Gjest yoghurt-signatur Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=284587 Vil anklagene stoppe? Tror dere det er for å få penger? 0 Siter
Gjest Pimpi Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Jeg tror det er pengene jeg, helt klart.... Han tabba seg ut da han sa at han sov med barn i senga. Tror ikke han er en missbruker jeg, men har er definitivt litt tilbakeståendes/et eller annet, han er hvertfall ikke helt klar i toppen. Synes synd på han jeg-han går vel personlig konkurs snart pga dyre advokater osv.... 0 Siter
Jeg er en annen Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Håper han blir dømt snart, samme faen om han er skyldig eller ikke. Mannen er dypt, dypt forstyrret, og det er en katastrofe at han har barn. Blir han dømt fradømmes han forhåpentligvis ansvaret for barna. 0 Siter
Gjest det har kanskje skjedd noe Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Vet ikke riktig ha jeg skal tro om MJ er skyldig eller ikke. Men jeg tror at noe kan ha foregått, kanskje ikke i den skala som har blitt omtalt i mediene, men noe. Hele den saken der får meg til å tenke på eventyret om fjøra som ble til fem høns. Det er visstnok ikke første gangen moren til den kreftsyke gutten har forsøkt å trekke folk for retten, for å få penger. Hva som ligger bak slikt vet jeg ikke, men jeg antar at noe av årsaken er grådighet. At denne mannen står frem først nå, får meg også til å tenke grådighet. Han har kanskje blitt klar over MJs dårlige økonomi, og vil sørge for at han får sitt før kontiene tømmes helt? Nå må jeg jo også si at MJ nok aldri har hatt noen normal oppvekst og kanskje derfor har annerledes grenser enn folk flest. Det kan umulig ha vært noen normal barndom slik Jackson-familien har har vært i musikkens rampelys siden MJ var liten. Mener jeg har hørt at faren var svært voldelig og banket opp ungene dersom de ikke gjorde en god opptreden, eller om de heller ville leke i stedet for å øve. Men jeg synes det er merkelig at det bare er han som har blitt slik, og ikke alle de andre søsknene. De andre har vel skikket seg godt? 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Vet ikke riktig ha jeg skal tro om MJ er skyldig eller ikke. Men jeg tror at noe kan ha foregått, kanskje ikke i den skala som har blitt omtalt i mediene, men noe. Hele den saken der får meg til å tenke på eventyret om fjøra som ble til fem høns. Det er visstnok ikke første gangen moren til den kreftsyke gutten har forsøkt å trekke folk for retten, for å få penger. Hva som ligger bak slikt vet jeg ikke, men jeg antar at noe av årsaken er grådighet. At denne mannen står frem først nå, får meg også til å tenke grådighet. Han har kanskje blitt klar over MJs dårlige økonomi, og vil sørge for at han får sitt før kontiene tømmes helt? Nå må jeg jo også si at MJ nok aldri har hatt noen normal oppvekst og kanskje derfor har annerledes grenser enn folk flest. Det kan umulig ha vært noen normal barndom slik Jackson-familien har har vært i musikkens rampelys siden MJ var liten. Mener jeg har hørt at faren var svært voldelig og banket opp ungene dersom de ikke gjorde en god opptreden, eller om de heller ville leke i stedet for å øve. Men jeg synes det er merkelig at det bare er han som har blitt slik, og ikke alle de andre søsknene. De andre har vel skikket seg godt? Det ble vel ganske fort klart at Michael sto i en særstilling i forhold til andre søsknene, han har jo gjort et absolutt best av dem. Kanskje hadde han et mer følsomt sinn enn de andre og kanskje fikk han mer juling? Normal i hodet er han definitivt ikke, men det skyldes nok i alle fall delvis hans meget unormale oppvekst. 0 Siter
Jeg er en annen Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Det ble vel ganske fort klart at Michael sto i en særstilling i forhold til andre søsknene, han har jo gjort et absolutt best av dem. Kanskje hadde han et mer følsomt sinn enn de andre og kanskje fikk han mer juling? Normal i hodet er han definitivt ikke, men det skyldes nok i alle fall delvis hans meget unormale oppvekst. Oppveksten til Jackson var en oppskrift på hvordan man ødelegger et menneske: fysisk vold fra faren, et enormt prestasjonspress, mobbing fra farens side ang. Jacsons utseende som barn. Desverre har slik problemer en tendens til å videreføres fra generasjon til generasjon i en familie, derfor håper jeg Jackson fratas omsorgsretten for barna sine slik at mønsteret kan bli brutt. 0 Siter
Goliath Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Håper han blir dømt snart, samme faen om han er skyldig eller ikke. Mannen er dypt, dypt forstyrret, og det er en katastrofe at han har barn. Blir han dømt fradømmes han forhåpentligvis ansvaret for barna. "Håper han blir dømt snart, samme faen om han er skyldig eller ikke." Det var en usedvanlig usympatisk kommentar. Selv om man ikke liker noen, så er vel et slikt ønske noe vel drøyt? 0 Siter
flisa Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 "Håper han blir dømt snart, samme faen om han er skyldig eller ikke." Det var en usedvanlig usympatisk kommentar. Selv om man ikke liker noen, så er vel et slikt ønske noe vel drøyt? tja -å henge en baby utfor en balkong er vel ikke noe - særlig 0 Siter
Jeg er en annen Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 "Håper han blir dømt snart, samme faen om han er skyldig eller ikke." Det var en usedvanlig usympatisk kommentar. Selv om man ikke liker noen, så er vel et slikt ønske noe vel drøyt? Det har ingenting å gjøre med om jeg liker ham eller ikke, det er en rent pragamatisk holdning: Blir han dømt fratas han omsorgen for barna sine, dermed slipper de å ta skade av ham. 0 Siter
