Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når det nå var snakk om å bruke J.lo som eksempel på en sunn kropp i et slankeprogram synes jeg det er helt supert.

Enig.

"............................"

• Svar 146
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

35

• Prozak

33

• Lillemus

4

• Gemini

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest vatthjerte
Skrevet

Når det nå var snakk om å bruke J.lo som eksempel på en sunn kropp i et slankeprogram synes jeg det er helt supert.

Ja, sunn kropp har hun (kanskje). Men smal ble liksom litt feil i mine ører siden hun ikke direkte er det over rompa.

Skrevet

Nja.. hvis noen her, som meg påpeker at de synes en person er litt drøy over rompa, så får en masse kritikk fra mange.

Hadde jeg kritisert Nicole Kidman for å være tynn, hadde jeg neppe fått samme kritikk.

Og da snakker vi personlig mening. Det er ok å si at en synes tynne folk er stygge, men akk og ve om man antyder at det ikke er særlig pent med fettlager på damene.

alt som er stygt er stygt og alt som er pent er pent :)

Mine lår er styggere enn de fleste - ingen fornærmer meg om de ser det, for elelrs er jeg et bra menneske på alle måter! :) hehe

Skrevet

Rævpuling?

Gjerne det også, ja.

".................................."

Gjest vatthjerte
Skrevet

"Ok. Du har den holdningen ja."

Jeg har "den holdningen" fordi jeg kommenterer at jeg liker ei rumpe selv om jeg har "dame"?

Og du snakker om å rakke ned på folk og å kommentere dem? *rister oppgitt på hodet*

"...................................."

Jeg mente ikke å kommentere noen andre. Men du hintet da tydeligvis om at du ville gjort mer enn å beundre henne om du fikk sjansen og da spilte tydeligvis dama di liten rolle.

Men sånn holdning virker det dessverre som mange har.

Synd folk ikke finner seg en partner de er fornøyd med og ikke en de gladelig bytter ut om J.lo tropper opp på døra.

Skrevet

Om at hun er flott? Eller at hun ville tatt henne om hun lå med rompa opp?

Herregud, som du maser. Ja, hun ville sansynligvis vært enig i ALT jeg sa om henne, og mye av det jeg kunne sett for meg å gjøre med henn. Ok? Eller må jeg gå på leting etter en mindre teskje?

Gjest vatthjerte
Skrevet

alt som er stygt er stygt og alt som er pent er pent :)

Mine lår er styggere enn de fleste - ingen fornærmer meg om de ser det, for elelrs er jeg et bra menneske på alle måter! :) hehe

Du har helt sikkert ikke stygge lår. Alle lår har sin egen sjarm vel?

Gjest vatthjerte
Skrevet

Herregud, som du maser. Ja, hun ville sansynligvis vært enig i ALT jeg sa om henne, og mye av det jeg kunne sett for meg å gjøre med henn. Ok? Eller må jeg gå på leting etter en mindre teskje?

Neida, vi trenger ikke diskutere mer.

Skrevet

Jeg mente ikke å kommentere noen andre. Men du hintet da tydeligvis om at du ville gjort mer enn å beundre henne om du fikk sjansen og da spilte tydeligvis dama di liten rolle.

Men sånn holdning virker det dessverre som mange har.

Synd folk ikke finner seg en partner de er fornøyd med og ikke en de gladelig bytter ut om J.lo tropper opp på døra.

*rister oppgitt på hodet igjen*

".........................."

Skrevet

Neida, vi trenger ikke diskutere mer.

Hvorfor maser du om detaljer da? Fikk du ikke godt nok svar?

".................................."

Gjest Aimabel
Skrevet

Nja.. hvis noen her, som meg påpeker at de synes en person er litt drøy over rompa, så får en masse kritikk fra mange.

Hadde jeg kritisert Nicole Kidman for å være tynn, hadde jeg neppe fått samme kritikk.

Og da snakker vi personlig mening. Det er ok å si at en synes tynne folk er stygge, men akk og ve om man antyder at det ikke er særlig pent med fettlager på damene.

