Gå til innhold

røde nupper etter barbering rundt bikinikanten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan kan man unngå å få røde nupper etter barbering rundt bikinikanten? Det er så stygt.

Gjest Miss Möse
Skrevet

Høvelen kutter "skalken" av en nupp som stikker opp over hårsekkene. Pass på at det er rent når du starter og bruk skum og krem du får på apoteket og hos parfymeriet.

Mary Poppins
Skrevet

olivenolje, oliveenolje, olivenolje.

Olivenolje?

Jøss den var ny. hvordan hjelper det? smører du det på før barbering?

Tar alltid imot nye tips :0)

Skrevet

Olivenolje?

Jøss den var ny. hvordan hjelper det? smører du det på før barbering?

Tar alltid imot nye tips :0)

Skrubb litt før barbering med noe skrubb krem eller hampvott, barber som vanlig, smør på olivenolje og luft deg godt etterpå.

Mary Poppins
Skrevet

Skrubb litt før barbering med noe skrubb krem eller hampvott, barber som vanlig, smør på olivenolje og luft deg godt etterpå.

Men tetter ikke oljen porene slik at det blir nupper da?

Skrevet

Men tetter ikke oljen porene slik at det blir nupper da?

Niks, det fine med olivenolje er at den trekker veldig godt inn i huden, så om du f.eks har atopisk eksem e.l er den også helt super. Den kan liksom brukes til alt ;)

Skrevet

Må få takke for genialt råd! Har hatt problemer med dette lenge, etter barbering i går kveld føler jeg meg langt bedre! Der er nupper, men fra forrige barbering!

Mary Poppins
Skrevet

Niks, det fine med olivenolje er at den trekker veldig godt inn i huden, så om du f.eks har atopisk eksem e.l er den også helt super. Den kan liksom brukes til alt ;)

Da skal jeg definitivt prøve det neste gang.

Takk for tips! :0)

Skrevet

Må få takke for genialt råd! Har hatt problemer med dette lenge, etter barbering i går kveld føler jeg meg langt bedre! Der er nupper, men fra forrige barbering!

Bare koselig!

• 1 måned senere...
Skrevet

Grunnen til nuppene kan skyldes bakterier med påfølgende infeksjon. Jeg fulgte et tips om å bruke vibratorrens (!) fra Kondomeriet, og det virker som bare det! Svir litt, men det er jo fordi området desinfiseres. Anbefales!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...