Gå til innhold

Skal noen tvinges til å gå i demonstrasjonstog?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det skal noe til å snakke på andres vegne på den måten. En god porsjon frekkhet og hensynsløshet. Demokrati som han snakker om kan ikke fungere uten respekt for demokratiske regler. Dette er et godt eksempel på en småtyrann.

Jeg tok feil - han kom ikke med standarduttalelsene. Han har tydeligvis lagt sitt elsk på et sitat fra noe jeg har sagt tidligere, og nå er det det som er satt på repeat :-)

"..................................."

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

17

• Åsemor

5

• flisa

3

• Prozak

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Pausefiskebolla
Skrevet

Neida - Ulv har postet samme innlegget før.

Så enkelt!

Med vennlig hilsen

-Noen- har kanskje gjort det. Jeg ler meg i hjæl.

Skrevet

Ingenting er som det ser ut som her. Du er veldig opptatt av hvem jeg er, hvorfor spiller det så stor rolle?

Og du andre, slutt med det der.

Fordi du er meget lett gjenkjennelig. Ditt hat er som et fingeravtrykk.

Gjest Pausefiskebolla
Skrevet

Fordi du er meget lett gjenkjennelig. Ditt hat er som et fingeravtrykk.

De er lov å være nøytral og stille spørsmål ved en tenkemåte som skader oss og vår framtid. Og det er lov å diskutere det.

Gjest Pausefiskebolla
Skrevet

Hvor lenge må jeg vente på svar?

Jeg har ikke svar på alle spørsmål. Mitt kall er å spørre, ikke svare.

Skrevet

Jeg har ikke svar på alle spørsmål. Mitt kall er å spørre, ikke svare.

Men hva i helvete er det du gnåler om?

Skrevet

De er lov å være nøytral og stille spørsmål ved en tenkemåte som skader oss og vår framtid. Og det er lov å diskutere det.

Selvsagt.

Hvorfor spiller du martyr når noen stiller spørsmål til deg?

Det du representerer er da like skadelig.

Gjest Pausefiskebolla
Skrevet

Men hva i helvete er det du gnåler om?

:-) *toleranse*

Skrevet

:-) *toleranse*

Toleranse til mord på barn er ikke akseptabelt.

Gjest Pausefiskebolla
Skrevet

Defor burde ikke 45 000 mennesker blitt drept i Hamburg i disse dager for 62 år siden, men det vil du ikke snakke om?

Siden du ikke vil snakke om det, så betyr det vel at du støtter det?

Din egen medisin.

Gjest Morsk
Skrevet

Neivel, og det er altså derfor du sammenligner dem som spreneger armer, bein og hodet av jødiske småbarn med HV og Milorg?

Scizofren? eller hva?

Gjest Pausefiskebolla
Skrevet

For å sitere deg, Prozak:

"Heh-heh...javisst. Det er den ubegavedes standard-uttalelse, å kalle andre krerulanter når de ikke selv har noe å komme med :-)"

Du har tydeligvis ikke noe å komme med.

Han stemmer blankt.

He-he

Skrevet

Det ble sikkert drept barn i muslimsk terror i London for et par uker siden.

Har du så gått i demonstrasjonstog i anledning den triste saken...eller aksepterer du slike drap?

Skrevet

Defor burde ikke 45 000 mennesker blitt drept i Hamburg i disse dager for 62 år siden, men det vil du ikke snakke om?

Siden du ikke vil snakke om det, så betyr det vel at du støtter det?

Din egen medisin.

Nei, selvsagt burde vi ikke drept sivile.

Mener du vi bør drepe sivile?

Skrevet

Neivel, og det er altså derfor du sammenligner dem som spreneger armer, bein og hodet av jødiske småbarn med HV og Milorg?

Scizofren? eller hva?

Det er vel du som gjør det?

Skrevet

Det ble sikkert drept barn i muslimsk terror i London for et par uker siden.

Har du så gått i demonstrasjonstog i anledning den triste saken...eller aksepterer du slike drap?

Jeg har fordømt terroren i London på det sterkeste, og hvis jeg hadde vært der, ville jeg ha gått i tog.

Har du gått i tog for den palestinske 11 åringen som ble drept for 2 dager siden, eller aksepterer du slike drap?

Skrevet

Hvem er det som ikke får lov å velge om de skal demonstrere eller ikke?

Bortsett fra deg da, for 60 år siden en gang.

Gjest Morsk
Skrevet

Det er vel du som gjør det?

Nei, så uendelig dypt som deg vil nok få andre synke at de ville finne på å dra slike paralleller. Da bortsett fra dine terroristvenner rundt omkring i verden.

Gjest Pausefiskebolla
Skrevet

Hvem er det som ikke får lov å velge om de skal demonstrere eller ikke?

Bortsett fra deg da, for 60 år siden en gang.

Tenk deg:

Du er elev på en skole, lærerne og en del elever oppfordrer til å gå i demonstrasjonstog. Lærerne er ikke demokratisk valgte ledere skal ikke drive politikk eller agitasjon av noe slag. Elevene som oppfordrer er ikke demokratisk valgt og har ingen rett til å opptre slik.

Det er ikke demokrati, og ikke frihet.

Derfor skal politikk ikke drives på en skole, ikke religiøs aktivitet heller. Det er ikke fri tenking på en skole, fordi de som er der har ofte ikke noen valg.

Det krever litt tenking for å fortå mekanismene, og de som gjør dette forstår ofte ikke selv hva de gjør. Om/at det er utvilsomt er et godt formål i manges øyne, betyr ikke noe for prinsippet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...