Lillemus Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Hva i huleste mener maskina når den spør om jeg skal synkronisere filer med enheten (som altså er mp3-spilleren)??? Jeg får ikke lagt inn flere sanger på spilleren min - noe har skjedd med Win media player, den så ikke sånn ut på skjermen tidligere! *SUR* Har rippet en cd inn på maskina, men jeg finner den ikke når jeg søker med SonicStage som jeg bruker til å legge filer over på mp3'n. *River seg i håret og kyler snart hele dritten ut av vinduet* 0 Siter
Prozak Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Jeg regner med at det betyr å å oppdatere innholdet slik at begge enhetene får det nyeste innholdet. Slik man f.eks gjør mellom en laptop/pc og en pda - synkroniserer avtaleboken etc. "...................................." 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Skrevet 21. juli 2005 Jeg regner med at det betyr å å oppdatere innholdet slik at begge enhetene får det nyeste innholdet. Slik man f.eks gjør mellom en laptop/pc og en pda - synkroniserer avtaleboken etc. "...................................." Hm. Fikk omsider til å legge over flere filer på mp3'n. Dette er første og siste gang jeg kjøper Sony mp3. 0 Siter
Prozak Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Hm. Fikk omsider til å legge over flere filer på mp3'n. Dette er første og siste gang jeg kjøper Sony mp3. Er det en sånn en som du ikke kan legge filer direkte inn på, men må bruke sammen med playlistene i media player? Eller evt. eget program? "..................................." 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Skrevet 21. juli 2005 Er det en sånn en som du ikke kan legge filer direkte inn på, men må bruke sammen med playlistene i media player? Eller evt. eget program? "..................................." JA! *Grrrrr* Altså jeg får det til omsider, men det er litt klønete i forhold til jeg hører andre si om andre mp3-spillere. Men den er veldig god å holde i! ) Det hender jeg sitter og holder den i hånda som et stressegg, den er så glatt og rund. ) 0 Siter
Prozak Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 JA! *Grrrrr* Altså jeg får det til omsider, men det er litt klønete i forhold til jeg hører andre si om andre mp3-spillere. Men den er veldig god å holde i! ) Det hender jeg sitter og holder den i hånda som et stressegg, den er så glatt og rund. ) Heh-heh :-) "............................." 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Skrevet 21. juli 2005 Heh-heh :-) "............................." Ikke alle som har stressegg med kosemusikk! ) 0 Siter
Prozak Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Ikke alle som har stressegg med kosemusikk! ) Heldig, du :-) "..................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.