Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Aimabel
Skrevet

Vi blir ikke enige om det der, og det er jo ikke meningen heller. Men Jennifer Lopez har ikke det man kan kalle ei lita rompe, hva har de andre kjendis damene da? Ikke-eksisterende rompe? De er da heller ikke kjent for å være lubne rundt livet.

Du mener sikkert Beyonce har lita rompe og slanke lår og du? ;o)

Mange kjendiser har kun en forlengelse av låret, akkurat som Barbie :-)

• Svar 146
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

35

• Prozak

33

• Lillemus

4

• Gemini

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Aimabel
Skrevet

Joda, men det er vel underforstått for de fleste at damene som er syke og ser anorektiske ut ikke akkurat er idealet.

Det er jo de sykes ideal i tilfelle. Men joda, det blir jo fler og fler av dem.

J.lo er kanskje smal sammneliknet med normale godt holdte damer, men jeg er i den genersajonen enda hvor målet ikke akkurat er å gå OPP til J.los mål.

Lurer på hvilken generasjon du tilhører. Synes en kropp som j.los er skjelden å se på unge og gamle. Enten er jenter tynne over det hele, ellers er de kraftige, og da spesielt rundt midjen.

Skrevet

Joda, men det er vel underforstått for de fleste at damene som er syke og ser anorektiske ut ikke akkurat er idealet.

Det er jo de sykes ideal i tilfelle. Men joda, det blir jo fler og fler av dem.

J.lo er kanskje smal sammneliknet med normale godt holdte damer, men jeg er i den genersajonen enda hvor målet ikke akkurat er å gå OPP til J.los mål.

"men det er vel underforstått for de fleste at damene som er syke og ser anorektiske ut ikke akkurat er idealet"

Tull - det er nettopp det som er idalet i mange sammenhenger. Og det er klart at det har sin virkning på det vi tror er vår egen mening om hva som er idealet.

"...................................."

Skrevet

Lurer på hvilken generasjon du tilhører. Synes en kropp som j.los er skjelden å se på unge og gamle. Enten er jenter tynne over det hele, ellers er de kraftige, og da spesielt rundt midjen.

Det er kanskje stygt å si det, men jeg synes fryktelig mange av dagens ungjenter er fæle å se på - kroppsmessig (de som ikke er overvektige). Idealet begynner å nærme seg noe som er helt kjønnsløst.

"....................................."

Skrevet

Vi blir ikke enige om det der, og det er jo ikke meningen heller. Men Jennifer Lopez har ikke det man kan kalle ei lita rompe, hva har de andre kjendis damene da? Ikke-eksisterende rompe? De er da heller ikke kjent for å være lubne rundt livet.

Du mener sikkert Beyonce har lita rompe og slanke lår og du? ;o)

aner ikke hvem det er - så jeg må søke......

http://images.google.com/images?q=beyonce&hl=en

men i jøss - - JA SLANK!

Skrevet

Jeg har vel heller ikke sagt at hun er "voldsomt" smal - hun er rimelig neturlig i formene.

Neida - ikke alle hollywooddamer er anorektiske - f.eks er Rosanne Barr alt annet enn det. Men trenden i dag er å være nærmest anorektisk. Se på tidligere skjønnheter som Demi Moore, f.eks. Jeg holdt på å spy når jeg så henne i den siste Charlies Angels filmen - alt av former var borte, med unntak av silikobombene. Nicole Kidman er et annet eksempel på noen som har vært slank før, og som nå er barbietynn. Det er mange flere eksempler på kvinner som har gått fra å være normalt slanke (og ent tynne) til å bli nærmest anorektiske.

Jeg fatter ikke hva som er så attraktivt med det - det er jo ingenting annet enn sener og bein og ta i? Og ingen kroppsform som krever at man lever et unaturlig liv mht. inntak av kalorier etc., er naturlig. Så enkelt er det.

enig - se bare på hun som spiller Bridges dagbok - bare skinn og bein igjen.

