Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Låvedør? gudameg, hvor mann er du? :-) trodde Lopez-rompa var alle gutters drøm jeg!

med en sån låvedør ville det være problematisk å fått inn høyet! :)

Sånn låvedør vill ejeg gjern ehatt: http://mapage.noos.fr/necrofries/Jennifer%20Lopez/1521Jennifer_Lopez_Thong_2.jpg

En kollega av meg, kvinnelig såndan, hevdet en gang at jeg har JLo-fasong! Jeg slo opp på nettet umiddelbart og fant ut at hun burde pusse brillene... ;o)

Men jeg ble veldig smigret selv om jeg ikke var helt enig. *Hehe*

• Svar 146
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

35

• Prozak

33

• Lillemus

4

• Gemini

2

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Sa ikke at hun ikke var det, men på de aller fleste bilder jeg har sett henne vil jeg ikke kalle henne smal. Rompa hennes minner meg litt om ei låvedør. Men så liker jeg slanke jenter best da.

Helt enig med deg. Jeniffer Lopez har et voldsomt driteapparat.

Gjest vatthjerte
Skrevet

Helt enig med deg. Jeniffer Lopez har et voldsomt driteapparat.

Det var jo også noe å kalle det.. he he...

Skrevet

En kollega av meg, kvinnelig såndan, hevdet en gang at jeg har JLo-fasong! Jeg slo opp på nettet umiddelbart og fant ut at hun burde pusse brillene... ;o)

Men jeg ble veldig smigret selv om jeg ikke var helt enig. *Hehe*

jeg fikk høre at jeg kunne vært "data-tegnet" -da sier min datter; "ja - det er ikke lett å tegne med mus" -hehe

Skrevet

Morsomt med den ironien der. Samme program som J.lo bruker for å holde kroppen smal. Den dama er vel ikke akkurat smal...

Hun er meget smal etter alle fornuftige definisjoner. Også rumpa hennes er liten.

Men i forhold til hollywood-standarden, så har hun nok usedvanlig mye former. Men hollywood-standarden er da hverken lekker, normal eller sunn.

".................................."

Gjest vatthjerte
Skrevet

Hun er meget smal etter alle fornuftige definisjoner. Også rumpa hennes er liten.

Men i forhold til hollywood-standarden, så har hun nok usedvanlig mye former. Men hollywood-standarden er da hverken lekker, normal eller sunn.

Det er lov å si at j.lo er vakker, flott og alt det der. Men å påstå at hun er voldsomt smal over rompa/hoftene det blir litt dumt. For det er hun jo ikke. Det ser vel de aller fleste. Men det er jo selvsagt en smakssak om man liker det eller ikke.

Ikke alle hollywood damer er anorektiske altså. Da tror jeg du må se engang til.

Skrevet

jeg fikk høre at jeg kunne vært "data-tegnet" -da sier min datter; "ja - det er ikke lett å tegne med mus" -hehe

Min sylfrekke snart-5-åring holdt forleden dag på å le seg fordervet med følgende ord:"Du er ei tjukk kjerring, mamma!" Forhåpentligvis syntes hun bare ordene "tjukk kjerring" var morsomme... *Snøft* Jeg klarte jo ikke annet enn å le jeg heller! :o)

Gjest vatthjerte
Skrevet

http://www.imdb.com/gallery/granitz/2192/Events/2192/JenniferLo_Grani_1962083_400.jpg?path=pgallery&path_key=Lopez,%20Jennifer%20(I)

Dette greier jeg bare ikke kalle en liten rumpe. Hun er jo kjent for å ha stor rompe )og sexy rompe).

Skrevet

Ho er smalere enn meg - men feitere enn Twiggy. jeg syns hun har en flott kropp.

...og hvis noen sier at Twiggy hadde en fin kropp, så gir jeg opp :-)

"...................................."

Gjest vatthjerte
Skrevet

Nå syntes ikke jeg hun var fin, men folk må da få lov å synes det selv om ikke du gjør det?

Noen folk er faktisk fra naturens side laget så tynne, og er de da automatisk stygge? Tykke folk er da heller ikke automatisk stygge selv om tykk ikke er idealet?

Skrevet

Noen syns sikkert det -jeg er ikke blandt dem :)

Gjest Aimabel
Skrevet

Det er lov å si at j.lo er vakker, flott og alt det der. Men å påstå at hun er voldsomt smal over rompa/hoftene det blir litt dumt. For det er hun jo ikke. Det ser vel de aller fleste. Men det er jo selvsagt en smakssak om man liker det eller ikke.

Ikke alle hollywood damer er anorektiske altså. Da tror jeg du må se engang til.

Det ville vel vært umoralsk å lage et program der målet var å slanke kvinner helt ned i Hollywoodstr?

