Gjest Aimabel Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 åja - svart silkehår, buskebrun og når han drakk så deklamerte han dikt av Jacob Sande. Dessuten slo han nupereller! Håndtak var sikkert ganske attraktivt under/etter krigen fordi det er en overlevelsesreserve. Jeg er beredt! 0 Siter
flisa Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Håndtak var sikkert ganske attraktivt under/etter krigen fordi det er en overlevelsesreserve. Jeg er beredt! jeg også - kan sikkert være her lenge jeg -hehe 0 Siter
Gjest Pimpi Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Jeg hadde helt klart fått fjernet x-kona!!!! Hehehe-fine.... 0 Siter
Gjest Pimpi Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Jeg kunne tenkt meg å blitt hårfri på uønska steder-og litt høyere kanskje.... 0 Siter
MsSophie Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Jeg hadde helt klart fått fjernet x-kona!!!! Med mindre hun har limt seg fast til deg, så er du vel kvitt henne, all den tid hun tittuleres som eks....:-) 0 Siter
Gjest også kronisk syk Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 jeg er faktisk ganske fornøyd med mitt usenede men ikke med min helse. Men skjønnhetsoperasjoner virker bare direkte provoserende når en har store helseplager som ikke kan gjøres noe med ja burde ikke svart på spørsmålet, men ble bare provosert Jeg er også kronisk syk. Og forstår at skjønnhetsoperasjoner o.l. er ikke ting som interesserer deg. En har nok med hverdagen. Ja, ja, men ikke la deg provosere av at folk lufter sine ønsker og drømmer om å forberdre utseende. Hadde jeg vært frisk,hadde jeg kanskje gått med slike drømmer, jeg også. Det er bare ikke å bry seg, Friske folk lever i en "annen verden" enn oss. 0 Siter
Gjest Stavanger, eller ? Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Hehehe-fine.... "Hehehe-fine.... " 0 Siter
Gjest leggene først Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Det første jeg ville gjort er å få ordnet tynnere legger for da hadde jeg kanskje fått på meg noen av de lekre støvlettene jeg ser overalt! Og fjerning av all uønsket hårvekst høres ålreit ut. Høyden er vanskelig gjøre noe med, men kunne godt blitt 10 cm høyere. Når jeg først hadde vært igang kunne jeg godt fjernet appelsinhud og strammet resten av kroppen litt også. I hvert fall ordnet puppene så de hadde vært fastere, men ikke større. Puhi, det ble mye! Spørs om det her noen gang kommer til å skje, alt er jo så dyrt! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Jeg ville gjort penis betydelig større. I hvert fall såpass at jeg havner under kategorien "gjennomsnittet". 0 Siter
Velouria Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Fjernet hår, defintivt og det har jeg planer om å gjøre i løpet av høsten/vinteren. Ellers skulle jeg også gjerne gjort noe med tennene mine, rettet og fikset litt. Kanskje også fjerne litt mage og ridebukser, men det plager meg ikke noe særlig. 0 Siter
flisa Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Jeg ville gjort penis betydelig større. I hvert fall såpass at jeg havner under kategorien "gjennomsnittet". Havner UNDER gjennomsnittet dum? .) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Havner UNDER gjennomsnittet dum? .) Ja, hjernen er også noe som bør skiftes. 0 Siter
flisa Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Ja, hjernen er også noe som bør skiftes. Da syn sjeg du skulle beholde den du har - til tider 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Da syn sjeg du skulle beholde den du har - til tider Jeg liker den faktisk stadig bedre. 0 Siter
flisa Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Jeg liker den faktisk stadig bedre. Ja, og hjernen også 0 Siter
Gjest Pimpilimpi Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Det beste hadde jo vært om jeg kunne gjort alle verdens mennesker stygge- DA ville jeg vært vakker da... hehehe 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Kroppen min er helt OK. Jeg kunne kanskje gjort noe med tennene mine, det er det eneste jeg kommer på, men det går kanskje ikke under "plastisk operasjon". 0 Siter
Kaoz Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Med mindre hun har limt seg fast til deg, så er du vel kvitt henne, all den tid hun tittuleres som eks....:-) Vet nå ikke helt, hun er inkarnasjonen av en "x-kone fra helvete"! Og iom at vi har felles barn (jeg sovnet på ryggen et par ganger for mye) så blir jeg ikke kvitt henne med mindre inkvisisjonen gjenoppstår..! 0 Siter
flisa Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Vet nå ikke helt, hun er inkarnasjonen av en "x-kone fra helvete"! Og iom at vi har felles barn (jeg sovnet på ryggen et par ganger for mye) så blir jeg ikke kvitt henne med mindre inkvisisjonen gjenoppstår..! Men ho du har nå er vel helt topp? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.