Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Pausefiskebolla
Skrevet

Men det er så lett å falle for fristelsen til å kjøpe noe nytt som er på salg som man egentlig verker trenger eller har råd til.

Mange ulykkelige skjebner i slike kort.

Skrevet

Mastercard, med altfor høy kredittgrense. Men jeg lider ikke av dårlig impulskontroll, så det har gått bra hittil.

".................................."

Skrevet

Men det er så lett å falle for fristelsen til å kjøpe noe nytt som er på salg som man egentlig verker trenger eller har råd til.

Ja, det er sant.. Det er det eneste negative jeg kan komme på, og jeg regner med at det går fint :) Hvis det ikke er et par sko jeg bare MÅ ha da ;)

Skrevet

Mastercard, med altfor høy kredittgrense. Men jeg lider ikke av dårlig impulskontroll, så det har gått bra hittil.

".................................."

Ja, jeg innbiler meg vel at jenter lider mer av den sykdommen ;)

Skrevet

Ja, jeg innbiler meg vel at jenter lider mer av den sykdommen ;)

Ting kan tyde på det, ja :-)

"................................."

Skrevet

Mange ulykkelige skjebner i slike kort.

Jeg skal aldri mer ha noe slikt. Det er bedre å prøve og ha litt penger i banken hvis noe ryker.

Skrevet

Ja, det er sant.. Det er det eneste negative jeg kan komme på, og jeg regner med at det går fint :) Hvis det ikke er et par sko jeg bare MÅ ha da ;)

Hm, jeg kjenner godt til de skoene ja. Jeg er fryktelig glad i sko og i år er det så mye fine at jeg har store problemer med å styre meg :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...