Gjest amatørpådette Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Jeg har oppdatert og endret hjemmesiden min, så forsvant telleren!?? Jeg trodde kanskje det var for at jeg la inn bakgrunnsbilde og fjernet derfor dette igjen, men telleren er likevel borte... Nå er det noen år siden jeg la den inn og har vel ikke html koden heller. Husker jeg strevde fælt med å få den inn i det hele tatt siden sida ikke lages i html, men WYSIWYG. Kan noen tyde hva jeg har gjort galt her? Hvorfor kom telleren bort? www.mamut.com/disneybua 0 Siter
Gjest amatørpådette Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Kult med litt snikreklame. nei, jeg VIL faktisk ha tilbake telleren min....*S* 0 Siter
Prozak Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 For det første så er det ikke lov å reklamere for kommersielle sider på DOL. For det andre, så vises ikke telleren din fordi det ikke går an å få kontakt med den - prøv å åpne dfgs.no og se. Og for det tredje: "Ikke i HTML men i WYSIWYG"? WYSIWYG er en måte å lage html kode på. "....................................." 0 Siter
Gjest amatørjavel Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 For det første så er det ikke lov å reklamere for kommersielle sider på DOL. For det andre, så vises ikke telleren din fordi det ikke går an å få kontakt med den - prøv å åpne dfgs.no og se. Og for det tredje: "Ikke i HTML men i WYSIWYG"? WYSIWYG er en måte å lage html kode på. "....................................." Nå prøver jeg ikke å reklamere, hadde noen kunnet svare meg så er det bare å slette spm mitt... Jeg skjønner hva du mener, men altså problemet er at jeg ikke får sjekket html-koden siden sida lages i WYSIWYG-skjønner? Jeg er tross alt amatør ja... Men kan "putte inn" noe i en kode hvis jeg har visst om det er feilen etc. Vet jeg plundret noe forferdelig med dette for noen år siden da jeg la inn telleren... 0 Siter
Gemini Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 nei, jeg VIL faktisk ha tilbake telleren min....*S* Telleren er der nå i alle fall. 0 Siter
Gjest amatøridagog Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 Telleren er der nå i alle fall. Ja, det er den (!?) Hmm..rart.. 0 Siter
Prozak Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Nå prøver jeg ikke å reklamere, hadde noen kunnet svare meg så er det bare å slette spm mitt... Jeg skjønner hva du mener, men altså problemet er at jeg ikke får sjekket html-koden siden sida lages i WYSIWYG-skjønner? Jeg er tross alt amatør ja... Men kan "putte inn" noe i en kode hvis jeg har visst om det er feilen etc. Vet jeg plundret noe forferdelig med dette for noen år siden da jeg la inn telleren... "Jeg skjønner hva du mener, men altså problemet er at jeg ikke får sjekket html-koden siden sida lages i WYSIWYG-skjønner?" Det er klart du får sjekket og endret koden. Det er bare å åpne koden i noe annet enn en wysiwyg editor. "......................................" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.