Åsemor Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Skulle vært et nettsted som het holdbarhet.no som kunne svare meg på hvor lenge alt mulig rart er holdbart. Har 4 rå grillpølser som ligger i kjøleskapet. De har ligget i åpnet pakke siden mandag. Har 2 grilla grillpølser som har ligget på en tallerken siden mandag. Har noen pølsebrød som ligger i en pose, sammenknytt, åpnet mandag. Pølsene har holdbarhetsdato 7/8 05. Pølsebrøda var også holdbare en god stund tror jeg. Men er pølsene holdbare når pakken er åpen? Er pølsene holdbare når de er grillet? Så altså... blir det kveldsmat på meg i dag, eller ikke? 0 Siter
flisa Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Brødene er ok så lenge de ikke er mugne - pølsene bare lukter du på 0 Siter
Åsemor Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Skrevet 21. juli 2005 Brødene er ok så lenge de ikke er mugne - pølsene bare lukter du på Hmm... Høres ut som tips jeg bør skrive bak øret. Se på - lukte på. Kanskje smake på. Får høre med sambo, hvis han bare kunne kommet hjem snart! 0 Siter
serendipity Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Pølsene er holdbare i kjøeskap uåpneet vacumpakket til den dato det står på. Åpnet så holder d eikek så lenge, men om du åpnet den på mandag er det ikke noe problem å spise hverken de som er rå eller grillet. (selv om personlig hadde nok stått over de grillete fordi de ser litt sånn skrukkete ut ;-) Pølsebrød holder sånn omtrent til den datoen det står på, men som oftet litt kortere om pakken er åpnet, selgv om dmange av de ikke er_helt_ lufttette. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.