Gå til innhold

Orgasmetrøbbel.......


P-pilla

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt sex i snart 1 år...men orgasmen kommer ikke!! Jeg lurer veldig på hvorfor?? Er det noe galt med meg?? Eller gjør jeg kansje noe galt...???

Kan jo nevne at jeg går på Trionetta, har gjort det noen måneder.

Kan det ha noe å si hvordan typen min "behandler" meg...både i senga og til daglig??

Samleiet er som regel ikke helt smertefritt heller, kan bli veldig øm! I tillegg får jeg urinveisinnfekson hver gang jeg har sex!! Klarer som regel å holde symptomene nede med Kjerringrokk og Tranebærkapsler, men likevell da....jeg sliter særiøst!

Nå har typen min vært på havet i 5 uker, å kommer tilbake om 2 uker, så nå går det rimelig greit med urinveiene mine. Men jeg vet jo at jeg vil plages på nytt når han er tilbake igjen, å det gjør det også vanskelig å nyte sexen mest mulig..!! Dette plager meg veldig! har prøvd å forklart legen at innfeksjonene kommer av sex, men han stapper bare i meg Antibiotika å hører ikke på meg (virker som han ikke tror at det er sant, men jeg er sikker) !!!

Kan det være en kjønnsykdom..eller??

Håper på at noen kan svare meg, for jeg vet ikke hvor lenge jeg kan klare å takle denne frustrasjonen!!

På forhånd - TAKK :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Jeg har hatt sex i snart 1 år...men orgasmen kommer ikke!! Jeg lurer veldig på hvorfor?? Er det noe galt med meg?? Eller gjør jeg kansje noe galt...???"

Har du aldri fått orgasme, selv ikke når du er alene og koser deg?

Ikke alle har like lett for å oppnå orgasme under samleie, så her trengs det trening både med og uten partner. "Arbeidet" er svært så interessant og deilig, så det er bare å sette igang. :-)

"Kan jo nevne at jeg går på Trionetta, har gjort det noen måneder."

En av bivirkningene av p-piller er lavere sexlyst, men evnen til å oppnå orgasme skal ikke bli påvirket.

"Kan det ha noe å si hvordan typen min "behandler" meg...både i senga og til daglig??"

For å svare på det, må du nesten skrive litt om hvordan han behandler deg...

"Samleiet er som regel ikke helt smertefritt heller, kan bli veldig øm! I tillegg får jeg urinveisinnfekson hver gang jeg har sex!!"

Det du kan begynne å gjøre, er å gå på do og tisse etter hver eneste gang dere har hatt sex. Vask deg også godt, gjerne med underlivssåpe.

Det kan også ha sammenheng med stillingene dere bruker. Dersom han (når han er inni deg) aker seg oppover, sånn at urinåpningen blir irritert, kan det alene føre til urinveisinfeksjon.

"Klarer som regel å holde symptomene nede med Kjerringrokk og Tranebærkapsler, men likevell da....jeg sliter særiøst!"

Det skjønner jeg veldig godt!! Og jeg unner ingen å ha det sånn!

"Nå har typen min vært på havet i 5 uker, å kommer tilbake om 2 uker, så nå går det rimelig greit med urinveiene mine. Men jeg vet jo at jeg vil plages på nytt når han er tilbake igjen, å det gjør det også vanskelig å nyte sexen mest mulig..!! Dette plager meg veldig! har prøvd å forklart legen at innfeksjonene kommer av sex, men han stapper bare i meg Antibiotika å hører ikke på meg (virker som han ikke tror at det er sant, men jeg er sikker) !!!"

Bytt lege, da, vel! :-)

"Kan det være en kjønnsykdom..eller??"

Hvilken skulle det være i tilfelle? Det er ikke noen _jeg_ vet om i alle fall, som kommer etter hver gang man har hatt sex...

Jeg ønsker deg hvertfall lykke til!! Og du? Ikke gi opp! :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare kommentere den delen av innlegget ditt som omhandler urinveisinfeksjoner etter sex; Jeg har det på samme måte som deg (selv om det har blitt bedre...), og må bare si meg enig i det rådet du fikk av Lothorien - gå på toalettet umiddelbart etter sex. Da får du skylt vekk eventuelle bakterier. Av legen min fikk jeg noen tabletter (husker dessverre ikke navnet) som jeg skulle ta etter sex for å unngå urnveisinfeksjoner. Dette gjorde jeg en periode, og det funket veldig bra!

