Gjest bebba Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Jeg fikk et fantastisk tilbud i dag i forbindelse med jobben. Noen ganger går det an å ha slikt flaks. 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Gratulerer! Men det skyldes ikke flaks Bebba, du er flink! :-) 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Gratulerer! Men det skyldes ikke flaks Bebba, du er flink! :-) Tusen takk;) 0 Siter
Gjest gratulerer! Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Det var jo flott. Så får du ha en fin dag! 0 Siter
Excelsion Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Du kan jo ikke mene at du sier dette bare for å få gratulasjoner... Hva i granskauen er poenget liksom.... Så jeg får spørre jeg da, hva slags "tilbud" fikk du da? 0 Siter
Gjest Slæpp åff ;-) Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Du kan jo ikke mene at du sier dette bare for å få gratulasjoner... Hva i granskauen er poenget liksom.... Så jeg får spørre jeg da, hva slags "tilbud" fikk du da? *knis* Hun er jo bare glad, jo, og følte for å dele gleden med noen! Akkurat som når dolere skriver "I dag har jeg bursdag".. Kanskje hun får reise til et spennende sted? Får ansvaretet for et spennende prosjekt? Spiller det noen rolle? 0 Siter
flisa Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 *knis* Hun er jo bare glad, jo, og følte for å dele gleden med noen! Akkurat som når dolere skriver "I dag har jeg bursdag".. Kanskje hun får reise til et spennende sted? Får ansvaretet for et spennende prosjekt? Spiller det noen rolle? lke deilig å få driti godt .) 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Du kan jo ikke mene at du sier dette bare for å få gratulasjoner... Hva i granskauen er poenget liksom.... Så jeg får spørre jeg da, hva slags "tilbud" fikk du da? Det har kommet frem noen forslag under. Du kan bruke fantasien til å finne på flere forslag;) 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Gratulerer og kos deg skikkelig. Jeg er sikker på at du fortjener det tilbudet. Du er et ståpå menneske som ikke følger gruppen;) 0 Siter
flisa Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Gratulerer og kos deg skikkelig. Jeg er sikker på at du fortjener det tilbudet. Du er et ståpå menneske som ikke følger gruppen;) LOL - nå glemte du å skifte nick 0 Siter
gullfisk Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Gratulerer og kos deg skikkelig. Jeg er sikker på at du fortjener det tilbudet. Du er et ståpå menneske som ikke følger gruppen;) ? Du vet hva webmaster mener om å diskutere med seg selv... 0 Siter
carma Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Gratulerer og kos deg skikkelig. Jeg er sikker på at du fortjener det tilbudet. Du er et ståpå menneske som ikke følger gruppen;) *flire* Dårlig triks i disse troll-tider... ;-) 0 Siter
libra Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 ? Du vet hva webmaster mener om å diskutere med seg selv... Hehe, hun diskuterer jo ikke med seg selv, bare roser seg selv noe hemningsløst:-) 0 Siter
Åsemor Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Gratulerer og kos deg skikkelig. Jeg er sikker på at du fortjener det tilbudet. Du er et ståpå menneske som ikke følger gruppen;) Jeg ler så jeg dævver her!! 0 Siter
MsSophie Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Jeg ler så jeg dævver her!! Vi er mange som ler nå:-) 0 Siter
flisa Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Hehe, hun diskuterer jo ikke med seg selv, bare roser seg selv noe hemningsløst:-) Får nesten litt vondt av henne jeg nå. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Gratulerer og kos deg skikkelig. Jeg er sikker på at du fortjener det tilbudet. Du er et ståpå menneske som ikke følger gruppen;) Gratulerer! Jeg ser at du for en gangs skyld ser ut til å beherske ironi... Eller...? 0 Siter
flisa Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Vi er mange som ler nå:-) Men vi er ganske onde nå....*huff, rødme* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.