Gjest someone out there,, Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 noen som vet råd? var ute å syklet i går, syklet ett godt stykke også, og kjente underveis at det gnagte noe alldeles fælt mellom beina..idag er jeg skikkelig sår der bak, nesten som jeg må skrike hvis jeg trykker litt på området mellom...mellom de to hullene..=) må jeg bare sitte her å vente til det går over, eller kan jeg smøre på noe, gjøre noefor at det skal bli bedre?? jeg som skulle begynne å sykle nå, også kommer dette og ødelegger...kan nok ikke sykle på noen dager ihvertfall.. tar ikke samme sykkelen neste gang!=) 0 Siter
Kin1365380231 Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Alo Vera salve? Sykkelbukser med polstring akkurat "der" pleier å hjelpe - men la sårheten gro først. 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 De første sykkelturene bør være korte. ) Kjøp et setetrekk med silikon i, de er kjempegode! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Ta en kortere tur neste gang! =) 0 Siter
Osiris Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Jeg fatter ikke hvorfor ingen kan lage sykkelseter som passer til vanlige rumper. Ikke noe rart i at man får vondt når setene har en diameter på 20-25 cm.... 0 Siter
Åsemor Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Jeg fatter ikke hvorfor ingen kan lage sykkelseter som passer til vanlige rumper. Ikke noe rart i at man får vondt når setene har en diameter på 20-25 cm.... DBSen som jeg har arvet fra mormor har godt sete. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.