psykologi Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 jeg sliter veldig med ang og,dep,synes medisinen ikke har noe virking.jeg står på 250mg lamictal og225mg efextor.nå har jeg lysy til å prøve og trappe ned,hvordan gjør jeg det?jeg har avmagring,tynn som en sild,men spiser bra,selvmordstanker og forrviring.har du noe forslag.kan jeg bruke HYPRICUM PERFORATUM? 0 Siter
TheNatural Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 Dersom du vil slutte med anti-depressiva, må du trappe ned gradvis over flere uker. Dosen med Efexor er jo ganske stor. Det finnes effektive og sikre alternativer til depresjon som Johannesurt som i følge en tysk studie var minst like effektivt som de såkalte lykkepillene som i seg selv beviselig øker selvmordsfaren i tillegg til alle de andre alvorlige bivirkningene de har. Et annet alternativ er tran. Her er det nok nødvendig med større doser enn som vanlig kosttilskudd. Jeg anbefaler 30-40 ml. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.