Gå til innhold

Tok bilde av usymlig mann.

Anbefalte innlegg

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

7

• Zarine

4

• Osiris

3

• Freya

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg er så glad for at jeg ikke tror verken på Gud, spøkelser, aliens, astrologi eller homeopati!

Et så mye enklere liv!

Skrevet

Ser ingen usylig mann, jeg..

*koko*

Skjønner at det meningen man skal skimte en skikkelse her, men jeg fikk i alle fall ikke så mye ut av fotografiet.Kanskje jeg drikker for lite!

Jeg er en annen
Skrevet

Å klare å ta bilde av noe usynlig -- menn eller annet -- syns jeg virkelig det står respekt av.

Gjest Pausefiskebolla
Skrevet

Han mangler armer! IIIK

:-)

Et digert oppslag i avisen i Mexico City viste en overskåret tomat som viste bilde av moder Theresa på snittflaten.

Andre fant også kanelboller og annet bakverk som lignet henne.

Jeg så en potet som lignet min mor, det likte hun ikke :-)

Gjest Pausefiskebolla
Skrevet

Å klare å ta bilde av noe usynlig -- menn eller annet -- syns jeg virkelig det står respekt av.

Og en nabo rygget på en usynlig container! Sensasjon! Kjempediger var den også!

Gjest halleluja der bak
Skrevet

Han mangler armer! IIIK

Et digert oppslag i avisen i Mexico City viste en overskåret tomat som viste bilde av moder Theresa på snittflaten.

Åge Samuelsen ligna også på en potet.

Skrevet

Det syns jeg også. Men dette er faktisk overskrifta som Adresseavisa bruker. *ler*

Gjest Pausefiskebolla
Skrevet

Det syns jeg også. Men dette er faktisk overskrifta som Adresseavisa bruker. *ler*

De tenker ofte ikke over hva de skriver, og noen ganger ser det ikke helt seriøst ut. Sommervikarer?

Gjest Hildegard B.
Skrevet

Det var visst noen som hadde funnet Gud på kartet over Sør Amerika og så jeg.

Synes sånt er festlig jeg!

;0)

Gjest Pausefiskebolla
Skrevet

Det var visst noen som hadde funnet Gud på kartet over Sør Amerika og så jeg.

Synes sånt er festlig jeg!

;0)

Det er festlig.

Men ikke når noen begynnner å se noe overnaturlig eller åndelig i det, da er det ikke morsomt.

Ordet Allah på arabisk var risset inn i en melon mens den var en liten kart. Da den vokste og ble stor, så det ganske overnaturlig underlig ut og noen oppfattet det som et ekte under, det er ikke morsomt.

Jeg har selv gjort det med epler og poteter og det er fine partytriks.

Skrevet

Han mangler armer! IIIK

Jeg så en gang en agurk i grønnsaksdisken som liknet på...

".................................."

Gjest Pausefiskebolla
Skrevet

Jeg så en gang en agurk i grønnsaksdisken som liknet på...

".................................."

Ikke fortell mer, husk det er sarte sjeler her.

Noen vil heller ha det.

Skrevet

De tenker ofte ikke over hva de skriver, og noen ganger ser det ikke helt seriøst ut. Sommervikarer?

Det sto vel "usynlig" (i anførselstegn) i artikkelen, gjorde det ikke?

"...................................."

Jeg er en annen
Skrevet

Ja, jeg så det :)

Gjest Hildegard B.
Skrevet

Det er festlig.

Men ikke når noen begynnner å se noe overnaturlig eller åndelig i det, da er det ikke morsomt.

Ordet Allah på arabisk var risset inn i en melon mens den var en liten kart. Da den vokste og ble stor, så det ganske overnaturlig underlig ut og noen oppfattet det som et ekte under, det er ikke morsomt.

Jeg har selv gjort det med epler og poteter og det er fine partytriks.

Ja, jeg sitter her og tenker slik at, siden mikroskopet ble oppfunnet i femten hundre og et eller annet, så skjønner alle det...

Men sånn er jo ikke verden.

Neste gang du finner det for godt å leke med grønnsakene dine. Så får du legge dem ut til salgs på nett! Man kan jo for pokker bli rik på sånt!

;0P

Skrevet

Jeg kunne også fortalt dere at denne mannen er usynlig, for jeg har ikke sjangs å få øye på ham...

*myser*

Skrevet

Jeg kunne også fortalt dere at denne mannen er usynlig, for jeg har ikke sjangs å få øye på ham...

*myser*

Gå en meter lenger unna, så kanskje du oppdager han.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...