Gjest Pås Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 tja -å henge en baby utfor en balkong er vel ikke noe - særlig Men da bør han jo tiltales og evt. dømmes for det, og ikke for misbruk av barn? mvh 0 Siter
Prozak Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Vet ikke riktig ha jeg skal tro om MJ er skyldig eller ikke. Men jeg tror at noe kan ha foregått, kanskje ikke i den skala som har blitt omtalt i mediene, men noe. Hele den saken der får meg til å tenke på eventyret om fjøra som ble til fem høns. Det er visstnok ikke første gangen moren til den kreftsyke gutten har forsøkt å trekke folk for retten, for å få penger. Hva som ligger bak slikt vet jeg ikke, men jeg antar at noe av årsaken er grådighet. At denne mannen står frem først nå, får meg også til å tenke grådighet. Han har kanskje blitt klar over MJs dårlige økonomi, og vil sørge for at han får sitt før kontiene tømmes helt? Nå må jeg jo også si at MJ nok aldri har hatt noen normal oppvekst og kanskje derfor har annerledes grenser enn folk flest. Det kan umulig ha vært noen normal barndom slik Jackson-familien har har vært i musikkens rampelys siden MJ var liten. Mener jeg har hørt at faren var svært voldelig og banket opp ungene dersom de ikke gjorde en god opptreden, eller om de heller ville leke i stedet for å øve. Men jeg synes det er merkelig at det bare er han som har blitt slik, og ikke alle de andre søsknene. De andre har vel skikket seg godt? Tror jeg leste i en bok av en av søsknene at faren ikke var "slem", men "kald". "..................................." 0 Siter
flisa Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Men da bør han jo tiltales og evt. dømmes for det, og ikke for misbruk av barn? mvh Helt enig - jeg bare så at "Jeg er en annen" ville fradømme MJ fra å ha barna. 0 Siter
Prozak Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Oppveksten til Jackson var en oppskrift på hvordan man ødelegger et menneske: fysisk vold fra faren, et enormt prestasjonspress, mobbing fra farens side ang. Jacsons utseende som barn. Desverre har slik problemer en tendens til å videreføres fra generasjon til generasjon i en familie, derfor håper jeg Jackson fratas omsorgsretten for barna sine slik at mønsteret kan bli brutt. "Desverre har slik problemer en tendens til å videreføres fra generasjon til generasjon i en familie, derfor håper jeg Jackson fratas omsorgsretten for barna sine slik at mønsteret kan bli brut" For det første er jeg ikke sikker på det du sier om faren til MJ. For det andre - mener du man skal frata foreldreretten for sikkerhets skyld, eller mener du det finnes bevis på mishandling fra MJs side? "..............................." 0 Siter
Prozak Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Håper han blir dømt snart, samme faen om han er skyldig eller ikke. Mannen er dypt, dypt forstyrret, og det er en katastrofe at han har barn. Blir han dømt fradømmes han forhåpentligvis ansvaret for barna. Det var vel noe av det dummste jeg har hørt på en stund. (men ikke så overraskende, med tanke på hvem det kom fra). *ler overbærende* "....................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 tja -å henge en baby utfor en balkong er vel ikke noe - særlig Og derfor skal man dømmes for seksuellt misbruk? Øhh.... "...................................." 0 Siter
flisa Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Og derfor skal man dømmes for seksuellt misbruk? Øhh.... "...................................." neida :-) 0 Siter
Jeg er en annen Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 "Desverre har slik problemer en tendens til å videreføres fra generasjon til generasjon i en familie, derfor håper jeg Jackson fratas omsorgsretten for barna sine slik at mønsteret kan bli brut" For det første er jeg ikke sikker på det du sier om faren til MJ. For det andre - mener du man skal frata foreldreretten for sikkerhets skyld, eller mener du det finnes bevis på mishandling fra MJs side? "..............................." I en lengre tv-dokementar får en journalist tillit hos Jackson og man får et godt innblikk i Jacskons "hverdagsliv". Man ser også hvordan Jackson behandler barna han har omsorgen for, og det skulle være tydelig for alle og enhver at den mannen ikke burde ha noe med barn å gjøre. 0 Siter
Jeg er en annen Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Det var vel noe av det dummste jeg har hørt på en stund. (men ikke så overraskende, med tanke på hvem det kom fra). *ler overbærende* "....................................." Hva _du_ måtte synes om min intelligens er nokså uinteressant for meg, Prozak. 0 Siter
Goliath Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Det har ingenting å gjøre med om jeg liker ham eller ikke, det er en rent pragamatisk holdning: Blir han dømt fratas han omsorgen for barna sine, dermed slipper de å ta skade av ham. Hva vet du om hva barna hans ville ha best av? Hvordan kan du uttale deg så bombastisk (og idiotisk) om MJ uten å vite noe annet om han enn hva du har lest i sladrespaltene i avisene? Og ønske noen dømt for noe de ikke har gjort, fordi du mener det vil gagne noe annet - er og blir fullstendig idiotisk, og fortelle mye mer om deg enn om MJ. 0 Siter
Goliath Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 tja -å henge en baby utfor en balkong er vel ikke noe - særlig Og derfor fortjener han å bli uskyldig dømt for seksuelt missbruk av barn...?? Den forstod jeg ikke helt flisa, for det kan du umulig mene? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.