Nicole kidman er sykelig tynn.Forstår du ikke forskjell på slank og sykelig tynn? J.lo er helt normal og Beyonce er slank i forhold til flertallet. Derfor provoserer du når du sier de er tykke. Sier du at f.eks Erna er overvektig er det vel ingen som hisser seg opp.

Du syntes kanskje svenskeprinsesse viktoria og MM var finere den "tynne perioden". Da hadde de spiseforstyrrelser. Nå er de friske og fine igjen!

Gjest vatthjerte
Skrevet

Nicole kidman er sykelig tynn.Forstår du ikke forskjell på slank og sykelig tynn? J.lo er helt normal og Beyonce er slank i forhold til flertallet. Derfor provoserer du når du sier de er tykke. Sier du at f.eks Erna er overvektig er det vel ingen som hisser seg opp.

Du syntes kanskje svenskeprinsesse viktoria og MM var finere den "tynne perioden". Da hadde de spiseforstyrrelser. Nå er de friske og fine igjen!

Uff, nå tar du jo helt av du også. Tror jeg trekker meg ut nå mens leken er god. Man får jo pepper så det holder om man ikke synes litt smålubne personer er de vakreste i verden.

Selvsagt synes jeg ikke syke personer er bra idealer, men jeg personig, liker tynne slanke folk, bedre enn lubne, tykke.

Gjest Aimabel
Skrevet

Uff, nå tar du jo helt av du også. Tror jeg trekker meg ut nå mens leken er god. Man får jo pepper så det holder om man ikke synes litt smålubne personer er de vakreste i verden.

Selvsagt synes jeg ikke syke personer er bra idealer, men jeg personig, liker tynne slanke folk, bedre enn lubne, tykke.

"Man får jo pepper så det holder om man ikke synes litt smålubne personer er de vakreste i verden."

Går ikke til angrep, og du må selvfølgelig få mene at tynne mennesker er penest. Jeg synes bare din beskrivelse av disse damenes kropp er en smule overdrevet. Hvis tykk og stor er din karakteristikk av J.lo og Beyonce, hva kaller du alle fra str 36 og oppover da?

Skrevet

Du har helt sikkert ikke stygge lår. Alle lår har sin egen sjarm vel?

Nei -ikek mine :-) de ser ut som flekkstekte vafler på en god dag :I

Gjest vatthjerte
Skrevet

"Man får jo pepper så det holder om man ikke synes litt smålubne personer er de vakreste i verden."

Går ikke til angrep, og du må selvfølgelig få mene at tynne mennesker er penest. Jeg synes bare din beskrivelse av disse damenes kropp er en smule overdrevet. Hvis tykk og stor er din karakteristikk av J.lo og Beyonce, hva kaller du alle fra str 36 og oppover da?

De er ikke tykke, men der er langt fra tynne da.

Og det er rompa og lårene som dominerer. Resten av kroppen er de tynne.

Det beste formulerte er vel at de er noe uproporsjonerte, for de er jo bare "store" nedentil.

Gjest vatthjerte
Skrevet

Nei -ikek mine :-) de ser ut som flekkstekte vafler på en god dag :I

Men alle liker jo vaffler da:)

Skrevet

Men alle liker jo vaffler da:)

Ja, det hjelper med jordbær på.......:)

Gjest Aimabel
Skrevet

De er ikke tykke, men der er langt fra tynne da.

Og det er rompa og lårene som dominerer. Resten av kroppen er de tynne.

Det beste formulerte er vel at de er noe uproporsjonerte, for de er jo bare "store" nedentil.

ja, alt er relativt.Synes det var litt rart av Flisa å sammenlikne sin egen rompe med j.los, og konkludere i at j.los rompe er liten. J.los rompe er stor i forhold til hennes proporsjoner, men liten i forhold til gjennomsnittsrompa.

Skrevet

ja, alt er relativt.Synes det var litt rart av Flisa å sammenlikne sin egen rompe med j.los, og konkludere i at j.los rompe er liten. J.los rompe er stor i forhold til hennes proporsjoner, men liten i forhold til gjennomsnittsrompa.

men du har jo ikke sett min da :) samme FASONG som JLo har jeg i alle fall *kneiser med nakken*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...