Gjest Mammsen og barna Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Skal på tur i dyrehagen med barna.Vi bor i Østfold så vi må overnatte.Har dårlig råd og ser etter overnattingsmuligheter.Noen som vet om rimelige alternativer? 0 Siter
Gjest Mammsen og barna Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Hva med å telte? Har tenkt på det 0 Siter
gunrika Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Hva med vandrerhjem http://www.vandrerhjem.no/?c=6712&vhjemid=75 0 Siter
Spirea Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Sjekk Norlandia Kristiansand. De leier ut studenthybler i Tollbodgaten midt i sentrum. Helt fint, billig og bra. Ring eller mail. 0 Siter
flisa Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 http://ferieleiligheter.no/ 7000 for ei uke og sånn - vi betalte 3695 for et helt hus i Frankrike - -men det er jo litt langt fra Dyreparken da - hehe 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Har tenkt på det Men hvor i dette området kan man telte? Grunneierne går jo manngard. Et lite tips. Kjør litt sørover (ca.2 km) Ta av til høyre mot Høvåg, kjør noen hundre meter, ta av til venstre mot Kjøpmannsvik. Her er et fredelig skogsområde der du sannsynligvis får telte i fred. 0 Siter
flisa Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Men hvor i dette området kan man telte? Grunneierne går jo manngard. Et lite tips. Kjør litt sørover (ca.2 km) Ta av til høyre mot Høvåg, kjør noen hundre meter, ta av til venstre mot Kjøpmannsvik. Her er et fredelig skogsområde der du sannsynligvis får telte i fred. .....og du kan luske på dem eller? hehe 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 7000 for ei uke og sånn - vi betalte 3695 for et helt hus i Frankrike - -men det er jo litt langt fra Dyreparken da - hehe Bedre enn dyreparken spør du meg:) Men helt greit på ferieleilighetene, vi bodde 5 stykk på en sånn dublett under quarten, ble 750,- pr pers fra tirsdag til søndag det:) Billigere enn Caledonien, og mere penger til øl. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 .....og du kan luske på dem eller? hehe Du jo hvor jeg bor? Men jeg har bodd i området midt på 80-tallet mens jeg jobba på Fiskaa-verk. Så jeg er rimelig godt kjent der. Dette er et område der tiden står stille, en perle. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 .....og du kan luske på dem eller? hehe Du _vet jo_ hvor jeg bor skulle det stå 0 Siter
flisa Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Du jo hvor jeg bor? Men jeg har bodd i området midt på 80-tallet mens jeg jobba på Fiskaa-verk. Så jeg er rimelig godt kjent der. Dette er et område der tiden står stille, en perle. Men her på DOL må jeg jo late som jeg ikke vet hvor du bor. Og egentlig har jeg jo ikke møtt deg heller -bare sett et navn på en mailadresse og bilder av noen folk du sier er din familie - så VITE det kan jeg ikke .) *stoler ikke på noen som ikke ber meg hjem til seg* hehe 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Men her på DOL må jeg jo late som jeg ikke vet hvor du bor. Og egentlig har jeg jo ikke møtt deg heller -bare sett et navn på en mailadresse og bilder av noen folk du sier er din familie - så VITE det kan jeg ikke .) *stoler ikke på noen som ikke ber meg hjem til seg* hehe Bare kom du:) Men sifra hvis du tar med partneren, han kan være gretten og da må jeg rigge opp mitraljøsa på taket igjen:) 0 Siter
flisa Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Bare kom du:) Men sifra hvis du tar med partneren, han kan være gretten og da må jeg rigge opp mitraljøsa på taket igjen:) Han er ikke gretten hos "virkelige folk" - heldigvis 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.