Gå til innhold

Bo billig i kristiansandområdet

Anbefalte innlegg

Gjest Mammsen og barna
Skrevet

Skal på tur i dyrehagen med barna.Vi bor i Østfold så vi må overnatte.Har dårlig råd og ser etter overnattingsmuligheter.Noen som vet om rimelige alternativer?

Gjest Mammsen og barna
Skrevet

Hva med å telte?

Har tenkt på det

Skrevet

Sjekk Norlandia Kristiansand. De leier ut studenthybler i Tollbodgaten midt i sentrum. Helt fint, billig og bra. Ring eller mail.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Har tenkt på det

Men hvor i dette området kan man telte? Grunneierne går jo manngard.

Et lite tips. Kjør litt sørover (ca.2 km) Ta av til høyre mot Høvåg, kjør noen hundre meter, ta av til venstre mot Kjøpmannsvik. Her er et fredelig skogsområde der du sannsynligvis får telte i fred.

Skrevet

Men hvor i dette området kan man telte? Grunneierne går jo manngard.

Et lite tips. Kjør litt sørover (ca.2 km) Ta av til høyre mot Høvåg, kjør noen hundre meter, ta av til venstre mot Kjøpmannsvik. Her er et fredelig skogsområde der du sannsynligvis får telte i fred.

.....og du kan luske på dem eller? hehe

Gjest den ekte noor
Skrevet

7000 for ei uke og sånn - vi betalte 3695 for et helt hus i Frankrike - -men det er jo litt langt fra Dyreparken da - hehe

Bedre enn dyreparken spør du meg:)

Men helt greit på ferieleilighetene, vi bodde 5 stykk på en sånn dublett under quarten, ble 750,- pr pers fra tirsdag til søndag det:) Billigere enn Caledonien, og mere penger til øl.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Du jo hvor jeg bor?:) Men jeg har bodd i området midt på 80-tallet mens jeg jobba på Fiskaa-verk. Så jeg er rimelig godt kjent der.

Dette er et område der tiden står stille, en perle.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Du _vet jo_ hvor jeg bor skulle det stå;)

Skrevet

Du jo hvor jeg bor?:) Men jeg har bodd i området midt på 80-tallet mens jeg jobba på Fiskaa-verk. Så jeg er rimelig godt kjent der.

Dette er et område der tiden står stille, en perle.

Men her på DOL må jeg jo late som jeg ikke vet hvor du bor. Og egentlig har jeg jo ikke møtt deg heller -bare sett et navn på en mailadresse og bilder av noen folk du sier er din familie - så VITE det kan jeg ikke .)

*stoler ikke på noen som ikke ber meg hjem til seg* hehe

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Men her på DOL må jeg jo late som jeg ikke vet hvor du bor. Og egentlig har jeg jo ikke møtt deg heller -bare sett et navn på en mailadresse og bilder av noen folk du sier er din familie - så VITE det kan jeg ikke .)

*stoler ikke på noen som ikke ber meg hjem til seg* hehe

Bare kom du:) Men sifra hvis du tar med partneren, han kan være gretten og da må jeg rigge opp mitraljøsa på taket igjen:)

Skrevet

Bare kom du:) Men sifra hvis du tar med partneren, han kan være gretten og da må jeg rigge opp mitraljøsa på taket igjen:)

Han er ikke gretten hos "virkelige folk" - heldigvis :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...