Gjest Pausefiskebolla Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Men det er så lett å falle for fristelsen til å kjøpe noe nytt som er på salg som man egentlig verker trenger eller har råd til. Mange ulykkelige skjebner i slike kort. 0 Siter
Prozak Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Mastercard, med altfor høy kredittgrense. Men jeg lider ikke av dårlig impulskontroll, så det har gått bra hittil. ".................................." 0 Siter
villee Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Skrevet 21. juli 2005 Men det er så lett å falle for fristelsen til å kjøpe noe nytt som er på salg som man egentlig verker trenger eller har råd til. Ja, det er sant.. Det er det eneste negative jeg kan komme på, og jeg regner med at det går fint Hvis det ikke er et par sko jeg bare MÅ ha da 0 Siter
villee Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Skrevet 21. juli 2005 Mastercard, med altfor høy kredittgrense. Men jeg lider ikke av dårlig impulskontroll, så det har gått bra hittil. ".................................." Ja, jeg innbiler meg vel at jenter lider mer av den sykdommen 0 Siter
Prozak Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Ja, jeg innbiler meg vel at jenter lider mer av den sykdommen Ting kan tyde på det, ja :-) "................................." 0 Siter
Dorthe Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Mange ulykkelige skjebner i slike kort. Jeg skal aldri mer ha noe slikt. Det er bedre å prøve og ha litt penger i banken hvis noe ryker. 0 Siter
Dorthe Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Ja, det er sant.. Det er det eneste negative jeg kan komme på, og jeg regner med at det går fint Hvis det ikke er et par sko jeg bare MÅ ha da Hm, jeg kjenner godt til de skoene ja. Jeg er fryktelig glad i sko og i år er det så mye fine at jeg har store problemer med å styre meg ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.