Skrevet

men i jøss - - JA SLANK!

Ja, ikke sant? Se f.eks på bilde nr.4 fra venstre - dette er damen de snakker om har "skikkelig stor rumpe og store lår"...

Jeg lurer forøvrig på om hun ikke var rundere før...

Gjest vatthjerte
Skrevet

Twiggy var ikke "naturlig tynn". Det er heller ikke de hollywooddamene som i de siste årene har gått fra å være normale i en eller anen grad til å bli anorektiske i utseendet. Jeg snakker selvfølgelig ikke om de som er naturlig spinkle, og som ikke blir annerledes ved normalt kosthold og livsstil.

".................................."

Nei, men du mener sikkert de er stygge også? For det er ikke så lett å skille de syke fra de som bare er sånn.

Skrevet

enig - se bare på hun som spiller Bridges dagbok - bare skinn og bein igjen.

Uff, ja. Men hun var jo syltynn før hun spilte den første filmen, og måtte legge på seg noe voldsom, for så å få det av deg igjen etterpå.

"......................................"

Gjest vatthjerte
Skrevet

"men det er vel underforstått for de fleste at damene som er syke og ser anorektiske ut ikke akkurat er idealet"

Tull - det er nettopp det som er idalet i mange sammenhenger. Og det er klart at det har sin virkning på det vi tror er vår egen mening om hva som er idealet.

Idealet for fjortisser kanskje.

Skrevet

Noen syns sikkert det -jeg er ikke blandt dem :)

Blant skrives det, flisa....synd, men sant - jeg skrev blandt i alle år helt til jeg fant DOL.....

:-)

Gjest vatthjerte
Skrevet

men i jøss - - JA SLANK!

Hun har noen tømmerstokker til lår, og ei giga rompa. Skal til og med lage klær spesielt for folk som er sånn. Du har nok ikke funnet rette bilder.

Skrevet

Nei, men du mener sikkert de er stygge også? For det er ikke så lett å skille de syke fra de som bare er sånn.

"Nei, men du mener sikkert de er stygge også"

Hvor har du det fra?

Jeg har da i flere tilfeller ytret at jeg synes mange forskjellige typer kvinnekropper er vakre, hvis personen i seg selv er tiltalende. F.eks synes jeg Angelia Jolie er i tynneste laget (selv om hun er rimelig senete), men hun er f... så sexy likevel.

"..................................."

Skrevet

Hun har noen tømmerstokker til lår, og ei giga rompa. Skal til og med lage klær spesielt for folk som er sånn. Du har nok ikke funnet rette bilder.

"Ikke funnet rette bilder"? *LOL*

Gjest vatthjerte
Skrevet

"Ikke funnet rette bilder"? *LOL*

hva ler du av?

Skrevet

Idealet for fjortisser kanskje.

"Fjortisser" finnes i mange aldere.

"......................................"

Skrevet

Ja, ikke sant? Se f.eks på bilde nr.4 fra venstre - dette er damen de snakker om har "skikkelig stor rumpe og store lår"...

Jeg lurer forøvrig på om hun ikke var rundere før...

Merkelig at noen kan syns det der er å være feit - mulig en psykolog kunne hjelpe mer enn en slankekur ja....

Skrevet

hva ler du av?

Jeg ler av at du sier at bildene flisa kom med er "feil bilder".

Gjest vatthjerte
Skrevet

Jeg ler av at du sier at bildene flisa kom med er "feil bilder".

Javel.

Skrevet

Det er kanskje stygt å si det, men jeg synes fryktelig mange av dagens ungjenter er fæle å se på - kroppsmessig (de som ikke er overvektige). Idealet begynner å nærme seg noe som er helt kjønnsløst.

enig - man skal være helt rett - men man skal ha mage og kjærlighetshåndtak rett over den lave buksa,

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...