Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest vatthjerte
Skrevet

man blir ikke automatisk fornøyd med kroppen sin fordi om man er voksen -og godt voksen også - bare vent til tyngdekraften tar tak i deg du! :)

det er mulig. jeg er ikke godt voksen enda, bare voksen, så jeg har ikke erfart den berømte tyngdekrafte riktig enda.

Men jeg trodde kanskje man ble litt mindre opptatt av hvordan kjendiser så ut etterhvert? Eller?

• Svar 146
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

35

• Prozak

33

• Lillemus

4

• Gemini

2

Mest aktive i denne tråden

serendipity
Skrevet

Sa ikke at hun ikke var det, men på de aller fleste bilder jeg har sett henne vil jeg ikke kalle henne smal. Rompa hennes minner meg litt om ei låvedør. Men så liker jeg slanke jenter best da.

Hun er davel slnak. Du må forveklse slanke med magre. Dama er jo skikkelig veldreid.

Skrevet

det er mulig. jeg er ikke godt voksen enda, bare voksen, så jeg har ikke erfart den berømte tyngdekrafte riktig enda.

Men jeg trodde kanskje man ble litt mindre opptatt av hvordan kjendiser så ut etterhvert? Eller?

Nei - man mister ikke seg selv med årene - man blir bare mer rosin utenpå.

serendipity
Skrevet

Hun har en skikkelig kvinnelig og lekker kropp. Selv om jeg forøvring ikke har særlig sansen for henne, så har hun flott kropp.

Skrevet

Hun har en skikkelig kvinnelig og lekker kropp. Selv om jeg forøvring ikke har særlig sansen for henne, så har hun flott kropp.

jeg har ingen formening om henne som person :)

De bare sa det - at det er samme opplegg som hun bruker :)

Gjest vatthjerte
Skrevet

Hun er davel slnak. Du må forveklse slanke med magre. Dama er jo skikkelig veldreid.

Beklager at jeg har den smaken jeg har da, i mine øyne er hun litt for brei, men jeg har altså ikke studert dama da.

Gjest vatthjerte
Skrevet

Nei - man mister ikke seg selv med årene - man blir bare mer rosin utenpå.

Hva mener du med å miste seg selv?

Skrevet

Hva mener du med å miste seg selv?

Om man var opptatt av noe som 28-åring så forandrer ikke det seg så mye når man er 42 :)

Gjest vatthjerte
Skrevet

Om man var opptatt av noe som 28-åring så forandrer ikke det seg så mye når man er 42 :)

Nei, kanskje ikke mellom de aldrene der. Tenkte mer fra man er ungdom 16-18 og til man blir voksen og nærmer seg 30 jeg.

Men, altså, de fleste 28 åringer er over sånt? Eller er jeg bare sær?

Skrevet

Nei, kanskje ikke mellom de aldrene der. Tenkte mer fra man er ungdom 16-18 og til man blir voksen og nærmer seg 30 jeg.

Tja - å referere til Jennifer Lopez' kropp - fordi han programlederen sa at programmet er det samme som hun bruker - trenger man vel ikke vært fjortiss for å repetere, eller? hehe

Å være opptatt av å få en fin kropp kan man jo saktens drive på med til man dauer.

Skrevet

ikke repetere - referere......*kremt*

Gjest vatthjerte
Skrevet

Tja - å referere til Jennifer Lopez' kropp - fordi han programlederen sa at programmet er det samme som hun bruker - trenger man vel ikke vært fjortiss for å repetere, eller? hehe

Å være opptatt av å få en fin kropp kan man jo saktens drive på med til man dauer.

Ja, det er klart, å ta vare på seg selv håper jeg man aldri blir lei. Det var denne sammenlikningen jeg tenkte på.

Ikke at det er noe galt i det altså, men jeg bare føler det blir litt pes, siden jeg vet jeg aldri "når opp" uansett. Bedre å være fornøyd med det man har;o)

Skrevet

Ja, det er klart, å ta vare på seg selv håper jeg man aldri blir lei. Det var denne sammenlikningen jeg tenkte på.

Ikke at det er noe galt i det altså, men jeg bare føler det blir litt pes, siden jeg vet jeg aldri "når opp" uansett. Bedre å være fornøyd med det man har;o)

vel jeg er nå mer fornøyd med jeg HADDE jeg da :) hehe

Gjest vatthjerte
Skrevet

vel jeg er nå mer fornøyd med jeg HADDE jeg da :) hehe

ja, den tiden kommer vel den og. Får håpe jeg har noen år til på meg:o)

Skrevet

er du flink så kommer du ikke dit :)

jeg fikk trøbbel med stoffskifte og sluttet å røyke omtrent for 30 kilo siden - no' herk! - så det er endel å ta igjen kan du si. Men jeg vil aldri angre på at jeg kuttet ut giftpinnene, -det er bare hardt arbeid som står foran meg og Lopez-rompa nå hehe

Skrevet

jeg fikk trøbbel med stoffskifte og sluttet å røyke omtrent for 30 kilo siden - no' herk! - så det er endel å ta igjen kan du si. Men jeg vil aldri angre på at jeg kuttet ut giftpinnene, -det er bare hardt arbeid som står MELLOM meg og Lopez-rompa nå hehe

.

.

jeg trykker SEND altfor fort!

Gjest vatthjerte
Skrevet

jeg fikk trøbbel med stoffskifte og sluttet å røyke omtrent for 30 kilo siden - no' herk! - så det er endel å ta igjen kan du si. Men jeg vil aldri angre på at jeg kuttet ut giftpinnene, -det er bare hardt arbeid som står MELLOM meg og Lopez-rompa nå hehe

.

.

jeg trykker SEND altfor fort!

pysj da, noen skrivefeiler gjør ingenting:o) Så lenge man forstår hva som menes.

Skrevet

Beklager at jeg har den smaken jeg har da, i mine øyne er hun litt for brei, men jeg har altså ikke studert dama da.

Hun har ei real rumpe, men den er kvinnelig. :o) Har ikke sett så mange blider av henne, men såvidt jeg har sett så er hun slank om livet og ellers, men har altså hofter og rumpe.

Gjest vatthjerte
Skrevet

Hun har ei real rumpe, men den er kvinnelig. :o) Har ikke sett så mange blider av henne, men såvidt jeg har sett så er hun slank om livet og ellers, men har altså hofter og rumpe.

Ja, det er det jeg kaller brei. Altså ikke smal.

Skrevet

Det vet jeg ikke helt. Pleier ikke å sammenlikne og tenke sånn på folk jeg egentlig. Liker meg selv sånn jeg er jeg, og det er en god del smalere enn J.lo. Uten at det betyr at jeg ikke synes hun er fin.

Angelina er vel greit proporsjonert, men har ikke sett så mye av henne.

Orker ikke helt å gå tilbake til den tiden hvor det var viktig å likne den eller den kjendisen eller ha sånn eller sånn kropp.

DET er en av de tingen jeg liker ved å ha blitt voksen:o) Å være fornøyd med egen kropp!

"DET er en av de tingen jeg liker ved å ha blitt voksen:o) Å være fornøyd med egen kropp!"

JEPP! :o) Jeg ligger og vaker i øvre sjikt på BMI-skalaen for normalvekt, men jeg er litt for glad i godt mat og godis til å klare å gjøre noe med det. :o) Og kjæresten er storfornøyd og får ikke nok av meg, så da så. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...