Gå til innhold

FU: Er du fornøyd eller skulle noe vært annerledes om du kunne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt inspirert av en annen tråd - og ja, jeg kjeder meg litt:)

Hvis du kunne få velge en plastisk operasjon, bare for din egen del, ikke for å glede andre.. hva skulle det vært?

Jeg ville putta inn litt saltvann jeg:) Ikke for å få større, men for å fylle opp litt (de ville jo selvf blitt litt større og..) etter å ha ammet 2 barn siger de jo litt, hehe;)

Men kommer helt sikkert ikke til å gjøre det..

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

8

• Gimmick

3

• Kaoz

3

• ShitDiddelyDo

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

da vilel jeg fjernet "fettlokket" :-)

hengemagen.

Skrevet

Fettsugd magen. Liker ikke å innrømme det, men det er hva jeg ville gjort.

Men jeg synes jeg hører kjæresten om jeg hadde ymtet om noe sånt... ;o)

Skrevet

...jeg kunne forøvrig ønske at all sommerferiegodisen la seg der og ikke på magen og rompa... *ønske - ønske*

Skrevet

Jeg kunne nok tenkt meg en liten lift jeg. Jeg har altfor mange smilerynker.

Ellers så kunne jeg tenkt meg silikon i rumpa, men det ville de ikke gjøre :o(

serendipity
Skrevet

Jeg ville fått nok gutes til å komme igang skikkelig med trenign igjen.. (etter kun litt spinning og sånt de siste årene, svaner jeg å orke å trene skikkelig igjen).. ? at jeg vil ha sol i hele sommer...! Men hva kropp angår så måtte det nok vært å strammet opp _hele_ kroppen, mend trening... Men jeg er blitt for lat :-(

Skrevet

hehe, lurer på hvordan det ville vært å sitte på:)

Skrevet

Tja... hva heter det da? Pudding-forminsking? ;)

Gjest Kronisk syk
Skrevet

jeg er faktisk ganske fornøyd med mitt usenede men ikke med min helse. Men skjønnhetsoperasjoner virker bare direkte provoserende når en har store helseplager som ikke kan gjøres noe med

ja burde ikke svart på spørsmålet, men ble bare provosert

Skrevet

En får værra som en er når en itte vart som en sku ;-)

Kan ikke forlange allverden av en stakkars bussjåfør heller.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Det var bra de ikke ville gjøre det da.

Tenk så ubehagelig det måtte være å sitte å dole med silikon i baken.

Gjest charlai
Skrevet

jeg er faktisk ganske fornøyd med mitt usenede men ikke med min helse. Men skjønnhetsoperasjoner virker bare direkte provoserende når en har store helseplager som ikke kan gjøres noe med

enig

Gjest Herligheden
Skrevet

Provosert av folks unskyldige ønsketenkning! Jeg har f.eks. et handicap som ikke kan gjøres noe med, men andre folk må da få lov å gjøre med sin kropp som de vil for det. Og ikke minst komme med ønsketenkninger, som her. Har jo ikke noe med meg og mitt handicap å gjøre.

Gjest den ekte noor
Skrevet

Jeg ville bleika de kaffebrune tennene mine, og fjernet en pigmentflekk i anikitet og på arma, samt arr fra da jeg var ung og klatra i trær. Så fått fjerna appelsinhuden, hvis jeg hadde turt. Skummelt å bli kuttet opp:)

Gjest Aimabel
Skrevet

Det er en ting på kroppen som er forferdelig irriterende og det er håndtakene. Alt annet kan jeg trene opp og bort, men fettet bak på hoften er det siste som går. Synes ekstra godt fordi jeg har veldig høye hofter. Har likevel ingen planer om å gjøre noe, får heller være flink å holde resten av kroppen i orden:-)

Skrevet

Det er en ting på kroppen som er forferdelig irriterende og det er håndtakene. Alt annet kan jeg trene opp og bort, men fettet bak på hoften er det siste som går. Synes ekstra godt fordi jeg har veldig høye hofter. Har likevel ingen planer om å gjøre noe, får heller være flink å holde resten av kroppen i orden:-)

MIn farfar mente at det var ikke skikkelig kvinnfolk om de ikke hadde drabelige "beitak" - som han kalte dem :-)

...så farfar hadde nok falt for deg! hehe

(og meg)

Gjest Aimabel
Skrevet

MIn farfar mente at det var ikke skikkelig kvinnfolk om de ikke hadde drabelige "beitak" - som han kalte dem :-)

...så farfar hadde nok falt for deg! hehe

(og meg)

Den farfaren høres ut som en klok mann. Jeg ville sikkert også falt for han på hans yngre dager;-)

Skrevet

Den farfaren høres ut som en klok mann. Jeg ville sikkert også falt for han på hans yngre dager;-)

åja - svart silkehår, buskebrun og når han drakk så deklamerte han dikt av Jacob Sande. Dessuten slo han nupereller! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...