Zarine Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Jeg så en ingefærrot som så ut som meg! :-D 0 Siter
Zarine Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 De er koselige! men noen er skumle også - det er et kvisthull i en trapp i Nord_trøndelag som jeg den dag i dag ikke tør se....hehe Ein kvist i panelet ved sida av senga mi på pikerommet (fra eg var ca 15, må eg legge til) såg ut som eit avhogd jentehovud, trekt bakover etter håret og med ein grimaserande munn. Trur tunga hang ut. Høyrest veldig nifst ut. Men eg var jo ikkje akkurat redd for ein liten kvist i treet. Til vanleg. 0 Siter
flisa Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Ein kvist i panelet ved sida av senga mi på pikerommet (fra eg var ca 15, må eg legge til) såg ut som eit avhogd jentehovud, trekt bakover etter håret og med ein grimaserande munn. Trur tunga hang ut. Høyrest veldig nifst ut. Men eg var jo ikkje akkurat redd for ein liten kvist i treet. Til vanleg. hihi! *brrrrr* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.