Gå til innhold

Nå blir jeg borte

Anbefalte innlegg

Gjest bebba
Skrevet

Jeg har forstått at jeg har en annen form for humor og ironi enn mange andre her. Nå begynner jeg å bli lei av den ampre såkalte trollstemningen her inne.

Siste innlegget mitt var ikke tull, jeg fikk en fantastisk mail i dag. Svaret til meg selv var tull og viser meg hvor forskjellig mange oppfatter slikt. Hadde vel egentlig regnet med at det var så åpenlyst at ingen ville tro noe annet og ville avslutte med noe av det jeg blir beskyldt for.

Jeg har ikke fritidsproblemer, men jeg har brukt mye tid her når jeg jobber ekstra. De oppgavene jeg får nå medfører en del reising og forhåpentligvis økt lønn så jeg kommer i hvert fall til å sitte mindre vakter etterhvert.

Det er kanskje et tegn på å slutte leken når den står høyest. Skulle ønske at jeg hadde forstått alt jeg har blitt beskyldt for siden jeg er nysgjerrig av natur, men regner med å glemme det fort. Moro har jeg hatt det her i hvert fall.

Til KariKruskakli: Takk for din omsorg den virket ekta og varmet, men jeg er ikke full i dag;)

Skrevet

Det var kanskje ikke det lureste å lage et tullesvar til seg selv som kunne misforstås i disse trolltider. :)

Håper du ikke forlater dol av den grunn. :)

Gjest til bebba
Skrevet

Kanskje svarene ble slik fordi det har vært så mye snakk om troll i det siste?

Skrevet

Jeg har også stukket av med brask og bram -sammen med mange andre -og er tilbake igjen like herlig. En gang DOL'er alltid DOL'er.

Vi snakkes!

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Ok, da var du bare ute etter å tulle litt med det du har blitt beskyldt for.

Skjønte ikke det jeg.

Gratulerer med jobben ihvertfall.

Skrevet

Jeg har også stukket av med brask og bram -sammen med mange andre -og er tilbake igjen like herlig. En gang DOL'er alltid DOL'er.

Vi snakkes!

Hihi, svake menneske! ;)

Skrevet

Hei,

Gratulerer med jobben, bebba. Så flott.

Håper å se deg her i fremtiden også.

Alt godt,

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...