Gå til innhold

Ny anklage mot Jackson

Anbefalte innlegg

Skrevet

Verre skrives det, prozak....synd, men sant - jeg skrev det værre i alle år helt til jeg fant DOL.....

*stønn*

"..............................."

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

18

• flisa

15

• Jeg er en annen

11

• Goliath

10

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Tror ikke vi skal diskutere avisvaner, Prozak.

Tror du ikke? Heh-heh. Nei, iom. at du åpenbart er av typen som gjør deg opp en skråsikker oppfatning av verden og folk rundt deg ut i fra forsidene i tabloidpressen, så er det kanskje best om du lar være med det?

"...................................."

Skrevet

MJ bryr meg mye mindre enn noen av de som tydligvis bryr seg svært mye om MJ.

Det er de som "interesserer" og vekker behovet for å kommentere hos meg:-)

Enig i det :-)

(Jeg hater forøvrig 99.999% av musikke hans - HATER - den er patetisk!)

"................................."

Gjest det har kanskje skjedd noe
Skrevet

Oppveksten til Jackson var en oppskrift på hvordan man ødelegger et menneske: fysisk vold fra faren, et enormt prestasjonspress, mobbing fra farens side ang. Jacsons utseende som barn.

Desverre har slik problemer en tendens til å videreføres fra generasjon til generasjon i en familie, derfor håper jeg Jackson fratas omsorgsretten for barna sine slik at mønsteret kan bli brutt.

En annen løsning kan være at han i første omgang dømmes til psykiatrisk behandling, dersom han blir kjent skyldig.

Jeg er en annen
Skrevet

Tror du ikke? Heh-heh. Nei, iom. at du åpenbart er av typen som gjør deg opp en skråsikker oppfatning av verden og folk rundt deg ut i fra forsidene i tabloidpressen, så er det kanskje best om du lar være med det?

"...................................."

Jeg ser du savner Kahn veldig Prozak, men sorry, gidder altså ikke.

Skrevet

Enig i det :-)

(Jeg hater forøvrig 99.999% av musikke hans - HATER - den er patetisk!)

Han har et par gode låter fra gammelt av, men brorparten liker heller ikke jeg.

Da finnes det mye annet som er VESENTLIG mer verdt å lytte på:-)

Skrevet

*stønn*

"..............................."

Ikke vær lei deg - jeg klarte å skrive blandt med d i stad så......*himler*

petter smart
Skrevet

MJ er jo som kjent pedofil og dette var en 18 år gammel mann. Dermed faller det på sin egen urimelighet.

Det er 99% sjansen for at dette handler om penger.

Tviler sterkt på at MJ kunne holdt igjen noen voksne og tvunget seg på dem, fyren er jo ei pingle. En må jo uansett bevise voldtekt da vedkommende var over den seksuelle lavalder.

Skrevet

Jeg ser du savner Kahn veldig Prozak, men sorry, gidder altså ikke.

*ler*

Du - nå har jeg plukket fra hverandre hvert eneste argument du har kommet med, uten at du kan svare vettugt tilbake. Det er du, og ikke jeg, som har bevisbyrden i en diskusjon hvor du fremmer synsinger basert på forsidene i VG. At du nå har skjønt at du ikke har annet å si enn å syte og anklage meg for å "fornærme" deg er bare siste spikeren i kisten.

"................................"

Skrevet

Ikke vær lei deg - jeg klarte å skrive blandt med d i stad så......*himler*

Og "syns"...:-)

".............................."

Gjest yoghurt-signatur
Skrevet

MJ er jo som kjent pedofil og dette var en 18 år gammel mann. Dermed faller det på sin egen urimelighet.

Tviler sterkt på at MJ kunne holdt igjen noen voksne og tvunget seg på dem, fyren er jo ei pingle. En må jo uansett bevise voldtekt da vedkommende var over den seksuelle lavalder.

Jeg tror ikke at han er pedofil, men at han er som et barn "inni" seg.

Skrevet

Ja, han hadde noe "bra" i gamle dager, før han gikk over til å hyle "juuhuuuh!" mellom hver eneste strofe i sangene :-)

"....................................."

Skrevet

gidder ikke bla opp artikkelen igjen - men skulle ikke dette ha skjedd for flere år siden da - ikke når han var 18?

Skrevet

Og "syns"...:-)

".............................."

det er mildt sagt pinlig

Skrevet

Jepp - Mark Knopflers filmmusikk

Skrevet

Jepp - Mark Knopflers filmmusikk

Heh? Hvilken film?

Mark Knopfler tapte seg mye etter Dire Straits, synes jeg. Med noen få unntak er det stort sett kjedelig, repetitiv musikk.

Skrevet

Heh? Hvilken film?

Mark Knopfler tapte seg mye etter Dire Straits, synes jeg. Med noen få unntak er det stort sett kjedelig, repetitiv musikk.

Ikke en spesiell film tror jeg - på kassetten står det "filmmusikk - Marks Knopfler" - det er hele plata som er full.

Jeg er en annen
Skrevet

En annen løsning kan være at han i første omgang dømmes til psykiatrisk behandling, dersom han blir kjent skyldig.

Han har nok dyptgående personlighetsforstyrrelse,r, men jeg tviler på at det gjør ham strafferettslig utilregnelig.

petter smart
Skrevet

gidder ikke bla opp artikkelen igjen - men skulle ikke dette ha skjedd for flere år siden da - ikke når han var 18?

Det stod i artikkelen at det skjedde da han var 18, men det var noen år siden ja.

Skrevet

Det stod i artikkelen at det skjedde da han var 18, men det var noen år siden ja.

ok!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...