willow Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Vet ikke riktig ha jeg skal tro om MJ er skyldig eller ikke. Men jeg tror at noe kan ha foregått, kanskje ikke i den skala som har blitt omtalt i mediene, men noe. Hele den saken der får meg til å tenke på eventyret om fjøra som ble til fem høns. Det er visstnok ikke første gangen moren til den kreftsyke gutten har forsøkt å trekke folk for retten, for å få penger. Hva som ligger bak slikt vet jeg ikke, men jeg antar at noe av årsaken er grådighet. At denne mannen står frem først nå, får meg også til å tenke grådighet. Han har kanskje blitt klar over MJs dårlige økonomi, og vil sørge for at han får sitt før kontiene tømmes helt? Nå må jeg jo også si at MJ nok aldri har hatt noen normal oppvekst og kanskje derfor har annerledes grenser enn folk flest. Det kan umulig ha vært noen normal barndom slik Jackson-familien har har vært i musikkens rampelys siden MJ var liten. Mener jeg har hørt at faren var svært voldelig og banket opp ungene dersom de ikke gjorde en god opptreden, eller om de heller ville leke i stedet for å øve. Men jeg synes det er merkelig at det bare er han som har blitt slik, og ikke alle de andre søsknene. De andre har vel skikket seg godt? såvidt jeg har forstått så har ikke alle de andre skikket seg like godt, som du kaller det. noen av brødrene har historie for å være litt voldelige av seg. og hva den søskenflokken angår, så er det jo snakk om ni søsken som ble behandlet veldig forskjellig. michael var den som havnet mest i rampelyset, og ble der lengst. janet vil jeg si har klart seg passe bra, men hun har hatt en del indre demoner å stri med. mildt sagt. forskjellen er muligens at hun er mye yngre og ikke har samme type press på seg som michael, iallefall inntil for noen år siden. 0 Siter
Champagne Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Selvfølgelig er du ikke "kjent med dette". Folk som kun er ute etter å finne noe å hyle om gidder sjelden å gjøre mer research enn de leser i VG og andre tulleaviser. "...................................." Jeg tror nok barna hans har det greit nå, men hva når de kommer i tenårene? Og vokser fra faren sin sånn rent mentalt? F.eks. når de oppdager at moren solgte dem til MJ? Eller at han hele tiden hevder å være biologisk far, når alle kan se at det ikke er tilfelle? Og at han dro med seg Paris fra fødeavdelingen med navlesnor og morkake inntakt? At han lot babyen dingle utenfor balkongen? At han skjulte dem med store skjerf utendørs? Ingenting av dette betyr noe nå, men det vil sikkert gi barna noe å tenke på etterhvert som de vokser. 0 Siter
Champagne Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Heh? Hvilken film? Mark Knopfler tapte seg mye etter Dire Straits, synes jeg. Med noen få unntak er det stort sett kjedelig, repetitiv musikk. "................................." Mark er kongen! Skal jeg komme og ta deg kanskje? 0 Siter
Prozak Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Jeg tror nok barna hans har det greit nå, men hva når de kommer i tenårene? Og vokser fra faren sin sånn rent mentalt? F.eks. når de oppdager at moren solgte dem til MJ? Eller at han hele tiden hevder å være biologisk far, når alle kan se at det ikke er tilfelle? Og at han dro med seg Paris fra fødeavdelingen med navlesnor og morkake inntakt? At han lot babyen dingle utenfor balkongen? At han skjulte dem med store skjerf utendørs? Ingenting av dette betyr noe nå, men det vil sikkert gi barna noe å tenke på etterhvert som de vokser. "Ingenting av dette betyr noe nå, men det vil sikkert gi barna noe å tenke på etterhvert som de vokser." Utvilsomt. Men vi kan jo ikke dømme ham for sexforbrytelser av den grunn :-) "................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Mark er kongen! Skal jeg komme og ta deg kanskje? Joda, men har har en del ulidelig kjedelig musikk. Ellers er det få eller ingen som kan måle seg med spillingen hans når han er på sitt beste :-) ".................................." 0 Siter
Goliath Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Ja, han hadde noe "bra" i gamle dager, før han gikk over til å hyle "juuhuuuh!" mellom hver eneste strofe i sangene :-) "....................................." he-he....godt beskrevet:-) 0 Siter
Anki Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Håper han blir dømt snart, samme faen om han er skyldig eller ikke. Mannen er dypt, dypt forstyrret, og det er en katastrofe at han har barn. Blir han dømt fradømmes han forhåpentligvis ansvaret for barna. Det er det mest idiotiske utsagnet jeg har sett på lenge... Du vil at han skal dømmes for seksuelle overgrep uansett om han er skyldig eller ikke?? Jaja, jaggu bra ikke rettssystemet fungerer sånn i alle fall... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.