Skrevet

Nå syntes ikke jeg hun var fin, men folk må da få lov å synes det selv om ikke du gjør det?

Noen folk er faktisk fra naturens side laget så tynne, og er de da automatisk stygge? Tykke folk er da heller ikke automatisk stygge selv om tykk ikke er idealet?

Snakket vi ikke om "idealfiguren" her da?

Jeg kjenner ingen som er som Lopez-dama - men syns ikke alle andre er stygge eller mislykket for det.

Det blir jo som med kunst det -rompa til Lopez er som "mona Lisa" -ikke alle skjønner skjønnheten i det maleriet heller -de vil ha helt annen kunst .)

Gjest vatthjerte
Skrevet

ved siden av meg ville den rompa vært som på en mygg - hehe

Men hver sin smak- om man bare vil ha en liten fold nednfor ryggen så...:)

Ved siden av meg ville den rompa vært som på en elefant. Og nei, jeg har ikke bare en liten fold nedenfor ryggen. Rompa mi er vel det fineste på meg, etter komplimentene å dømme. Men så er jeg veldig smal om livet da, så jeg trenger ikke en giga rompe for å få fasong.

Skrevet

Ved siden av meg ville den rompa vært som på en elefant. Og nei, jeg har ikke bare en liten fold nedenfor ryggen. Rompa mi er vel det fineste på meg, etter komplimentene å dømme. Men så er jeg veldig smal om livet da, så jeg trenger ikke en giga rompe for å få fasong.

det er jo det at hun NETTOPP er så smal rundt livet at rumpa ser større ut - for stor er den ikke.

Skrevet

Jeg har vel heller ikke sagt at hun er "voldsomt" smal - hun er rimelig neturlig i formene.

Neida - ikke alle hollywooddamer er anorektiske - f.eks er Rosanne Barr alt annet enn det. Men trenden i dag er å være nærmest anorektisk. Se på tidligere skjønnheter som Demi Moore, f.eks. Jeg holdt på å spy når jeg så henne i den siste Charlies Angels filmen - alt av former var borte, med unntak av silikobombene. Nicole Kidman er et annet eksempel på noen som har vært slank før, og som nå er barbietynn. Det er mange flere eksempler på kvinner som har gått fra å være normalt slanke (og ent tynne) til å bli nærmest anorektiske.

Jeg fatter ikke hva som er så attraktivt med det - det er jo ingenting annet enn sener og bein og ta i? Og ingen kroppsform som krever at man lever et unaturlig liv mht. inntak av kalorier etc., er naturlig. Så enkelt er det.

Gjest vatthjerte
Skrevet

det er jo det at hun NETTOPP er så smal rundt livet at rumpa ser større ut - for stor er den ikke.

Vi blir ikke enige om det der, og det er jo ikke meningen heller. Men Jennifer Lopez har ikke det man kan kalle ei lita rompe, hva har de andre kjendis damene da? Ikke-eksisterende rompe? De er da heller ikke kjent for å være lubne rundt livet.

Du mener sikkert Beyonce har lita rompe og slanke lår og du? ;o)

Skrevet

Twiggy var ikke "naturlig tynn". Det er heller ikke de hollywooddamene som i de siste årene har gått fra å være normale i en eller anen grad til å bli anorektiske i utseendet. Jeg snakker selvfølgelig ikke om de som er naturlig spinkle, og som ikke blir annerledes ved normalt kosthold og livsstil.

Gjest vatthjerte
Skrevet

Jeg har vel heller ikke sagt at hun er "voldsomt" smal - hun er rimelig neturlig i formene.

Neida - ikke alle hollywooddamer er anorektiske - f.eks er Rosanne Barr alt annet enn det. Men trenden i dag er å være nærmest anorektisk. Se på tidligere skjønnheter som Demi Moore, f.eks. Jeg holdt på å spy når jeg så henne i den siste Charlies Angels filmen - alt av former var borte, med unntak av silikobombene. Nicole Kidman er et annet eksempel på noen som har vært slank før, og som nå er barbietynn. Det er mange flere eksempler på kvinner som har gått fra å være normalt slanke (og ent tynne) til å bli nærmest anorektiske.

Jeg fatter ikke hva som er så attraktivt med det - det er jo ingenting annet enn sener og bein og ta i? Og ingen kroppsform som krever at man lever et unaturlig liv mht. inntak av kalorier etc., er naturlig. Så enkelt er det.

Joda, men det er vel underforstått for de fleste at damene som er syke og ser anorektiske ut ikke akkurat er idealet.

Det er jo de sykes ideal i tilfelle. Men joda, det blir jo fler og fler av dem.

J.lo er kanskje smal sammneliknet med normale godt holdte damer, men jeg er i den genersajonen enda hvor målet ikke akkurat er å gå OPP til J.los mål.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...