Gjest Maliss Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Jeg kan ikke bo hjemme hos mine foreldre, men må ha egen boplass som jeg må betale for. Hvordan kan jeg gå frem når jeg skal søke stipend. Jeg skal begynne 3.år på vg. 0 Siter
Gjest vatthjerte Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Strengt tatt kan du vel bo i samme hus som dem, bare du har egen husholdning. Dvs mulighet for å lage deg mat selv på ditt rom. Som en hybel. Kokeplate eller mikro behøves. Da bor du ikke hos dem lenger, men som en hybelbeboer der. Slik var det hvertfall for noen år siden. 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Strengt tatt kan du vel bo i samme hus som dem, bare du har egen husholdning. Dvs mulighet for å lage deg mat selv på ditt rom. Som en hybel. Kokeplate eller mikro behøves. Da bor du ikke hos dem lenger, men som en hybelbeboer der. Slik var det hvertfall for noen år siden. det er gjort om, selv om man har bevis for at man betaler husleie.. 0 Siter
Gjest vatthjerte Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 det er gjort om, selv om man har bevis for at man betaler husleie.. ok:o) 0 Siter
Gjest Maliss Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Strengt tatt kan du vel bo i samme hus som dem, bare du har egen husholdning. Dvs mulighet for å lage deg mat selv på ditt rom. Som en hybel. Kokeplate eller mikro behøves. Da bor du ikke hos dem lenger, men som en hybelbeboer der. Slik var det hvertfall for noen år siden. Nei jeg kan ikke bo der av andre årsaker. Har ikke bodd der i det siste året heller. 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Se på www.lanekassen.no Det er nye regler. Foreldrehjemmet må ligge ganske langt fra skolen for å få borteboerstipend. Reiseveien din må være for lang for å kunne bo hjemme. Det er likegyldig om du bor hjemme eller ikke, det er avstanden fra dem til skolen som gjelder. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.