Dersom du er plaget med urinveisinfeksjoner erd et viktig å få i seg masse C-vitaminer - forebygg med C-vitamin tabletter eller appelsinjuice hver dag.

Skjønner du sliter - dette er IKKE noe godt... Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tampoline

Bare et lite tips som funker mot urinveisinfeksjon generelt (det er ganske vanlig at man får det etter sex). Drikk surt drikke slik at urinen blir sur. Appelsinjuice er et godt alternativ til all antibiotikaen. Venn deg til å drikke rikelig med juice i det daglige så gjør du livet surt for både sopp og urinveisbakterier. Jeg vet det virker.

Orgasmen kommer - lover! og Lothloriens råd om å finne ut av seg selv i enerom er godt. Det er ikke noe galt med deg når du ikke får det under samleie. Hvis du vet hvordan du får det i enerom, kan du bruke noe av det du vet virker også under samleie. Han kommer til å like at du stimulerer deg selv underveis og da blir det bra for begge.

Lykke til da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berthold Grünfeld

Selvfølgelig har det noe å gjøre med hvordan typen behandler deg i senga. Men pillen kan også være en faktor i bildet. Mitt forslag er todelt, få sjekket deg hos en annen lege enn den du har brukt, og snakk med kameraten om dine sexproblemer og hva dere skal gjøre med dem.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg har hatt sex i snart 1 år...men orgasmen kommer ikke!! Jeg lurer veldig på hvorfor?? Er det noe galt med meg?? Eller gjør jeg kansje noe galt...???"

Har du aldri fått orgasme, selv ikke når du er alene og koser deg?

Ikke alle har like lett for å oppnå orgasme under samleie, så her trengs det trening både med og uten partner. "Arbeidet" er svært så interessant og deilig, så det er bare å sette igang. :-)

"Kan jo nevne at jeg går på Trionetta, har gjort det noen måneder."

En av bivirkningene av p-piller er lavere sexlyst, men evnen til å oppnå orgasme skal ikke bli påvirket.

"Kan det ha noe å si hvordan typen min "behandler" meg...både i senga og til daglig??"

For å svare på det, må du nesten skrive litt om hvordan han behandler deg...

"Samleiet er som regel ikke helt smertefritt heller, kan bli veldig øm! I tillegg får jeg urinveisinnfekson hver gang jeg har sex!!"

Det du kan begynne å gjøre, er å gå på do og tisse etter hver eneste gang dere har hatt sex. Vask deg også godt, gjerne med underlivssåpe.

Det kan også ha sammenheng med stillingene dere bruker. Dersom han (når han er inni deg) aker seg oppover, sånn at urinåpningen blir irritert, kan det alene føre til urinveisinfeksjon.

"Klarer som regel å holde symptomene nede med Kjerringrokk og Tranebærkapsler, men likevell da....jeg sliter særiøst!"

Det skjønner jeg veldig godt!! Og jeg unner ingen å ha det sånn!

"Nå har typen min vært på havet i 5 uker, å kommer tilbake om 2 uker, så nå går det rimelig greit med urinveiene mine. Men jeg vet jo at jeg vil plages på nytt når han er tilbake igjen, å det gjør det også vanskelig å nyte sexen mest mulig..!! Dette plager meg veldig! har prøvd å forklart legen at innfeksjonene kommer av sex, men han stapper bare i meg Antibiotika å hører ikke på meg (virker som han ikke tror at det er sant, men jeg er sikker) !!!"

Bytt lege, da, vel! :-)

"Kan det være en kjønnsykdom..eller??"

Hvilken skulle det være i tilfelle? Det er ikke noen _jeg_ vet om i alle fall, som kommer etter hver gang man har hatt sex...

Jeg ønsker deg hvertfall lykke til!! Og du? Ikke gi opp! :-))

Hei! Tusen takk for gode tips!!

Tenkte jeg skulle tilføye et par ting.

Det stemmer...jeg har ikke hatt orgasme når jeg har vært alene heller....(snufs)...!!

Noen som har positiv erfaring med vibrerende dildo?? (Hva koster den foresten...)

Jeg bruker å gå på do etter sexen, men det har ikke hjelpt...skal prøve å vaske meg i tillegg!

