Gimmick Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Det er INGEN(!) hjemme.. hva finner jeg på da? To gutter på 5 og 2 som antakelig kommer til å kjede seg! Får krysse fingre for bra vær så vi kan bade iallefall. Forslag mottas med takk:) 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Jeg var nettopp 8 dager alene med 2 på snart 5 og snart 7 år. Vi dro og badet en dag, var to dager i skogen på ulike steder, var en dag i byen og gikk på kino, var på Sporveismuseet (Trondheim), var hos en kompis på besøk, var på restaurant og spiste is og var en dag i en park med basseng og lekeapparater. Parken var et sjakktrekk for da fikk mor slappet av i sola mens ungene lekte og badet. ) Selv om Lillemor syntes jeg hadde ligget lenge nok etter en stund og ropte:"Nå har du ligget lenge nok, mamma, opp og hopp!" ) Ellers slappet vi av hjemme, syklet litt utenfor blokka, så litt film og spilte ørlite dataspill. 0 Siter
Gimmick Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Skrevet 21. juli 2005 Jeg var nettopp 8 dager alene med 2 på snart 5 og snart 7 år. Vi dro og badet en dag, var to dager i skogen på ulike steder, var en dag i byen og gikk på kino, var på Sporveismuseet (Trondheim), var hos en kompis på besøk, var på restaurant og spiste is og var en dag i en park med basseng og lekeapparater. Parken var et sjakktrekk for da fikk mor slappet av i sola mens ungene lekte og badet. ) Selv om Lillemor syntes jeg hadde ligget lenge nok etter en stund og ropte:"Nå har du ligget lenge nok, mamma, opp og hopp!" ) Ellers slappet vi av hjemme, syklet litt utenfor blokka, så litt film og spilte ørlite dataspill. Takk for tipsene:) Du skjønner - han på 2 år er kjapp på foten og bryr seg lite om hvor mamma er så avslappning blir det lite av, hehe.. han sier bare hadet og går! Men en tur til by`n (Oslo) er jo greit.. spise is på aker brygge og sånn. Og kjøre t bane er jo stor stas. Får jammen litt ideer mens jeg sitter her. Godt å bli sparka litt igang! 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Takk for tipsene:) Du skjønner - han på 2 år er kjapp på foten og bryr seg lite om hvor mamma er så avslappning blir det lite av, hehe.. han sier bare hadet og går! Men en tur til by`n (Oslo) er jo greit.. spise is på aker brygge og sånn. Og kjøre t bane er jo stor stas. Får jammen litt ideer mens jeg sitter her. Godt å bli sparka litt igang! Det er klart, det er litt lettere når minstemann er nesten 3 år eldre enn din minste! Mine to holder seg der jeg sier de skal og i den parken er det så mye spennende at det ikke er noe problem. ) 0 Siter
Gimmick Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Skrevet 21. juli 2005 Det er klart, det er litt lettere når minstemann er nesten 3 år eldre enn din minste! Mine to holder seg der jeg sier de skal og i den parken er det så mye spennende at det ikke er noe problem. ) Det er nettopp det, eldstemann er grei sånn.. egentlig ser jeg litt frem til neste sommer når det gjelder akkurat det der:) 0 Siter
Velouria Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 En tur på biblioteket, oslo reptilpark (http://www.reptilpark.no/), gi dem hvert sitt engangskamera å gå i f.eks frognerparken, sanke skjell/stener å putte i fine glass til pynt på rommet, gå ut på tur i øs pøs regnevær og drikke varm kakao og nybakte boller når man kommer hjem. 0 Siter
flisa Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 En tur på biblioteket, oslo reptilpark (http://www.reptilpark.no/), gi dem hvert sitt engangskamera å gå i f.eks frognerparken, sanke skjell/stener å putte i fine glass til pynt på rommet, gå ut på tur i øs pøs regnevær og drikke varm kakao og nybakte boller når man kommer hjem. DIT skal i alle fall ikk jeg noengang - hehe 0 Siter
Velouria Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 DIT skal i alle fall ikk jeg noengang - hehe Jeg har ikke veldig lyst dit selv heller, men ungene har vært der ett par ganger og syns det er kjempekult 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.