Gå til innhold

Klær i bryllup

Anbefalte innlegg

Gjest forlover
Skrevet

Gjør det noe om jeg har en hvit kortermet topp på i et bryllup? er litt mønster foran på den. Skal ha den til et bringebær-rødt skjørt, så det blir jo ikke mye hvitt på meg. Har en annen topp i lyserødt som jeg også kan ta, men den fargen kler jeg ikke selv i det hele tatt.

Burde vel egentlig hatt selskapskjole å greier på, men det skulle egentlig være et lite bryllup, noe som har sklidd litt ut, så det er litt seint å finne skikkelig fin kjole.

Skrevet

Spør bruden! :)

Jeg valgte blomster ut fra min forlovers kjole jeg :)

Gjest Aimabel
Skrevet

Er ikke det noe som er best å snakke med venninnen din om? Selv kunne jeg ikke tenkt meg at forloveren hadde hvit kjole, men jeg har sett det også.

Bringebærrødt skjørt høres nydelig ut, og ta den hvite toppen hvis den kler deg og skjørtet best. Bare du ikke utkonkurrerer bruden :-)

Skrevet

Du kan sikkert ha den hvite toppen. Men kanskje en lett jakke eller sjal over?

Men jeg synes vel strengt tatt at kjole er et mer passende antrekk for forlover jeg da. Men det er min smak. Brudesalonger har jo antrekk også for forlover og andre gjester, altså flotte penkjoler, både til salgs og til leie.

Gjest forlover
Skrevet

Er ikke det noe som er best å snakke med venninnen din om? Selv kunne jeg ikke tenkt meg at forloveren hadde hvit kjole, men jeg har sett det også.

Bringebærrødt skjørt høres nydelig ut, og ta den hvite toppen hvis den kler deg og skjørtet best. Bare du ikke utkonkurrerer bruden :-)

Jeg kunne aldri tenkt meg å ta hvit kjole altså, eller noe annet som ville konkurrert med oppmerksonheten fra bruden ;-) Men jeg er altså litt usikker på om man ikke bør ha noe hvitt? toppen min er langt i fra brude-lignende ;-)

Jeg syns selv også at kjole er mest passende, men har trålet alt av butikker og finner ingen selskapskjoler :-/ Kan kanskje få sydd en, men det må gjøres på en måned og jeg har ikke økonomi til slik kjole.

Har forsåvidt en blå/grønn kjole jeg også kan bruke, det er egentlig sommerkjole, men en ganske pen en. Har også en brun pen kjole, men den brukte jeg på mine egne bryllupsbilder (giftet oss uten selskap) og i min søsters bryllup. Brukte den med en kort jakke og har tenkt på om jeg kan ta den kjolen og heller bruke den med et sjal nå,men man ser vel uansett at det er samme kjole, og det er jo dumt...

Er økonomien som setter stopper for selskapskjole, og jeg har ingen mulighet til å ta meg råd.

Skrevet

Jeg kunne aldri tenkt meg å ta hvit kjole altså, eller noe annet som ville konkurrert med oppmerksonheten fra bruden ;-) Men jeg er altså litt usikker på om man ikke bør ha noe hvitt? toppen min er langt i fra brude-lignende ;-)

Jeg syns selv også at kjole er mest passende, men har trålet alt av butikker og finner ingen selskapskjoler :-/ Kan kanskje få sydd en, men det må gjøres på en måned og jeg har ikke økonomi til slik kjole.

Har forsåvidt en blå/grønn kjole jeg også kan bruke, det er egentlig sommerkjole, men en ganske pen en. Har også en brun pen kjole, men den brukte jeg på mine egne bryllupsbilder (giftet oss uten selskap) og i min søsters bryllup. Brukte den med en kort jakke og har tenkt på om jeg kan ta den kjolen og heller bruke den med et sjal nå,men man ser vel uansett at det er samme kjole, og det er jo dumt...

Er økonomien som setter stopper for selskapskjole, og jeg har ingen mulighet til å ta meg råd.

jeg sydde meg kjole til bryllup i fjor - men det blir like dyrt som å leie en. Men gå på H&M -det finnes faktisk flotte kjoler der i mykt stoff som godt kan brukes i bryllup - bedre enn en T-skjorte i alle fall:)

Skrevet

Min forlover hadde en nyyydelig drakt med en ganske nøytral topp inni. Hun hadde i tillegg en flott hatt og var så fiiin og svung atte!

Forøvrig synes ikke jeg det gjør noe om du bruker den brune kjolen, selv om du har brukt den i flere brylluper tidligere, er det så mange av gjestene som er i de samme bryllpene da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...