Tenkte kansje det kunne være en kjønnssykdom (eller noe annet rart) fordi jeg kan gå med litt symptomer på urinveisinnfeksjon hele tia...uten at det ER innfeksjon...!!! Dette har jeg merket nå, fordi han har vært/er lenge borte.

Når det gjelder legen, så har jeg vært hos flere forskjellige. Har flyttet et par ganger + at jeg har måttet dra akutt til lege noen ganger.

Skal prøve å forklare hvordan han "behandler" meg:

Han har en tendens til å "overse" meg i løpet av dagen. Da mener jeg at hvis han holder på med noe eller det er folk der, så er jeg heldig hvis jeg får et "hei" når jeg kommer!! Å et kyss må jeg som regel be om..!!

Hvis vi tar en dusj, så foretrkker han å sprute vann i ansiktet mitt, men da får jeg jo noen kyss også (som et slags "unnskyld" virker det som)....

Generelt sett, så er han minimalt kosete om dagen!!

Så kommer kvelden (er vanligvis da vi har sex, men også på andre tidsponkter).

Jeg er sikkert litt nervøs på forhånd...fordi jeg er redd for at det ikke skal funke. Noen ganger er jeg så heldig at det faktisk kan være utrolig godt, men ingen orgasme....

Men poenget mitt er at jeg tror det kunne funket bedre hvis han på en måte bygget opp lysten i meg i løpet av dagen -å ikke bare "hoppet på meg" når han har lyst på sex (jeg har selvfølgelig også lyst på sex!!)

Det er veldig synd...for jeg er jo veldig glad i han...(har begynnt å lure på om forholdet kommer til å vare, men dette også av andre grunner - vi har 7mnd bak oss, men har vært mye borte fra værandre)

Glad for at dere gidder å bry dere!! TAKK igjen!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Tusen takk for gode tips!!

Tenkte jeg skulle tilføye et par ting.

Det stemmer...jeg har ikke hatt orgasme når jeg har vært alene heller....(snufs)...!!

Noen som har positiv erfaring med vibrerende dildo?? (Hva koster den foresten...)

Jeg bruker å gå på do etter sexen, men det har ikke hjelpt...skal prøve å vaske meg i tillegg!

Tenkte kansje det kunne være en kjønnssykdom (eller noe annet rart) fordi jeg kan gå med litt symptomer på urinveisinnfeksjon hele tia...uten at det ER innfeksjon...!!! Dette har jeg merket nå, fordi han har vært/er lenge borte.

Når det gjelder legen, så har jeg vært hos flere forskjellige. Har flyttet et par ganger + at jeg har måttet dra akutt til lege noen ganger.

Skal prøve å forklare hvordan han "behandler" meg:

Han har en tendens til å "overse" meg i løpet av dagen. Da mener jeg at hvis han holder på med noe eller det er folk der, så er jeg heldig hvis jeg får et "hei" når jeg kommer!! Å et kyss må jeg som regel be om..!!

Hvis vi tar en dusj, så foretrkker han å sprute vann i ansiktet mitt, men da får jeg jo noen kyss også (som et slags "unnskyld" virker det som)....

Generelt sett, så er han minimalt kosete om dagen!!

Så kommer kvelden (er vanligvis da vi har sex, men også på andre tidsponkter).

Jeg er sikkert litt nervøs på forhånd...fordi jeg er redd for at det ikke skal funke. Noen ganger er jeg så heldig at det faktisk kan være utrolig godt, men ingen orgasme....

Men poenget mitt er at jeg tror det kunne funket bedre hvis han på en måte bygget opp lysten i meg i løpet av dagen -å ikke bare "hoppet på meg" når han har lyst på sex (jeg har selvfølgelig også lyst på sex!!)

Det er veldig synd...for jeg er jo veldig glad i han...(har begynnt å lure på om forholdet kommer til å vare, men dette også av andre grunner - vi har 7mnd bak oss, men har vært mye borte fra værandre)

Glad for at dere gidder å bry dere!! TAKK igjen!! :)

”Det stemmer...jeg har ikke hatt orgasme når jeg har vært alene heller....(snufs)...!! Noen som har positiv erfaring med vibrerende dildo?? (Hva koster den foresten...)

