flisa Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/07/21/438036.html Å skrive sånt i avisa gjør i alle fall jeg vil forlange at vi kjører over den gamle. 0 Siter
petter smart Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Dette er vanligere enn du tror. De fleste betongkonstruksjoner sprekker når de tas i bruk. Det vil også komme sprekker med årene. Men så lenge disse repareres så er det ingen fare. 0 Siter
flisa Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Skrevet 21. juli 2005 Dette er vanligere enn du tror. De fleste betongkonstruksjoner sprekker når de tas i bruk. Det vil også komme sprekker med årene. Men så lenge disse repareres så er det ingen fare. Det er jævlig nok å kjøre over der om de ikke skal kline opp sånne nyheter i avisa heller. ulig jeg ror over neste gang jeg trenger kylling. 0 Siter
petter smart Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Det er jævlig nok å kjøre over der om de ikke skal kline opp sånne nyheter i avisa heller. ulig jeg ror over neste gang jeg trenger kylling. Det er så mye salmonella, e-coli bakterier og andre uhumsketer i svensk kylling at det er større sannsynlighet for at du stryker med av å spise den enn ved å bruke den nye Svinesundsbrua. 0 Siter
flisa Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Skrevet 21. juli 2005 Det er så mye salmonella, e-coli bakterier og andre uhumsketer i svensk kylling at det er større sannsynlighet for at du stryker med av å spise den enn ved å bruke den nye Svinesundsbrua. men da dør jeg god og mett - ikke med frykt i et stup! 0 Siter
petter smart Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 men da dør jeg god og mett - ikke med frykt i et stup! Salmonealla fører til diare, oppkast, feber, uttørkning. Altså en langsom og pinefull død. God appetitt. 0 Siter
flisa Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Skrevet 21. juli 2005 Salmonealla fører til diare, oppkast, feber, uttørkning. Altså en langsom og pinefull død. God appetitt. Takk! *neier blondt* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.