Gå til innhold

FU: Er du fornøyd eller skulle noe vært annerledes om du kunne?

Anbefalte innlegg

Gjest Aimabel
Skrevet

åja - svart silkehår, buskebrun og når han drakk så deklamerte han dikt av Jacob Sande. Dessuten slo han nupereller! :)

Håndtak var sikkert ganske attraktivt under/etter krigen fordi det er en overlevelsesreserve.

Jeg er beredt!

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

8

• Gimmick

3

• Kaoz

3

• ShitDiddelyDo

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Håndtak var sikkert ganske attraktivt under/etter krigen fordi det er en overlevelsesreserve.

Jeg er beredt!

jeg også - kan sikkert være her lenge jeg -hehe

Gjest Pimpi
Skrevet

Jeg hadde helt klart fått fjernet x-kona!!!!

Hehehe-fine....

Gjest Pimpi
Skrevet

Jeg kunne tenkt meg å blitt hårfri på uønska steder-og litt høyere kanskje....

Skrevet

Jeg hadde helt klart fått fjernet x-kona!!!!

Med mindre hun har limt seg fast til deg, så er du vel kvitt henne, all den tid hun tittuleres som eks....:-)

Gjest også kronisk syk
Skrevet

jeg er faktisk ganske fornøyd med mitt usenede men ikke med min helse. Men skjønnhetsoperasjoner virker bare direkte provoserende når en har store helseplager som ikke kan gjøres noe med

ja burde ikke svart på spørsmålet, men ble bare provosert

Jeg er også kronisk syk.

Og forstår at skjønnhetsoperasjoner o.l. er ikke ting som interesserer deg. En har nok med hverdagen.

Ja, ja, men ikke la deg provosere av at folk lufter sine ønsker og drømmer om å forberdre utseende.

Hadde jeg vært frisk,hadde jeg kanskje gått med slike drømmer, jeg også.

Det er bare ikke å bry seg,

Friske folk lever i en "annen verden" enn oss.

Gjest Stavanger, eller ?
Skrevet

Hehehe-fine....

"Hehehe-fine.... "

Gjest leggene først
Skrevet

Det første jeg ville gjort er å få ordnet tynnere legger for da hadde jeg kanskje fått på meg noen av de lekre støvlettene jeg ser overalt! Og fjerning av all uønsket hårvekst høres ålreit ut. Høyden er vanskelig gjøre noe med, men kunne godt blitt 10 cm høyere. Når jeg først hadde vært igang kunne jeg godt fjernet appelsinhud og strammet resten av kroppen litt også. I hvert fall ordnet puppene så de hadde vært fastere, men ikke større.

Puhi, det ble mye!

Spørs om det her noen gang kommer til å skje, alt er jo så dyrt!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg ville gjort penis betydelig større. I hvert fall såpass at jeg havner under kategorien "gjennomsnittet".

Skrevet

Fjernet hår, defintivt og det har jeg planer om å gjøre i løpet av høsten/vinteren. Ellers skulle jeg også gjerne gjort noe med tennene mine, rettet og fikset litt. Kanskje også fjerne litt mage og ridebukser, men det plager meg ikke noe særlig.

Skrevet

Jeg ville gjort penis betydelig større. I hvert fall såpass at jeg havner under kategorien "gjennomsnittet".

Havner UNDER gjennomsnittet dum? .)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Havner UNDER gjennomsnittet dum? .)

Ja, hjernen er også noe som bør skiftes.

Skrevet

Ja, hjernen er også noe som bør skiftes.

Da syn sjeg du skulle beholde den du har - til tider :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Da syn sjeg du skulle beholde den du har - til tider :)

Jeg liker den faktisk stadig bedre. :)

Skrevet

Jeg liker den faktisk stadig bedre. :)

Ja, og hjernen også ;)

Gjest Pimpilimpi
Skrevet

Det beste hadde jo vært om jeg kunne gjort alle verdens mennesker stygge-

DA ville jeg vært vakker da... hehehe

Skrevet

Kroppen min er helt OK.

Jeg kunne kanskje gjort noe med tennene mine, det er det eneste jeg kommer på, men det går kanskje ikke under "plastisk operasjon".

Skrevet

Med mindre hun har limt seg fast til deg, så er du vel kvitt henne, all den tid hun tittuleres som eks....:-)

Vet nå ikke helt, hun er inkarnasjonen av en "x-kone fra helvete"! Og iom at vi har felles barn (jeg sovnet på ryggen et par ganger for mye) så blir jeg ikke kvitt henne med mindre inkvisisjonen gjenoppstår..!

Skrevet

Vet nå ikke helt, hun er inkarnasjonen av en "x-kone fra helvete"! Og iom at vi har felles barn (jeg sovnet på ryggen et par ganger for mye) så blir jeg ikke kvitt henne med mindre inkvisisjonen gjenoppstår..!

Men ho du har nå er vel helt topp? :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...