Jeg bruker å gå på do etter sexen, men det har ikke hjelpt...skal prøve å vaske meg i tillegg! ”

Vibrerende dildo koster alt fra 150 kroner (sikkert også billigere) til hvor mye du enn er villig til å betale for det.

De aller fleste har positiv erfaring med dildo, men det er en fordel å prøve seg frem uten først. Nå har du jo to uker til typen kommer hjem, så du kan jo sette i gang så fort du har lyst. :-)

MEN!! Det er et stort ”men” her. Det er _ikke_ ditt ansvar alene å skaffe deg nytelse mens dere har sex. Snakk med typen din om dette, sånn at dere kan finne en løsning sammen. Dersom du syns det er vanskelig å snakke med ham om dette, er det best å gjøre det så fort som mulig. Jo lenger du venter, desto verre blir det.

”Tenkte kansje det kunne være en kjønnssykdom (eller noe annet rart) fordi jeg kan gå med litt symptomer på urinveisinnfeksjon hele tia...uten at det ER innfeksjon...!!! Dette har jeg merket nå, fordi han har vært/er lenge borte. ”

Hvilke symptomer har du da? Og hvor gammel er du? Dersom du går med veldig stramme bukser, kan det være at du bør gå med klær som ikke strammer sånn. Det å holde seg varm nedentil har også god effekt.

”Når det gjelder legen, så har jeg vært hos flere forskjellige. Har flyttet et par ganger + at jeg har måttet dra akutt til lege noen ganger.”

Hvorfor har du dratt akutt til lege? Hva har skjedd da?

”Skal prøve å forklare hvordan han "behandler" meg: Han har en tendens til å "overse" meg i løpet av dagen. Da mener jeg at hvis han holder på med noe eller det er folk der, så er jeg heldig hvis jeg får et "hei" når jeg kommer!! Å et kyss må jeg som regel be om..!! Hvis vi tar en dusj, så foretrkker han å sprute vann i ansiktet mitt, men da får jeg jo noen kyss også (som et slags "unnskyld" virker det som).... Generelt sett, så er han minimalt kosete om dagen!!”

Han høres kanskje litt barnslig ut, så jeg må spørre igjen hvor gamle dere er? Dersom min type hadde behandlet meg på den måten, hadde hvertfall ikke jeg fått lyst på sex med ham på kvelden, det skal være sikkert!

”Så kommer kvelden (er vanligvis da vi har sex, men også på andre tidsponkter). Jeg er sikkert litt nervøs på forhånd...fordi jeg er redd for at det ikke skal funke. Noen ganger er jeg så heldig at det faktisk kan være utrolig godt, men ingen orgasme.... ”

Orgasmen bør du jobbe med på egenhånd. Og det finnes massevis av sider på nett der du kan lete opp direkte bruksanvisning på hva du skal/kan gjøre.

”Men poenget mitt er at jeg tror det kunne funket bedre hvis han på en måte bygget opp lysten i meg i løpet av dagen -å ikke bare "hoppet på meg" når han har lyst på sex (jeg har selvfølgelig også lyst på sex!!) ”

Selvfølgelig hadde det fungert bedre dersom han hadde varmet deg opp litt i løpet av dagen. Du vet vel at det er helt ok å si nei en gang i blant!??

”Det er veldig synd...for jeg er jo veldig glad i han...(har begynnt å lure på om forholdet kommer til å vare, men dette også av andre grunner - vi har 7mnd bak oss, men har vært mye borte fra værandre) ”

Det er dessverre ikke alltid man fungerer sammen med den man er glad i, og noen ganger er det best å innse at det ikke vil fungere. Avstandsforhold er ekstra vanskelige.

Dersom dere er veldig unge, er det ikke veldig sannsynlig at forholdet vil vare dersom dere allerede (syv måneder er tiiiiidlig i et langvarig forhold) mangler god kommunikasjon.

Jeg ønsker deg i alle fall lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

”Det stemmer...jeg har ikke hatt orgasme når jeg har vært alene heller....(snufs)...!! Noen som har positiv erfaring med vibrerende dildo?? (Hva koster den foresten...)

Jeg bruker å gå på do etter sexen, men det har ikke hjelpt...skal prøve å vaske meg i tillegg! ”

Vibrerende dildo koster alt fra 150 kroner (sikkert også billigere) til hvor mye du enn er villig til å betale for det.

