Gå til innhold

Å hallo! - da var det over til å bruke den gamle -

Anbefalte innlegg

petter smart
Skrevet

Dette er vanligere enn du tror. De fleste betongkonstruksjoner sprekker når de tas i bruk. Det vil også komme sprekker med årene. Men så lenge disse repareres så er det ingen fare.

Skrevet

Dette er vanligere enn du tror. De fleste betongkonstruksjoner sprekker når de tas i bruk. Det vil også komme sprekker med årene. Men så lenge disse repareres så er det ingen fare.

Det er jævlig nok å kjøre over der om de ikke skal kline opp sånne nyheter i avisa heller. ulig jeg ror over neste gang jeg trenger kylling.

petter smart
Skrevet

Det er jævlig nok å kjøre over der om de ikke skal kline opp sånne nyheter i avisa heller. ulig jeg ror over neste gang jeg trenger kylling.

Det er så mye salmonella, e-coli bakterier og andre uhumsketer i svensk kylling at det er større sannsynlighet for at du stryker med av å spise den enn ved å bruke den nye Svinesundsbrua.

Skrevet

Det er så mye salmonella, e-coli bakterier og andre uhumsketer i svensk kylling at det er større sannsynlighet for at du stryker med av å spise den enn ved å bruke den nye Svinesundsbrua.

men da dør jeg god og mett - ikke med frykt i et stup! :)

petter smart
Skrevet

men da dør jeg god og mett - ikke med frykt i et stup! :)

Salmonealla fører til diare, oppkast, feber, uttørkning. Altså en langsom og pinefull død.

God appetitt.

Skrevet

Salmonealla fører til diare, oppkast, feber, uttørkning. Altså en langsom og pinefull død.

God appetitt.

Takk! *neier blondt*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...