mann er du? :-) trodde Lopez-rompa var alle gutters drøm jeg!

Sånn låvedør vill ejeg gjern ehatt: http://mapage.noos.fr/necrofries/Jennifer%20Lopez/1521Jennifer_Lopez_Thong_2.jpg

Nå er jo ikke jeg mann da, så jeg vet ikke hva menn ønsker. Men de menn jeg har vært borti har kalt rompa hennes for småfeit.

Det er ganske mange trinn under henne det går ann å være før man blir guttete. Men da kreves det jo selvsagt at man har en smalere midje og da, for å få fram fasongen.

Noen liker mora og noen liker dattera, heter det ikke noe sånt?

Gjest Aimabel
Skrevet

Jlo er superpen og veldig feminin,fint bilde også:-) Hun er slank, og smalere damer er tynne! Tror jeg må se det programmet jeg også :-)

Gjest marge simpson
Skrevet

Sa ikke at hun ikke var det, men på de aller fleste bilder jeg har sett henne vil jeg ikke kalle henne smal. Rompa hennes minner meg litt om ei låvedør. Men så liker jeg slanke jenter best da.

hun har da alltid vært slank. At kroppsbygningen er bygd slik at hun er rund og brei over hofta er ikke noe å gjøre med. Når en er bygd sånn ser hoftene bredere ut jo tynnere man er hehe.

Forresten var hun nylig på oprah winfrey show, og nå er hun syltynn hun også...spinkel.

Skrevet

Jlo er superpen og veldig feminin,fint bilde også:-) Hun er slank, og smalere damer er tynne! Tror jeg må se det programmet jeg også :-)

Ja, og om rompa mi blir sånn -skal jeg legge den ut på flisa-siden min! hehe

Skrevet

De som synes JLo er småfeit har et svært anstrengt forhold til normal kroppsfasong og variasjon etter min mening.

Jeg kunne vært en del breiere enn JLo og allikevel vært fornøyd, for å si det sånn... :-)

Skrevet

De som synes JLo er småfeit har et svært anstrengt forhold til normal kroppsfasong og variasjon etter min mening.

Jeg kunne vært en del breiere enn JLo og allikevel vært fornøyd, for å si det sånn... :-)

nemlig :) men det er jo veldig patetisk av oss også å være fornøyd med det nest beste! hehe

Gjest Aimabel
Skrevet

Hehe, det må du gjøre:-) Drømmer om den midjen jeg.

Gjest vatthjerte
Skrevet

hun har da alltid vært slank. At kroppsbygningen er bygd slik at hun er rund og brei over hofta er ikke noe å gjøre med. Når en er bygd sånn ser hoftene bredere ut jo tynnere man er hehe.

Forresten var hun nylig på oprah winfrey show, og nå er hun syltynn hun også...spinkel.

Ok. Har ikke sett henne i den spinkle utgavne jeg. Får dessverre ikke gjort noe med min smak, så jeg kan ikke bare late som jeg er enig med dere.

Skrevet

Ok. Har ikke sett henne i den spinkle utgavne jeg. Får dessverre ikke gjort noe med min smak, så jeg kan ikke bare late som jeg er enig med dere.

Hvem syns du har den "perfekte kropp" da? :)

Gjest marge simpson
Skrevet

du trenger da ikke? jeg syns faktisk hun er for brei over rompa for min smak jeg og.., men hun er jo slank fordi om hun ikke er smal over hofta. er ikke noe fett og bulker liksom:) Jepp smaken er delt den, har ei venninne som er så dritpopulær at det er irriterende, å så fin rompe ja, hun krever jo konstant oppmerksomhet for den og da (og resten av utseendet), er vel derfor jeg syns det er irriterende, bare så det er sagt. Men den ræva hennes, den er brei.

Men er faktisk mange som liker det sånn:o)

Gjest vatthjerte
Skrevet

Hvem syns du har den "perfekte kropp" da? :)

Det vet jeg ikke helt. Pleier ikke å sammenlikne og tenke sånn på folk jeg egentlig. Liker meg selv sånn jeg er jeg, og det er en god del smalere enn J.lo. Uten at det betyr at jeg ikke synes hun er fin.

Angelina er vel greit proporsjonert, men har ikke sett så mye av henne.

Orker ikke helt å gå tilbake til den tiden hvor det var viktig å likne den eller den kjendisen eller ha sånn eller sånn kropp.

DET er en av de tingen jeg liker ved å ha blitt voksen:o) Å være fornøyd med egen kropp!

Skrevet

Det vet jeg ikke helt. Pleier ikke å sammenlikne og tenke sånn på folk jeg egentlig. Liker meg selv sånn jeg er jeg, og det er en god del smalere enn J.lo. Uten at det betyr at jeg ikke synes hun er fin.

Angelina er vel greit proporsjonert, men har ikke sett så mye av henne.

Orker ikke helt å gå tilbake til den tiden hvor det var viktig å likne den eller den kjendisen eller ha sånn eller sånn kropp.

DET er en av de tingen jeg liker ved å ha blitt voksen:o) Å være fornøyd med egen kropp!

man blir ikke automatisk fornøyd med kroppen sin fordi om man er voksen -og godt voksen også - bare vent til tyngdekraften tar tak i deg du! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...