De aller fleste har positiv erfaring med dildo, men det er en fordel å prøve seg frem uten først. Nå har du jo to uker til typen kommer hjem, så du kan jo sette i gang så fort du har lyst. :-)

MEN!! Det er et stort ”men” her. Det er _ikke_ ditt ansvar alene å skaffe deg nytelse mens dere har sex. Snakk med typen din om dette, sånn at dere kan finne en løsning sammen. Dersom du syns det er vanskelig å snakke med ham om dette, er det best å gjøre det så fort som mulig. Jo lenger du venter, desto verre blir det.

”Tenkte kansje det kunne være en kjønnssykdom (eller noe annet rart) fordi jeg kan gå med litt symptomer på urinveisinnfeksjon hele tia...uten at det ER innfeksjon...!!! Dette har jeg merket nå, fordi han har vært/er lenge borte. ”

Hvilke symptomer har du da? Og hvor gammel er du? Dersom du går med veldig stramme bukser, kan det være at du bør gå med klær som ikke strammer sånn. Det å holde seg varm nedentil har også god effekt.

”Når det gjelder legen, så har jeg vært hos flere forskjellige. Har flyttet et par ganger + at jeg har måttet dra akutt til lege noen ganger.”

Hvorfor har du dratt akutt til lege? Hva har skjedd da?

”Skal prøve å forklare hvordan han "behandler" meg: Han har en tendens til å "overse" meg i løpet av dagen. Da mener jeg at hvis han holder på med noe eller det er folk der, så er jeg heldig hvis jeg får et "hei" når jeg kommer!! Å et kyss må jeg som regel be om..!! Hvis vi tar en dusj, så foretrkker han å sprute vann i ansiktet mitt, men da får jeg jo noen kyss også (som et slags "unnskyld" virker det som).... Generelt sett, så er han minimalt kosete om dagen!!”

Han høres kanskje litt barnslig ut, så jeg må spørre igjen hvor gamle dere er? Dersom min type hadde behandlet meg på den måten, hadde hvertfall ikke jeg fått lyst på sex med ham på kvelden, det skal være sikkert!

”Så kommer kvelden (er vanligvis da vi har sex, men også på andre tidsponkter). Jeg er sikkert litt nervøs på forhånd...fordi jeg er redd for at det ikke skal funke. Noen ganger er jeg så heldig at det faktisk kan være utrolig godt, men ingen orgasme.... ”

Orgasmen bør du jobbe med på egenhånd. Og det finnes massevis av sider på nett der du kan lete opp direkte bruksanvisning på hva du skal/kan gjøre.

”Men poenget mitt er at jeg tror det kunne funket bedre hvis han på en måte bygget opp lysten i meg i løpet av dagen -å ikke bare "hoppet på meg" når han har lyst på sex (jeg har selvfølgelig også lyst på sex!!) ”

Selvfølgelig hadde det fungert bedre dersom han hadde varmet deg opp litt i løpet av dagen. Du vet vel at det er helt ok å si nei en gang i blant!??

”Det er veldig synd...for jeg er jo veldig glad i han...(har begynnt å lure på om forholdet kommer til å vare, men dette også av andre grunner - vi har 7mnd bak oss, men har vært mye borte fra værandre) ”

Det er dessverre ikke alltid man fungerer sammen med den man er glad i, og noen ganger er det best å innse at det ikke vil fungere. Avstandsforhold er ekstra vanskelige.

Dersom dere er veldig unge, er det ikke veldig sannsynlig at forholdet vil vare dersom dere allerede (syv måneder er tiiiiidlig i et langvarig forhold) mangler god kommunikasjon.

Jeg ønsker deg i alle fall lykke til!!!

1000-takk igjen for gode tips og en fornuftig vurdering av situasjonen!!!

Ikke altid like lett å være fornuftig selv, siden det er følelser inne i bildet!!

Jeg er ikke så gammel, å har ikke fått så mye erfaring når det gjelder sex. Jeg er 19 og han er bare 18...jeg vet at aldersforskjellen ikke er positiv for situasjonen (sidn vi er så unge...)

Hadde vært bedre om han var litt eldre...

Så han er litt barnslig, JA!!!

Men kan også være voksen på noen områder. Han er f.eks. blitt utsatt for at x-dama hans lå med andre mens de var ilag, så han tar egentlig forhold ganske seriøst (det har han sakt), å kunne aldri tenke seg å gjøre DET mot meg!!

Jeg snakker om symptomer som at det svir litt når jeg tisser, å litt ellers åsså.

Det er som regel verst når jeg nettopp har tisset. Så må jeg ganske ofte på do, vet ikke om det kan være bare fordi jeg har lita blære...

Får også følelsen av at jeg må på do selv om det nesten ikke kommer noenting ut...?! Det er flere som har komentert at jeg er ofte på do.

Det lukter også litt søtaktig av utfloden min..er noen ganger litt klompete, kan også være utrolig seig/tykk.

Hender det klør littegranne også, men det går som regel over igjen...så jeg tror ikke det er sopp.

Jeg bruker lite stramme bukser.

Har vært akutt hos legen fordi jeg måtte ha antibiotika for urinveisinnfeksjon - å det lynkvikt!!!! Begynnte å gjøre veldig vondt.

Jeg har sakt NEI til han når jeg har hatt årntli innfeksjon, å han godtar jo det!!

Hvis det ikke gjør for vondt (eller jeg må tisse), så vil jeg gjerne ha sex....det er jo tross alt litt (noen ganger mere) godt samtidig som det er vondt!!!

Å det er jo den eneste måten å gjøre det på...hvis det noen gang skal funke!! Å trene mener jeg...

Takker for lykkeønskningen!!

Setter pris på at du gidder å ta meg seriøst - TAKK!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg leste innlegget ditt, og jeg er/var i akkurat samme situasjon selv, gjorde det slutt med typen for noen dager siden. Han overså meg på samme måte som typen din gjør med deg.Har heller aldri hatt orgasme og har tross alt hatt sex i noen få år nå.. Er ganske rådvill!

Jeg er like gammel som deg, og du er ikke alene om problemet ditt! Har også det samme problemet når det gjelder "smerten", blir fort sår og det klør litt. Går på do rett etter et samleie, og vasker meg. Men det er det samme problemet hver eneste gang (var).

Har også vært hos legen for å sjekke om det var sopp eller annen sykdom, det var det ikke.

Får bare ønske deg lykke til videre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg leste innlegget ditt, og jeg er/var i akkurat samme situasjon selv, gjorde det slutt med typen for noen dager siden. Han overså meg på samme måte som typen din gjør med deg.Har heller aldri hatt orgasme og har tross alt hatt sex i noen få år nå.. Er ganske rådvill!

Jeg er like gammel som deg, og du er ikke alene om problemet ditt! Har også det samme problemet når det gjelder "smerten", blir fort sår og det klør litt. Går på do rett etter et samleie, og vasker meg. Men det er det samme problemet hver eneste gang (var).

Har også vært hos legen for å sjekke om det var sopp eller annen sykdom, det var det ikke.

Får bare ønske deg lykke til videre:)

Heisann!! Ser ut som vi er i samme båt, men det er en ting som intereserer meg veldig!! Du skriver at du VAR plaget med underlivet i forbindelse med sex...??!! Vil det si at du IKKE er plaget med det nå??? Gikk det da bare over av seg selv...eller hva gjorde du??

Jeg er desperat etter å komme meg ut av denne xtremt kjipe tilværelsen...!!!!

Håper på svar...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!! Ser ut som vi er i samme båt, men det er en ting som intereserer meg veldig!! Du skriver at du VAR plaget med underlivet i forbindelse med sex...??!! Vil det si at du IKKE er plaget med det nå??? Gikk det da bare over av seg selv...eller hva gjorde du??

Jeg er desperat etter å komme meg ut av denne xtremt kjipe tilværelsen...!!!!

Håper på svar...:)

Det ble jo slutt med kjærsten min, derfor har det gått over.. Men jeg håper ikke problemet dukker opp i fremtiden (noe det helt sikkert kommer til å gjøre..). Ubehagelig situasjon du er i, som jeg VAR i!

Får bare si lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble jo slutt med kjærsten min, derfor har det gått over.. Men jeg håper ikke problemet dukker opp i fremtiden (noe det helt sikkert kommer til å gjøre..). Ubehagelig situasjon du er i, som jeg VAR i!

Får bare si lykke til:)

Hei igjen!!

Takk for lykkeønskningen, jeg trenger den!!! Å det vet jeg at du og gjør når du får ny type, så LYKKE TIL du oxo!!!

:) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

*Klæm*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...